Jump to content
van der Water

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

8 uur geleden zei Richarð.:

Pure merchandise signing. Salaris is ook maar 3K per week. :D

3k per week? Dat is een grap! :classic_blink:

Dan snap ik het wel ja...

Tot nu toe is David Brooks echt wel een super aankoop. Voor circa 20 miljoen op te halen van Bournemouth.

Geld meer dan waard, voor elke club tot nu toe.

10 uur geleden zei Richarð.:

Pure merchandise signing. Salaris is ook maar 3K per week. :D

Lekker bezig hoor Richard! Blijf je met Feyenoord spelen of ga je na full release nog wat anders doen?

7 uur geleden zei Mordurette:

3k per week? Dat is een grap! :classic_blink:

Dan snap ik het wel ja...

Ja, zag dat 'ie transfervrij was. Dus was benieuwd wat voor salaris hij zou vragen. Hoefde niet eens te onderhandelen toen ik 3K per week zag. :-D

6 uur geleden zei Daniell:

Lekker bezig hoor Richard! Blijf je met Feyenoord spelen of ga je na full release nog wat anders doen?

Met dit tempo zal ik waarschijnlijk een nieuwe save starten met full release. Moet nog even kijken welke. Heb een paar standaard saves die ik elk jaar doe, zoals Chapecoense, save in IJsland, Heracles, nieuwe teams (nu Inter Miami en Western United) en een LLM save ergens. Wil ook een game starten in Kazachstan, want dat was me vorig jaar goed bevallen.

Christian Eriksen is gratis op te pikken in de winterstop van het eerste seizoen, aangezien zijn contract aan het einde van dit seizoen verloopt. Vraagt wel zo'n 450k salaris...

9 uur geleden zei zorba:

Christian Eriksen is gratis op te pikken in de winterstop van het eerste seizoen, aangezien zijn contract aan het einde van dit seizoen verloopt. Vraagt wel zo'n 450k salaris...

Voor een topteam natuurlijk een prima speler, geen idee of 450k salaris veel is of niet, speel nooit met topteams.

Deze spelers gehaald met Bolton seizoen 4  voor het eerste elftal:

Chalobah voor de basis: gratis.:classic_smile:

5a355a5bd86d2b4ee43138a0d8fb33eb.png

Campbell voor de basis: 625k en moet de vervanger worden van de verkochte Sheaf voor 11 miljoen.

a6d76986815047170d22e796913066bd.png

Prévot als 3de keeper: gratis

9225d123316251c3076810a1abc3b12c.png

Op 1 januari 2020 komen Sandro Tonali en Erling Braut Haland mijn Tottenham-team versterken. Samen 33 miljoen en kan er wel tijdje mee vooruit :classic_cool:

23 minuten geleden zei Nummerke10:

Op 1 januari 2020 komen Sandro Tonali en Erling Braut Haland mijn Tottenham-team versterken. Samen 33 miljoen en kan er wel tijdje mee vooruit :classic_cool:

Twee talentvolle spelers vastgelegd. Voor beide 33 miljoen is eigenlijk geen geld als je ziet wat voor beesten het zijn :<

Håland is al meteen 4,5 sterren, vergelijkbaar dus met Harry Kane. Slaat nergens op natuurlijk maar wel fijn om erbij te hebben. Tonali is voor de breedte en toekomst gehaald, hoop dat ie zich wel wat verder ontwikkelt dan zoals het er nu naar uitziet. 

Edit: Twee uitgaande transfers die hierop volgen zijn Sissoko en Lamela voor samen 65 miljoen :classic_cool:

Edited by Nummerke10

46 minuten geleden zei Nummerke10:

Håland is al meteen 4,5 sterren, vergelijkbaar dus met Harry Kane. Slaat nergens op natuurlijk maar wel fijn om erbij te hebben. Tonali is voor de breedte en toekomst gehaald, hoop dat ie zich wel wat verder ontwikkelt dan zoals het er nu naar uitziet. 

Edit: Twee uitgaande transfers die hierop volgen zijn Sissoko en Lamela voor samen 65 miljoen :classic_cool:

Heb je wel een goede  spits aan denk ik :p

image.png.559084ac6ee94fdc08843d8f7b24132f.png

Uitgaande transfer: mijn steengoede newgen keeper verloren doordat zijn minimale ontsnappingsclausule werd geactiveerd door City, jammer maar ook wel heel veel geld voor ons om de schulden verder af te betalen.

aecae96bcd04b60262d15dc16fa9f37a.png

571c052a8896fde929292ae954124193.png