Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Het 18 jarige wonderkind Manor Solomon van het Israëlische Maccabi Ironi Petach-Tikva doet het geweldig in mijn save!

Edited by BasFM17fan

@BasFM17fan Je plaatje is niet zichtbaar. Probeer hem anders eens te uploaden via [url]www.mupload.nl[/url]. Als je vervolgens de tweede link kopieert en hier plakt is je afbeelding zichtbaar voor ons ;) Ben benieuwd!

Ziet er prima uit! Zit helaas niet in mijn database inderdaad. Geen Poolse avonturen dus voor Solomon in mijn save ;)

Wat zou ik precies moeten zien @Laki ? Behalve PSG -Bayern in de Europa League zie ik verder niets spannends.. Edited by tdogg16

[quote name='tdogg16']Wat zou ik precies moeten zien @Laki ? Behalve PSG -Bayern in de Europa League zie ik verder niets spannends..[/QUOTE] dat ja. PSG - Bayern in de 1/16e finale van de Europa League. Is ten eerste al onrealistisch dat ze daar uberhaupt terechtkomen, en ten tweede dat ze tegen elkaar uitkomen en dan nog eens in zo een vroeg stadium. Bayern heeft de confrontatie gewonnen. Ik ben ook door en moet tegen MIlan. Thuiswedstrijd gewonnen met 3-2, maar ik vrees ervoor doordat ik met wat blessures kamp. Edited by Laki

Ja die loting Eerste Knockoutronde EL klopt niet in FM volgens mij. Alle ploegen worden bij elkaar gegooid, geen beschermde status (bij mij iig).

Wat voor CL poule hadden PSG en FC Bayern dan wel niet?

Weet iemand misschien waarom je punten in het klassement niet meer omhoog gaan? Ik ben gewoon online op steam, en speel met 4 carrieres.. Na elk seizoen sla ik hem op en ga dan weer met een andere verder maar nu worden er geen punten meer bijgeteld en blijft hij op as roma staan .. Terwijl ik nu met dortmund aan het spelen ben .. Iemand een idee???

Inderdaad een flinke afgang.. Ik ben zelf ook met AZ gestart. Hoe ziet je selectie er nu uit?

Inderdaad een flinke afgang.. Ik ben zelf ook met AZ gestart. Hoe ziet je selectie er nu uit?

e0on75.jpg

me selectie bestaat uit vooral veel regens maar schendelaar en lathouwers zijn nog altijd aanwezig verder heb ik inmiddels een budget van om en nabij de 600 miljoen

verder komen er af en toe verdomd leuke namen bij die regens uit

8jx4x6qawe7.31.43.png

We hebben een nieuwe international erbij ;c Meteen ook een goal en in zijn tweede interland een assist. Oke, eerlijk is eerlijk de tegenstand was niet reuze (Finland en Liechtenstein) maar toch. :<

Dylan Vente _O_

Dit jaar verhuurd aan Bologna. Eerste wedstrijd meteen 2 goals _O_ Volgend jaar maar echt gaan gebruiken ipv Coman ;c