Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Dit jaar verhuurd aan Bologna. Eerste wedstrijd meteen 2 goals _O_ Volgend jaar maar echt gaan gebruiken ipv Coman ;c

Ja, Coman zal dan ondertussen wel vertrokken zijn. Met Vente een prima vervanger.

Uhm, ik denk dat het qua vervangers wel goed zit... ;c Kijk hieronder maar even:

Ilias Afkir

Max Papounidi

Ole Ter Haar Romeny (vorig seizoen 3e op topscorer lijst)

Myron Boadu

Marc van Grinsven

Maak jij even een keuze...? ;c ;c

Romeny of Boadu, de rest heeft nog niets aan speeltijd, theoretisch gezien. Match experience gaat pas meetellen vanaf het 18e levensjaar bij de ontwikkeling van spelers. :)

Romeny of Boadu, de rest heeft nog niets aan speeltijd, theoretisch gezien. Match experience gaat pas meetellen vanaf het 18e levensjaar bij de ontwikkeling van spelers. :)

Beide zijn verhuurd, Romeny is eerste spits van NEC en Boadu is eerste spits van Groningen. Dat stukje over match experience wist ik niet eens, thanks. Dan hoef ik die Afkir eigenlijk ook nog niet op te stellen. Kan ik Zirkzee opstellen want die heb ik ook nog op huurbasis hier rondlopen ;c

Genoeg keuze hoor, zou gewoon lekker met drie spitsen spelen ;c

Ik denk dat ik op termijn geen andere keuze heb, is het niet dat ik Cheick Toure en Summerville ook nog rond heb lopen ;c ;c keuzes, keuzes, keuzes...

Ik denk dat ik op termijn geen andere keuze heb, is het niet dat ik Cheick Toure en Summerville ook nog rond heb lopen ;c ;c keuzes, keuzes, keuzes...

Die gewoon verkopen of omtrainen naar spits ;)

Die gewoon verkopen of omtrainen naar spits ;)

Eigen jeugd he, en ik hou van buitenspelers ;c ;c Heb er ook iets teveel van rondlopen voor het goede, dus spitsen naar buitenspelers omtrainen :huhu:

ijkTYw5.png

Een 19 jarige knaap scoorde een hattrick in iets meer dan een kwartier om de wedstrijd vroeg te beslissen. Dachten ze. Toen kwam er een 17-jarige regen die het per se beter wou doen...

Leuke stadionnaam :D

Altijd fijn om een complex te hebben waar je naast voetbal ook aan wintersport kan doen. :-D

Ik manage ze niet maar punten afsnoepen van ze wordt opeens een stuk leuker.

ijkTYw5.png

Een 19 jarige knaap scoorde een hattrick in iets meer dan een kwartier om de wedstrijd vroeg te beslissen. Dachten ze. Toen kwam er een 17-jarige regen die het per se beter wou doen...

7 goals, erg bijzonder. Welk Scandinavisch land is dit?

7 goals, erg bijzonder. Welk Scandinavisch land is dit?

Noorwegen. Doe nu een save met 6 willekeurige landen zoals ik eerder al zei, alhoewel dit keer met alleen met de standaardcompetities. Daarom ben ik nu in de 3e divisie van Noorwegen en tot nu toe is het erg leuk.

dat moment dat je uit bij real in kwartfinale cl 6-5 verliest thuis na 90 minuten 6-5 voor staat en uiteindelijk 8-5 na verlenging wint en de uitslag dus 13-11 is

2uf658i.jpg

9be3f5791adbfa95f6fdb15c139a669e.png

In engeland nemen ze fair play blijkbaar steeds serieuser. Heb de afgelopen 2 FM edities overgeslagen dus weet niet of dit er al eerder in zat maar ik vond het wel bijzonder toen ik dit voor het eerst zag.

9be3f5791adbfa95f6fdb15c139a669e.png

In engeland nemen ze fair play blijkbaar steeds serieuser. Heb de afgelopen 2 FM edities overgeslagen dus weet niet of dit er al eerder in zat maar ik vond het wel bijzonder toen ik dit voor het eerst zag.

zie je wel vaker ja xD