Jump to content
van der Water

Mijn laatste transfer

Recommended Posts

e8GEUoP.png

Vond Viergever en Dijks niet goed genoeg voor de linksback positie. Deze jongen opgehaald uit Argentinië voor maar 1.3 miljoen.

Had hem misschien voor iets minder kunnen oppikken zelfs. Lijkt me een prima back voor Ajax.

Edited by Armandeau

e8GEUoP.png

Vond Viergever en Dijks niet goed genoeg voor de linksback positie. Deze jongen opgehaald uit Argentinië voor maar 1.3 miljoen.

Had hem misschien voor iets minder kunnen oppikken zelfs. Lijkt me een prima back voor Ajax.

Prima aankoop! Heb hem ook in FM 17 gehaald, zeker prima back. Vind alleen zijn techniek matig voor een aanvallende back die ik in mijn systeem nodig heb, heb daarom Diogo Barbosa gehaald. Die is aanvallend beter maar verdedigend minder dan Tagliafico.

d4cce416d7be414d710116ccf38f2c2a.png

Tweede seizoen met Ajax, zojuist Malcom (die van Bordeaux) gehaald met een vrije transfer. Daarnaast ook net vd Beek verkocht voor 75 miljoen cash, onvoorstelbaar. Moise Kean voor 20 is echt idioot weinig, maar de beste aankoop (prijs/kwaliteit) is denk ik toch wel Cristian Pavon.

[spoiler=Cristian Pavon] f9e19c5a5c94f71d5ae4e8384cc143da.jpg

Ik vraag me altijd af, houden mensen die zoveel buitenlanders kopen een game wel lang vol?

Ik vind het bij mijzelf (meestal Ajax) juist leuker om met eigen jeugd en Nederlandse talenten te bouwen. Eerste seizoen koop ik ook nooit.

10ddxcy.png

Mijn tweede seizoen bij Ajax, vooral Izquierdoz is een heerlijke speler.

Ik vraag me altijd af, houden mensen die zoveel buitenlanders kopen een game wel lang vol?

Ik vind het bij mijzelf (meestal Ajax) juist leuker om met eigen jeugd en Nederlandse talenten te bouwen. Eerste seizoen koop ik ook nooit.

Vaak koop ik ze met het doel om ze een seizoen later weer voor winst te verkopen en in de tussentijd de Nederlanders bij de club te behouden en door te laten breken. Soms is er gewoon een speler voor te goedkoop op te halen en weet je dat je minimaal het dubbele eruit weet te halen en het is ook nog eens een directe versterking.

ligt eraan met wat voor club je speelt, als ik met een club als Ajax speel wil ik zoveel mogelijk eigen jeugd (op echte toptalenten na) maar als ik met Heracles speel sta ik sneller open voor een buitenlandse aankoop

Eerste seizoen met Sparta, Floranus had een clausule van 7,5 miljoen die Arsenal geactiveerd heeft. Ben nu opzoek naar een nieuwe linkervleugelverdediger in een 5-3-2 formatie. Iemand een idee? Heb max 4,5 miljoen te besteden.

En eventueel nog andere leuke versterkingen voor Sparta?

Eerste seizoen met Sparta, Floranus had een clausule van 7,5 miljoen die Arsenal geactiveerd heeft. Ben nu opzoek naar een nieuwe linkervleugelverdediger in een 5-3-2 formatie. Iemand een idee? Heb max 4,5 miljoen te besteden.

Haha is Floranus zo goed aangegeven?

ja ik vond het zelf ook enigszins een verassing dat hij ook wilde komen.

Ik heb hem ook sinds kort bij AZ. Lijkt een goede te worden.

Ook Tobias Svendsen is voor 400k mijn kant op gekomen! Jahanbaksh voor 8 miljoen verkocht en Koopmeiners voor 4.

Ik heb hem ook sinds kort bij AZ. Lijkt een goede te worden.

Ook Tobias Svendsen is voor 400k mijn kant op gekomen! Jahanbaksh voor 8 miljoen verkocht en Koopmeiners voor 4.

prima transfers, heb zelf net Kuwas voor 18 miljoen inclusief bonussen verkocht aan Villareal

prima transfers, heb zelf net Kuwas voor 18 miljoen inclusief bonussen verkocht aan Villareal

Jezus wat een geld! Daar kun je vast wel een vervanger voor krijgen.

Tonnessen van Jerv, kijk daar eens bij. Kan wel zijn dat je hiervoor Scandinavië moet toevoegen. Kost je 35k ongeveer.

Jezus wat een geld! Daar kun je vast wel een vervanger voor krijgen.

ja vast wel, zal ook wel nodig zijn, aangezien we nog voorrondes voor de CL moeten spelen