Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Dit is apart, 3e divisie club HSC '21haalt de finale van de KNVB beker. Verliezen wel ruim van VVV. Het is dat ik de competitie met 1 punt verschil heb gewonnen van VVV of anders had HSC '21 volgend jaar europees gespeeld

52932072_10215821265417870_824177341902094336_n.jpg

Dus Mourinho wiens laatste klus AS Roma was (ontslagen in 2022) volgt bij PSV de naar AS Roma vertrokken Frank de Boer op (in 2023)..

4a1b708a15991d51058211df36b594f1.png

8 uur geleden zei Sadek_Iqa:

Eerste wedstrijd van het seizoen overtuigend gewonnen van Heracles!

Schermafdruk 2019-03-11 12.00.46.png

AL redelijk wat mutaties in je selectie. Zitten hier huurtransfers tussen? Lijkt me dat je voor Tierney, Sessegnon, Pavon en Foden diep hebt moeten gaan. 

2 uur geleden zei ROEMM:

AL redelijk wat mutaties in je selectie. Zitten hier huurtransfers tussen? Lijkt me dat je voor Tierney, Sessegnon, Pavon en Foden diep hebt moeten gaan. 

Ik heb Pavon, Sessegnon en Tierney gekocht als vervangers voor Frenkie, Ziyech en De Ligt.  Ik heb ze voor redelijke bedragen gehaald met betaaltermjnen. Foden heb ik gehuurd. 

7 uur geleden zei Sadek_Iqa:

Ik heb Pavon, Sessegnon en Tierney gekocht als vervangers voor Frenkie, Ziyech en De Ligt.  Ik heb ze voor redelijke bedragen gehaald met betaaltermjnen. Foden heb ik gehuurd. 

En Ziyech, De Ligt en De Jong vertrekken pas na het seizoen? Zie ze nog op de screen staan namelijk. 

(FM2017) Het jaar is 2049. De beste trainer aller tijden is...voormalig AZ-speler Jonathas die met Atletico Mineiro alles wint wat er te winnen valt. Ook Willem Janssen heeft een hoge notering dankzij successen met Ajax, Chelsea, Paris Saint Germain en Manchester United. 

7e8598503bb61dd0861388c348fa28b0.png

8 uur geleden zei ROEMM:

En Ziyech, De Ligt en De Jong vertrekken pas na het seizoen? Zie ze nog op de screen staan namelijk. 

Ja

23 uur geleden zei PJHoutman:

(FM2017) Het jaar is 2049. De beste trainer aller tijden is...voormalig AZ-speler Jonathas die met Atletico Mineiro alles wint wat er te winnen valt. Ook Willem Janssen heeft een hoge notering dankzij successen met Ajax, Chelsea, Paris Saint Germain en Manchester United. 

7e8598503bb61dd0861388c348fa28b0.png

Haha tof om te zien. Heb je z'n managerprofiel hier? Van beiden.. Of zijn ze al met pensioen? ;)

eee840ff2e677acc6c1097c590f794c2.png

Nog nooit gehad dat ik de top 3 had in de meeste speler van de wedstrijd categorie. Wel mooi om te zien.

10 minuten geleden zei Mordurette:

Simone Lo Faso is een leuke speler. Ken hem van Palermo. Hoe goed is hij bij jou geworden?

ec494e9111b4e3d7cd61227f9391a4b7.png

Heb em voor 54 mil gekocht deze zomer. Doet het het prima en heeft de hoogste gemiddelde rating dit seizoen tot nu toe.

72d9f3efc0b235e1b6f6edd824fc1749.png

Bizarre wedstrijd. 5 strafschoppen in 1 wedstrijd. Nenem mag in de 53e minuut maar liefst 2 strafschoppen nemen en mist ze allebei