Jump to content
van der Water

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

29 minuten geleden zei Daniell:

f7FrcpM.png

Uitstekende transfer voor AZ begrippen! Hoeveel budget had je? 

Niet perse van mij, maar dit zijn de grootste transfers in mijn game (jun-aug 2019): 

6w64oi8.png

Paar standaard namen die weer terug komen (Sakho, Hector) en wat opvallende (Milik, Deulofeu). Maar al met al valt het me best mee. Geen gekke dingen van een Paris-SG of Manchester City.

Wilde hem eigenlijk niet laten gaan want wat een seizoen heeft hij gedraaid! Maar dit kun je gewoonweg niet weigeren :classic_laugh:

pTsnT0s.png

52 minuten geleden zei Kavinos:

Die transfers van Svensson en Koopmeiners :-D Wel lekker voor jou natuurlijk.

Geen gekke bedragen toch... ;c 

1 uur geleden zei Mordurette:

Leuke selectie man.

Zeker, ga deze save naast mijn Nordic Dominance uitdaging ook nog wel doorzetten!

1 uur geleden zei Bakkes12:

Geen gekke bedragen toch... ;c 

Absoluut niet. Svensson en Koopmeiners hebben een geweldig seizoen gedraaid ;) Kreeg al een bod van 80 miljoen op Boadu.

31 minuten geleden zei Richarð.:

Best wel tevreden met m'n transfers.

Heb je een screen van je selectie? Volgens mij een heerlijk elftal inderdaad. Alle jaren kampioen? Hoe doe je het in Europa?

Geen screens van, maar 1e seizoen Ajax aankopen:

Gianluca Busio (6M) van Kansas city sluit aan zomer 2020 

Krepin Diatta (18M) van Club Brugge (stand-in voor nu, kijken hoe hij zich ontwikkeld)

Riqui Puig (op huurbasis van Barca)

Zinho Vanheusden (22M) van Standard als potentiële opvolger van Daley Blind

Verder loop ik met een boze Kenneth Taylor rond omdat ik een bod van 9 miljoen van ManCity heb afgewezen. Tegenbod van 40 miljoen vonden ze teveel (ja hallo!!) Heb plannen met die gast, maar vrees het ergste haha..... 

Wilde in 1e instantie AZ beroven van Stengs en Boadu, maar AZ wilde minimaal 100M hebben per stuk (ja hallo!!) en Haaland had net een nieuw contract getekend bij RedBull en wilde dus ook niet komen.. 

14 minuten geleden zei Daniell:

Heb je een screen van je selectie? Volgens mij een heerlijk elftal inderdaad. Alle jaren kampioen? Hoe doe je het in Europa?

6a65ebd8d86850da3aef765b8ad2303a.png

(Op de screen ontbreken Geertruida, Owusu, Munteanu en Campos)

Tweemaal als derde geeïndigd. Voornamelijk door wedstrijden waar ik geFM'ed werd (domineren maar niet scoren, tegenstander scoort met eerste 2 schoten op doel etc.). Tweederde van het seizoen gaat goed en dan ineens spelen je spelers als VV Bennekom.

Europees seizoen 1; groepsfase EL overleefd, toen Sporting CP uitgeschakeld en vervolgens verloren van Lyon.

Europees seizoen 2; groepsfase EL overleefd, toen Real Sociedad uitgeschakeld en vervolgens verloren van Celtic.

Europees seizoen 3; Mijn huidige seizoen. Groepsfase van de nieuwe European Conference League bereikt door heel simpel Kilmarnock (10-3) en Olimpija (12-2) over twee wedstrijden te verslaan. Ingedeeld in de groep met Vitoria Guimarães, Legia Warschau en Athletic Bilbao.

Toch echt wel een leuk elftal @Richarð. , waar je kampioen mee zou moeten kunnen spelen. Al eens geprobeerd om meerdere tactieken te hanteren door het seizoen? Ik wijzig vaak wat dingen als ik merk dat het stroef gaat lopen en opeens lijkt er dan weer schot in de zaak te zitten. Werd op die manier vrij eenvoudig kampioen met AZ in het eerste seizoen. 

Ik merk ook dat spelers die een hoge trainingsrating halen vaak beter presteren dan spelers die minder hard trainen, misschien wat meer rouleren? 

Oja, die European Conference League. Die zit nog weer onder de Europa League toch? Hoe zit het met de verdeling van de tickets in de Eredivisie? Zijn er nog wel clubs die de Champions League in mogen? (Goed om te weten voor mijn Nordic Dominance novelle en als jij met een derde plek al niet de Europa League in mag) Pak je in die Conference League ook gewoon punten voor de coëfficiëntenlijst? 

2 minuten geleden zei Daniell:

Toch echt wel een leuk elftal @Richarð. , waar je kampioen mee zou moeten kunnen spelen. Al eens geprobeerd om meerdere tactieken te hanteren door het seizoen? Ik wijzig vaak wat dingen als ik merk dat het stroef gaat lopen en opeens lijkt er dan weer schot in de zaak te zitten. Werd op die manier vrij eenvoudig kampioen met AZ in het eerste seizoen. 

Ik merk ook dat spelers die een hoge trainingsrating halen vaak beter presteren dan spelers die minder hard trainen, misschien wat meer rouleren? 

Oja, die European Conference League. Die zit nog weer onder de Europa League toch? Hoe zit het met de verdeling van de tickets in de Eredivisie? Zijn er nog wel clubs die de Champions League in mogen? (Goed om te weten voor mijn Nordic Dominance novelle en als jij met een derde plek al niet de Europa League in mag) Pak je in die Conference League ook gewoon punten voor de coëfficiëntenlijst? 

Ja, dit seizoen maar eens testen hoe en wat we kunnen aanpassen om niet die kansloze FM wedstrijden te krijgen. Heb naast mijn huidige 4-2-3-1 een iets aangepaste versie daarvan een ook een 4-2-2-2 geïntroduceerd. Zodoende kan ik met zowel Boadu als Håland voorin spelen. Rouleren doe ik regelmatig.

De Conference League zit inderdaad onder de EL. Kampioen PSV stroomt zo te zien in de groepsfase van de CL, dus dat is goed nieuws. Ajax stroomde in in de derde voorronde van de CL kwalificatie. Ik als nummer 3 speelde blijkbaar voorrondes voor de Conference League, wat ik redelijk laag vind.

Bekerwinnaar en nummer 7 PEC Zwolle speelde in de vierde voorronde van de EL. Verloren van Besiktas en spelen nu groepsfase Conference League. Willem II, die de play-offs wonnen als nummer 6, stroomde in in de tweede voorronde van de Conference League en hebben de groepsfase bereikt na het uitschakelen van Red Boys (Luxemburg), Hapoel Beer Sheva (Israel) en Tobol (Kazachstan). Zodoende zijn we met 3 teams aanwezig in de Conference League.

En daar worden inderdaad ook gewoon punten voor de coëfficientenlijst gepakt.

23 uur geleden zei Richarð.:

Ja, dit seizoen maar eens testen hoe en wat we kunnen aanpassen om niet die kansloze FM wedstrijden te krijgen. Heb naast mijn huidige 4-2-3-1 een iets aangepaste versie daarvan een ook een 4-2-2-2 geïntroduceerd. Zodoende kan ik met zowel Boadu als Håland voorin spelen. Rouleren doe ik regelmatig.

De Conference League zit inderdaad onder de EL. Kampioen PSV stroomt zo te zien in de groepsfase van de CL, dus dat is goed nieuws. Ajax stroomde in in de derde voorronde van de CL kwalificatie. Ik als nummer 3 speelde blijkbaar voorrondes voor de Conference League, wat ik redelijk laag vind.

Bekerwinnaar en nummer 7 PEC Zwolle speelde in de vierde voorronde van de EL. Verloren van Besiktas en spelen nu groepsfase Conference League. Willem II, die de play-offs wonnen als nummer 6, stroomde in in de tweede voorronde van de Conference League en hebben de groepsfase bereikt na het uitschakelen van Red Boys (Luxemburg), Hapoel Beer Sheva (Israel) en Tobol (Kazachstan). Zodoende zijn we met 3 teams aanwezig in de Conference League.

En daar worden inderdaad ook gewoon punten voor de coëfficientenlijst gepakt.

Heb je een screen van Kökcu en Burger in jouw save?