Jump to content

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

12 uur geleden zei Satyr:

Macclesfield is in de MU Update nog niet gedegradeerd naar de National League, maar dat maakt niet veel uit.

Op het moment van release was Stevenage nog gedegradeerd. ;c

• Replies 580
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ook als trainer weet CR7 niet van stoppen. 72 lentes jong inmiddels    

Mocht zojuist weer stemmen op de FIFA Speler van het Jaar, zie ik een speler op de shortlist staan met een opvallende nationaliteit    

Posted Images

Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt? Ik heb geen bepaalde files gedownload om Covid in me game te krijgen of wat dan ook, ik heb alleen wat leagues toegevoegd en facepacks geinstalleerd.

FrEDj1V.jpg

2 minuten geleden zei TheRealOne:

Na de laatste data update een game begonnen met Ajax. Club overgenomen en nu besluit het bestuur 2 spelers te kopen die ik niet eens nodig heb. :cab: Hier voor hebben ze ook al van der Sar ontslagen.

1b95e44b330773802f0d0e6930e23bf6.png

Die overname gebeurt standaard, zit in FM geprogrammeerd helaas. Ook dat Van der Sar gaat inderdaad. Maar niet altijd met aankopen, dat zie je zo nu en dan. Heb zelfs al een overname meegemaakt dat ze mij er meteen uit gooiden in november 2019 al :cab:

5 minuten geleden zei Karlo:

Die overname gebeurt standaard, zit in FM geprogrammeerd helaas. Ook dat Van der Sar gaat inderdaad. Maar niet altijd met aankopen, dat zie je zo nu en dan. Heb zelfs al een overname meegemaakt dat ze mij er meteen uit gooiden in november 2019 al :cab:

Hmm, apart. :cab: Gelukkig wezen allebei de spelers het contract af, dus gelukkig valt het allemaal nog wel mee. :D

• 3 weeks later...

haha jep had een doelstelling met az me cluppie ajax overtreffen :D en dat is gelukt. tel daarbij op dat ik jarenlang heb gespeeld met een club die eerst samenwerkingsverband met az had en inmiddels ajax dus heb sws al iets met beide clubs.

Edited by jeffrey koole