Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Anelka zat IRL toch ook bij Roda? Toekomst is niet te voorspellen en zoiets is zeker niet onmogelijk. "Niet onmogelijk", maar zeker niet waarschijnlijk (daar hebben jullie gelijk in).

ninpja3gejedp.png

Wauw, dit is wel heel zuur. Vier wedstrijden winnen en toch niet doorgaan in de CL. Ben geen van deze teams trouwens. Tweemaal een doelpunt in de laatste 5 minuten van een wedstrijd doen Monaco de das om.

Hij had inderdaad Benzema vervangen, die ging voor 25 miljoen naar Man Utd. Real heeft overigens afgelopen zomer Auba aangetrokken dus gaat lekker ;c

e71d8504b5a2c93214f6692f5cf8dbd2.png

Eindstand van het seizoen 2022/2023 :cab:

Als City die laatste wedstrijd had gewonnen dan waren het 4 teams met 88 punten :')

e71d8504b5a2c93214f6692f5cf8dbd2.png

Eindstand van het seizoen 2022/2023 :cab:

Wie heeft de CL/EL gewonnen? Aangezien nummer 2 t/m 5 de CL in gaan

[quote name='keida'] Wie heeft de CL/EL gewonnen? Aangezien nummer 2 t/m 5 de CL in gaan[/QUOTE] Finale was geloof ik Arsenal - Man United uit mijn hoofd. @tdogg16; dan was het helemaal feest.

6dscw2.png

Tip Sneijder en Robben horen in oranje hoe oud ze ook zijn! Fysiek zijn ze slecht maar dat is niet erg gezien de rollen waarin ze spelen

dit zou wel is de bizarste cl ontknoping ooit kunnen worden ik speel zelf met az nog tegen lyon terwijl real en bayern elkaar nog treffen

verder hier alleen de nederlandse competitie ingeladen maar wel alle spelers met nationale reputatie van europa

2q3as1z.jpg

[quote name='Jornski']@WimJonk Hoe krijg je dat voor elkaar? :clap:[/QUOTE] Lang zeuren en proberen. Ben meer dan 1,5 jaar aan het proberen al toen ik er achter kwam dat hij amper speelde bij PSG. Uiteindelijk transfervrij opgepikt.

Lang zeuren en proberen.

Ben meer dan 1,5 jaar aan het proberen al toen ik er achter kwam dat hij amper speelde bij PSG. Uiteindelijk transfervrij opgepikt.

Lekker hoor, hopelijk kan je hem langer dan één seizoen houden in Nederland.

f9wuq2v.png

Verbeek werd ontslagen ondanks een 11e plek en Menzo kwam hem vervangen. Na één wedstrijd, een 5-1 nederlaag in de Galgenwaard, mag Menzo echter alweer zijn koffers pakken want Twente ontsloeg hem na deze wanvertoning, vijf dagen na zijn aanstelling :-D

f9wuq2v.png

Verbeek werd ontslagen ondanks een 11e plek en Menzo kwam hem vervangen. Na één wedstrijd, een 5-1 nederlaag in de Galgenwaard, mag Menzo echter alweer zijn koffers pakken want Twente ontsloeg hem na deze wanvertoning, vijf dagen na zijn aanstelling :-D

bij mij werd menzo na een dag al ontslagen bij twente