Jump to content
Duarte.

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Peterhs:

@Bas0314 Meer actieve/speelbare competities aanzetten?

Weet niet of het echt helpt, maar ik word een beetje gek, omdat er aan alle kanten aan mijn spelers getrokken wordt.

Op zich goed, maar niet als ze ze gaan opzetten tegen mij en de rest van het team.

Ben bang dat ik met mijn team nooit mijn toptalenten in hun volle potentieel zal kunnen meemaken, tenzij ik continue contracten blijf upgraden tot idiote bedragen.

Bij goede spelers gewoon afwijzen en als ze dan gaan zeiken zeggen dat ze te belangrijk in de kleedkamer zijn oid. Dat helpt 99% van de keren

48 minuten geleden zei Jespresso:

Bij goede spelers gewoon afwijzen en als ze dan gaan zeiken zeggen dat ze te belangrijk in de kleedkamer zijn oid. Dat helpt 99% van de keren

Ook bij 20-jarigen??

Weet me nog een keer te herinneren dat ik een reactie kreeg in de vorm van.

Nou ik merk niet dat ik zo'n invloed heb binnen het team.

(ter info: op het moment heb ik  maar 3 teamleiders, 2 zeer invloedrijk en 3 of 4 invloedrijke spelers)

Edited by Peterhs

8 minuten geleden zei Peterhs:

Ook bij 20-jarigen??

Weet me nog een keer te herinneren dat ik een reactie kreeg in de vorm van.

Nou ik merk niet dat ik zo'n invloed heb binnen het team.

(ter info: op het moment heb ik  maar 3 teamleiders, 2 zeer invloedrijk en 3 of 4 invloedrijke spelers)

Bij jongere spelers is het vaak moeilijker ja, al willen jonge spelers niet weg bij mij aangezien ik de grootste club ter wereld ben op het moment.

Dan kun je misschien zeggen dat je het bod niet hoog genoeg vond. Dan gaat ie wss vragen hoeveel je dan voor hem wil, dat moet je gewoon zo hoog mogelijk zetten. Dat bieden clubs dan 95% van de keren niet. Opgelost

2 minuten geleden zei Jespresso:

Bij jongere spelers is het vaak moeilijker ja, al willen jonge spelers niet weg bij mij aangezien ik de grootste club ter wereld ben op het moment.

Dan kun je misschien zeggen dat je het bod niet hoog genoeg vond. Dan gaat ie wss vragen hoeveel je dan voor hem wil, dat moet je gewoon zo hoog mogelijk zetten. Dat bieden clubs dan 95% van de keren niet. Opgelost

Voor alsnog gebeurd het meestal dat ze om de haverklap een verbeterd contract willen omdat ze zoveel beter zijn geworden.

Dit zal ook in de lijn liggen aangezien we met Ajax inmiddels in pot 1 van de CL terecht zijn gekomen en op plaats 5 staan van coëfficiëntlijst.

Ze willen dus vaak best blijven maar of de speler wil verbetering of makelaar komt ff zeiken. Zelfs al zijn ze nog geen half seizoen geleden opgewaardeerd. Wordt er beetje moe van.

Nog vinden ze dat andere clubs die al lang minder zijn geworden, 'grotere' clubs zijn.

De optie die je aangeeft, heeft nog maar 1x gewerkt bij een oudere speler. Meestal worden ze boos dat het bedrag veel te hoog is, terwijl het zelfs nog een schappelijk bedrag is.

Verwijzen naar de ontsnappingsclausule (als hij er al is, rond de 120 a 150 mil)werkt ook niet en contract die nog tijd doorloopt ook niet. Altijd worden ze boos.

1 minuut geleden zei Peterhs:

Voor alsnog gebeurd het meestal dat ze om de haverklap een verbeterd contract willen omdat ze zoveel beter zijn geworden.

Dit zal ook in de lijn liggen aangezien we met Ajax inmiddels in pot 1 van de CL terecht zijn gekomen en op plaats 5 staan van coëfficiëntlijst.

Ze willen dus vaak best blijven maar of de speler wil verbetering of makelaar komt ff zeiken. Zelfs al zijn ze nog geen half seizoen geleden opgewaardeerd. Wordt er beetje moe van.

Nog vinden ze dat andere clubs die al lang minder zijn geworden, 'grotere' clubs zijn.

De optie die je aangeeft, heeft nog maar 1x gewerkt bij een oudere speler. Meestal worden ze boos dat het bedrag veel te hoog is, terwijl het zelfs nog een schappelijk bedrag is.

Verwijzen naar de ontsnappingsclausule (als hij er al is, rond de 120 a 150 mil)werkt ook niet en contract die nog tijd doorloopt ook niet. Altijd worden ze boos.

Lastig is het soms ja, heb het idee dat ik het meestal wel zoals ik zei kan oplossen..

19 uur geleden zei Rossi:

Degelijke speler geworden toch en kan wellicht nog wat groeien. Multi inzetbaar ook.

Ja inderdaad. Stats zijn (nog) niet bijster goed maar hij presteert wel erg goed bij mij, vandaar dat er denk ik ook een bod van 4 miljoen op hem is geweest. Want dat zal ik niet snel voor hem betalen anders. 

12 uur geleden zei Peterhs:

@Bas0314 Meer actieve/speelbare competities aanzetten?

Weet niet of het echt helpt, maar ik word een beetje gek, omdat er aan alle kanten aan mijn spelers getrokken wordt.

Op zich goed, maar niet als ze ze gaan opzetten tegen mij en de rest van het team.

Ben bang dat ik met mijn team nooit mijn toptalenten in hun volle potentieel zal kunnen meemaken, tenzij ik continue contracten blijf upgraden tot idiote bedragen.

Ik heb alle competities op de Nederlandse na op Alleen Kijken staan, misschien kan het daar aan liggen?

Niet verwacht dat het zou lukken maar deze transfer vrij binnen gehengeld voor volgend seizoen bij Barca vandaan.

69e339e6e4401546c4f56959cfcf269a.png

a95dad0fdabe7d3bc4d29003fefd2aac.png

Edited by Peterhs

Centen genoeg.

Kunnen mijn rechtsbuiten jeugdspelers nog even 2 jaar rijpen.

Salaris is idd hoogste van het team, maar verwacht er alsnog winst op te pakken straks, omdat ie transfervrij is.

Inter en Monaco probeerden het en hij tekende bij ons.

Het bestuur heeft een bod op Dragus geaccepteerd, balen want het was een zeer getalenteerde spits en zeker voor ons. Nu maar weer een andere jeugdspeler de kans geven en het geld op zak houden.

046be331d7e16dea93444db3641beca3.png

3f32f0edfed4f22dae294919a5d59665.png

f75872476619baf2aeb6bf3b6f233155.png

Heeft vorig jaar als 16 jarige op het eind van de competitie 6 wedstrijden meegedaan en 4x gescoord. En nu mag hij zich bewijzen. 

Het bestuur heeft een bod op Dragus geaccepteerd, balen want het was een zeer getalenteerde spits en zeker voor ons. Nu maar weer een andere jeugdspeler de kans geven en het geld op zak houden.

046be331d7e16dea93444db3641beca3.png

3f32f0edfed4f22dae294919a5d59665.png

f75872476619baf2aeb6bf3b6f233155.png

Heeft vorig jaar als 16 jarige op het eind van de competitie 6 wedstrijden meegedaan en 4x gescoord. En nu mag hij zich bewijzen. 

Erg zuur. Dragus zal de potentie voor de absolute top niet hebben, maar naar europese subtopniveau had hij makkelijk kunnen groeien. Hopelijk kan zijn vervanger hem doen vergeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

1 minuut geleden zei Rossi:

Erg zuur. Dragus zal de potentie voor de absolute top niet hebben, maar naar europese subtopniveau had hij makkelijk kunnen groeien. Hopelijk kan zijn vervanger hem doen vergeten.

Had hem graag willen  behouden, maar helaas is het niet anders. Hopelijk kan ik Hagi nog wel behouden anders mis ik wel veel kwaliteit. Dat zal in de competitie nog niet heel veel uitmaken, maar in Europa wel. 

Had hem graag willen  behouden, maar helaas is het niet anders. Hopelijk kan ik Hagi nog wel behouden anders mis ik wel veel kwaliteit. Dat zal in de competitie nog niet heel veel uitmaken, maar in Europa wel. 

Is Man van Steaua geen optie om te halen?

Screciu van Genk is ook een prima Roemens talent, maar of hij terug wil naar Roemenië betwijfel ik.

1 minuut geleden zei Rossi:

Is Man van Steaua geen optie om te halen?

Screciu van Genk is ook een prima Roemens talent, maar of hij terug wil naar Roemenië betwijfel ik.

Wil eigenlijk proberen om het zonder transfers te doen, maar misschien kan ik ook alleen Roemenen halen. Was hem wel aan het scouten om te kijken of hij überhaupt interesse heeft en hoe duur hij is. 

Ben benieuwd of hij nog wat toe kan voegen komodo

1 uur geleden zei Rossi:

Ben benieuwd of hij nog wat toe kan voegen komodo

Fysiek minder maar verder nog prima 

15522549950742189808797793962754.jpg

Ziet er prima uit verder

Toch een vervanger van Dragus gehaald, Man wou bijna 2 miljoen salaris hebben. Dat kon en wou ik niet betalen, dus is die nu naar Chelsea vertrokken.  Maar Coman was nog wel in de markt en heeft ons 3,1 miljoen gekost, maar die gaat dat wel waarmaken denk ik. Een dure transfer, maar hij is weer terug op het oude nest en kan in de toekomst alsnog naar de (sub)top van Europa.

bb51172fc995f43c81990959c42e1e6a.png

Leuke transfer. Vorige FM erg succesvol mee geweest! 

Prima speler hoor.