Jump to content
Duarte.

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

Flink de bezem erdoor gehaald na het behalen van de 4e plek in mijn eerste seizoen met De Graafschap:

graaf.png

Edited by Bas0314

@Jespresso Dat is zeker een lekkere 🙂

Hoeveel heeft ie je gekost?

Ik had ook 200 te besteden na 3 seizoenen, dus had ook een speler gekocht die ik al even volgde.

Een centrale middenvelder van Barca 19 jaar. Koste me wel 59 mil. Wel verder zonder andere clausules.

29 minuten geleden zei Mordurette:

Holy shit, wat een leukerd zeg! 🤩

En nog maar 18 jaartjes jong, hoe goed zal hij wel niet worden? Meteen in de basis gooien..? @Jespresso

Gaat wel wat spelen ja. Denk een wedstrijd of 20. Daarna ga ik zijn concurrent verkopen, denk ik. Die gaat al richting de 30, dus dan kan ik gaan doorselecteren.

Week geleden mijn ontevreden 2e keeper verkocht met iets winst.

Nu zojuist de 1e keeper. Een van de vele spelers die weer begon te zeiken om nieuw contract (loopt nog 4 seizoenen door) omdat hij zich zogenaamd zoveel verbeterd had...

Eruit en plaats maken voor 2 van mijn top regen keepers.

e7caca4a64ae594c3f779bb1e6f83ae9.png

Als je het mij vraagt een vreemde constructie.

Ze wilden zelf huren met verplichte toekomstige vergoeding.

Salaris wordt betaald, krijg een extra vergoeding per maand en aan einde van het seizoen 67 mil bijgeschreven 🙂  (27 extra eruit weten te leuren) Was voor 12 mil aangekocht 20/21

4aff1cae334fb44c8e54d17de243f5a0.png

0c7dd7e6135c055bbfd15a666124919b.png

Van Cruzeiro naar Juventus gegaan. Eerste aankoop was dit jeugdtalent uit eigen opleiding bij Cruzeiro. Voor een clausule van 20 miljoen mee kunnen nemen. Je kan em eigenlijk amper geen talent meer noemen. Hij is namelijk al wereldspeler van het jaar geworden, vorige 2 jaar topscorer in de competitie van Brazilië en dit jaar direct topscorer in de Serie A met een nieuw doelpuntenrecord. 

9 uur geleden zei Peterhs:

Als je het mij vraagt een vreemde constructie.

Ze wilden zelf huren met verplichte toekomstige vergoeding.

Salaris wordt betaald, krijg een extra vergoeding per maand en aan einde van het seizoen 67 mil bijgeschreven 🙂  (27 extra eruit weten te leuren) Was voor 12 mil aangekocht 20/21

4aff1cae334fb44c8e54d17de243f5a0.png

Misschien om de Financian Fair Play te omzeilen? Zoals PSG ook al jaren doet bijvoorbeeld...

Wat is jullie beste vrije transfer ooit geweest? Qua stats of doelpunten/assists, kan allebei.

Die van mij 100% Gianluca Gaetano, qua stats, bijdrage en bedrag bij verkoop. Trouwens de enige keer dat een club tijdens de huur een speler van mij heeft gekocht, erg opvallend. 

d0d15d76fdfaf30b0c107de59f7a8137.png

Wat is jullie beste vrije transfer ooit geweest? Qua stats of doelpunten/assists, kan allebei.

Die van mij 100% Gianluca Gaetano, qua stats, bijdrage en bedrag bij verkoop. Trouwens de enige keer dat een club tijdens de huur een speler van mij heeft gekocht, erg opvallend. 

d0d15d76fdfaf30b0c107de59f7a8137.png

Goede speler aasde ik ook op met San Marino. Hopelijk het volgende seizoen.

Als ik beste ooit moet noemen: Mauro Cejas blijft mij nog steeds bij. Ik gok FM07 met Sparta iig. Geen idee waarom want zo heel goed was hij niet qua eigenschappen. Goed presteren deed hij wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Dat heb ik ook met Enric Llansana. Komt na 4 seizoenen nog niet boven 2 sterren uit en stats verre weg van goed genoeg voor 1e team.

Speelt 115 wedstrijden in Jong Ajax als centrale middenvelder en heeft al 63x gescoord, 30 assists en 28x MvW.

Haha heb ik nu toevallig met Roman Macek, Gehaald als back-up rechtback/midden. Speelt nu door blessure als vanaf het begin van het seizoen als rechtsback. Heeft nu in 19 wedstrijden 12 assists en 3 doelpunten terwijl zijn statistieken niet geweldig zijn.

3 uur geleden zei Superboeren:

Haha heb ik nu toevallig met Roman Macek, Gehaald als back-up rechtback/midden. Speelt nu door blessure als vanaf het begin van het seizoen als rechtsback. Heeft nu in 19 wedstrijden 12 assists en 3 doelpunten terwijl zijn statistieken niet geweldig zijn.

Dat is die ex-juve gozer toch? Zo ja heb je een screentje, had van die jongen wel iets meer verwacht dan dat ie tot op heden heeft laten zien.

@Jespresso Dzmitry Rekish. Ik denk dat het FM 2014 was, aan het begin van seizoen 1 binnengehaald met Stuttgarter Kickers, en werd binnen no-time mijn absolute sterspeler. Zelfs in de Bundesliga was hij nog beslissend.

Op 8-2-2019 om 01:21 zei Rossi:

Dat is die ex-juve gozer toch? Zo ja heb je een screentje, had van die jongen wel iets meer verwacht dan dat ie tot op heden heeft laten zien.

Spoiler

w0s8h254l.png

Spoiler

hp8gc9yx9h.png

Qua statistieken niet geweldig, maar doet het tot nu toe heel goed bij mij. Al een bod van 4  miljoen binnen gehad op hem.

Op 9-2-2019 om 10:18 zei Superboeren:

Toon verborgen inhoud

w0s8h254l.png

Toon verborgen inhoud

hp8gc9yx9h.png

Qua statistieken niet geweldig, maar doet het tot nu toe heel goed bij mij. Al een bod van 4  miljoen binnen gehad op hem.

Degelijke speler geworden toch en kan wellicht nog wat groeien. Multi inzetbaar ook.

Weer een hoop spelers gekocht en verkocht, alleen een beetje jammer dat ik al mijn verkochte spelers zelf moest aanbieden omdat ik nooit biedingen krijg:S

Naamloos.png

@Bas0314 Meer actieve/speelbare competities aanzetten?

Weet niet of het echt helpt, maar ik word een beetje gek, omdat er aan alle kanten aan mijn spelers getrokken wordt.

Op zich goed, maar niet als ze ze gaan opzetten tegen mij en de rest van het team.

Ben bang dat ik met mijn team nooit mijn toptalenten in hun volle potentieel zal kunnen meemaken, tenzij ik continue contracten blijf upgraden tot idiote bedragen.