Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

Top is dat altijd. Hier is Chiellini al trainer geweest van Den Bosch, ADO en zit nu bij Torino :D.  Zlatan begon bij Willem 2 en is daarna rii Heerenveen vertrokken :-D

Heerlijk dat soort namen! Vond het zelf al grappig dat Ronaldo Vieira een broer heeft die Romario Vieira heet maar dit is van een heel andere orde :classic_blink:

1 uur geleden zei FlyD:

Corona al in FM?

1709334028_Schermafbeelding2020-03-15om18_31_04.thumb.png.fcf621fb5ac5cd08fdb555a3838b6702.png

En ook gewoon 3 weken eruit, net als de huidige maatregelen 3 weken duren :-D

Nederland kwam in 90'+4 gelijk dankzij Stengs en had moeten winnen tegen de uiteindelijke Europees Kampioen... Benieuwd of die Ajacieden nog steeds zo blij zijn met Van de Beek :classic_tongue:

176079494_NLEK.png.6e433154372e99f8c32559e30096402b.png

lzzxklj.37.57.png

De imposante trainerscarrière van niemand minder dan Cristiano Ronaldo ;c

Hier ook, begonnen in de eerste divisie van Denemarken en via wat omzwervingen nu als manager van Feyenoord actief ;c 

Wat een vreemde transfer. Zal vermoedelijk geen wedstrijd spelen voor City en enkel op huurbasis ergens spelen totdat zijn contract afloopt.

Goede transfer dan wel van Ajax.

Dit is er bij mij in seizoen 1 gebeurd in de Champions League.

0525a6980de1ef8389cfdd924dc18042.png

wipx8njz1i.29.59.png

Ik ging in mijn Fiorentina save maar eens kijken hoe in Nederland de zaken ervoor staan :-D     

Ajax en AZ domineren de boel echt, heel zwaar.  Beide halen ook overal erg sterke regens vandaan.

30 minutes ago, delichris said:

@oblomov Waar is dit? Ik heb het ook nog nooit gezien.

klein clubje uit portugal SC Carqueijo, was een oefenwedstrijd in de voorbereiding :-D

21 uur geleden zei Regis:

wipx8njz1i.29.59.png

Ik ging in mijn Fiorentina save maar eens kijken hoe in Nederland de zaken ervoor staan :-D     

Ajax en AZ domineren de boel echt, heel zwaar.  Beide halen ook overal erg sterke regens vandaan.

Vind wat vvv doet knapper! 😉

34 minuten geleden zei jeffrey koole:

hVqtGV7.png toch knap als dat lukt

Was die Lathouwers een goede speler? Dat hij bij Roma zat en nu naar Marseille gaat op 39-jarige leeftijd nog.

1 minuut geleden zei JoelAjax:

Was die Lathouwers een goede speler? Dat hij bij Roma zat en nu naar Marseille gaat op 39-jarige leeftijd nog.

nee zeg je eerlijk was niet veel aan begin maar het was mijn buurjongetje dus had hem geedit in jullie game zal die geen reet voorstellen. :P maar vond vooral leuk dat ie ff frans gaat leren in 1dag.

215185177_Schermafbeelding2020-03-23om19_35_42.thumb.png.637b31d943670da2d8f94cae1742f514.png

@Marius merkte het al terecht op in mijn novelle, maar denk dat dit toch wel opvallend is. Ik heb diverse brexit's meegemaakt in FM, zowel harde als zachte, maar dit heb ik deze editie nog nooit gezien. Iemand ervaring mee?

Dit gebeurd weleens vaker in FM. Wat dat betreft is het soms lastig te voorspelen hoe het uitpakt. 

@RicardoKaka8 Ik heb dit ook in mijn game en in het verleden al een keer gehad, ik heb ook de indruk dat met de laatste Data Update van SI dit meer voorkomt?