Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Pijnlijk voor AS Roma. In het eerste seizoen ging het al bijna mis.. Zelfs onze B-afdeling wist raad met AS Roma..

AS Roma.png

Juventus B - AS Roma.png

Edited by leniaal

6 minuten geleden zei JesseTelstar:

Roma 19e en promovendus Pescara 4e.. wauw.. @leniaal

In het eerste seizoen zijn zij 3e geworden in de Serie B (wel gepromoveerd). Tweede seizoen 8e, derde seizoen 9e en afgelopen seizoen inderdaad 4e.

Kom wel veel verrassingen tegen in de Serie A moet ik zeggen. Bologna is ook twee keer 4e geworden en hebben dus al twee keer in de Champions League gespeeld.

Twente en PSV hebben gewoon een stadion met capaciteit voor 120.000 mensen in mijn game... seizoen 2026/2027.

11 uur geleden zei Satyr:

Blessuretijd is belangrijk...

Naamloos.png

Assaidi die een hele wedstrijd speelt, wanneer hebben we dat voor het laatst gezien? :D 

Op ‎23‎-‎1‎-‎2019 om 15:39 zei Mordurette:

Ja, is een bekende bug in FM. 

SI heeft deze bug gefixt, maar alleen bij nieuwe savegames... in jouw game zal dat dus niet veranderd worden helaas.

Gaaf.

Bij mij zijn ze al 3x op rij kampioen en staan nu ook weer bovenaan, dus dan heb ik het ook misschien straks.

Vind het wel grappig als het gebeurd.

De persoonlijkheidsomschrijving 'geldwolf' blijf ik toch wel een van de mooiste ooit vinden in FM. 'Wil naar Watford omdat deze club een hoger salaris biedt.' Heb je net de CL gewonnen met je eigen team en wil je naar zo'n grijze middenmoter voor de centen :-D

16 uur geleden zei Jeff_J:

Twente en PSV hebben gewoon een stadion met capaciteit voor 120.000 mensen in mijn game... seizoen 2026/2027.

Haha wtf. Toevallig vorige week een filmpje op Youtube bekeken waar iemand FM tot 2200 ofso had gesimuleerd en grootste stadion toen was Dortmund met 140.000 plaatsen. Wel opvallend dat er bij jou twee clubs met beduidend minder fans al zo snel een onrealistisch groot stadion hebben. 

Ik ben op tour in Nederland, speel 3 duels op neutraal terrein en dat is dus op de Toekomst. Ik speel tegen Ajax, Heerenveen en...

image.thumb.png.7645fa9cd299f7fae0bfe738f3515d0d.png

Ik weet niet waarom ik antwoord kan geven dat hij graag wil scoren. Het is een (wissel)keeper;c

e3d7e419fedaf4f3e54fde33a298f164.png

11 uur geleden zei Sophomore:

Held @Satyr Ben je zelfs Fort William? Heeft op internet een soort van cultstatus omdat ze zo slecht zijn. 

Ja, daarom heb ik ze gekozen. Laatste zege was in april 2017, hahaha

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...