Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Mordurette:

Dan zal ongetwijfeld Shakhtar in de CL finale staan...

Ik gaf het inderdaad al een beetje weg, in de halve finale hebben ze Liverpool verslagen :classic_blink:

Hopen dat hij niet tegen Young Boys komt te spelen want dan worden de krantenkoppen wel heel dubieus...

36 minuten geleden zei jeffrey koole:

het grootste compliment wat je krijgen kan denk

6lxfj1p1fv.png

Ronald de Boer en Dennis Bergkamp als assistenten, ingame editor gebruikt?

haha ik zit 11 seizoenen verder joh az is allang het beste team van europa ;) en rivaliteit van az naar ajax is wel verwerkt maar andersom niet bepaald

3 minuten geleden zei Copywriter:

Ronald de Boer en Dennis Bergkamp als assistenten, ingame editor gebruikt?

lees hierboven overigens geen ingame editor gebruikt maar heb wel van te voren wat geedit waardoor ze sugar daddy hadden en ja schaam me  er enigsinds over maar het bied mij wel veel fun. 

image.thumb.png.12761c00065eb706570fc2cd6cdf6d87.png

Wat is dit man? FC Brügge :sorry:

In mijn vorige save was het nog gewoon Club Brugge, iemand enig idee wat hier voor gezorgd kan hebben? Juventus heet nog gewoon Juventus. M'n vorige save had ik wel gelijktijdig gestart als wanneer ik de licenties heb gedownload voor de ploegnamen, kan het komen doordat mijn nieuwe save (deze) gestart werd op een andere versie dan toen ik de licenties voor de teams gedownload had?

Volgens mij heet Brugge überhaupt gewoon Club Brugge op FM, met of zonder licentie. Misschien ziet FM dat ik Cercle Brugge heb ingesteld als favoriete ploeg en wilt hij aantonen dat er maar 1 ploeg is in Brugge en dat die andere in Brügge speelt?

8 uur geleden zei jeffrey koole:

lees hierboven overigens geen ingame editor gebruikt maar heb wel van te voren wat geedit waardoor ze sugar daddy hadden en ja schaam me  er enigsinds over maar het bied mij wel veel fun. 

Hoeft niet, ieder zijn plezier op zijn eigen manier bij FM. 

4 uur geleden zei quertius:

image.thumb.png.12761c00065eb706570fc2cd6cdf6d87.png

Wat is dit man? FC Brügge :sorry:

In mijn vorige save was het nog gewoon Club Brugge, iemand enig idee wat hier voor gezorgd kan hebben? Juventus heet nog gewoon Juventus. M'n vorige save had ik wel gelijktijdig gestart als wanneer ik de licenties heb gedownload voor de ploegnamen, kan het komen doordat mijn nieuwe save (deze) gestart werd op een andere versie dan toen ik de licenties voor de teams gedownload had?

Volgens mij heet Brugge überhaupt gewoon Club Brugge op FM, met of zonder licentie. Misschien ziet FM dat ik Cercle Brugge heb ingesteld als favoriete ploeg en wilt hij aantonen dat er maar 1 ploeg is in Brugge en dat die andere in Brügge speelt?

Iemand die hier een fix voor weet? Heb de licenses opnieuw gedownload van FMScout... Het is een klein detail en ik speel niet in de belgische competitie maar het is wel behoorlijk irritant :classic_dry:

1 uur geleden zei FMNOOB:

Misschien wel een interessante bug om te posten op het forum van SI? @quertius

Heb het daar gepost, ben benieuwd. Erg raar aangezien er weer Club brugge staat als ik een nieuwe save start met precies dezelfde database als ik bij mijn huidige save heb gebruikt.

Zojuist zei Sophomore:

Kun je met de de/een in-game editor de clubnaam niet aanpassen? 

Heb ingame editor uitstaat in deze save zodat ik niet verleid wordt om bijvoorbeeld een blessure bij een speler weg te halen :P Ik zal wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn met een realtime editor, misschien dat het daarmee aangepast kan worden..

9ergcojebm.0.png

15 jaar later heeft Kerkrade weer een flankenflitser die luistert naar de naam Sekou Cisse...!

12 uur geleden zei Urbeto:

9ergcojebm.0.png

15 jaar later heeft Kerkrade weer een flankenflitser die luistert naar de naam Sekou Cisse...!

Speelt hij wel met de goede schoenmaat?

14 uur geleden zei Peterhs:

5b5955359715578f42a4aab5f441a7df.png

Dan komt je balans boven de 1,2 miljard uit ofzo, dat vind het spel niet leuk waardoor ze deze 'maatregel' nemen.

Je kan nu ook stoppen met handelen in spelers, dit gaat elke keer gebeuren.

2 uur geleden zei neva:

Dan komt je balans boven de 1,2 miljard uit ofzo, dat vind het spel niet leuk waardoor ze deze 'maatregel' nemen.

Je kan nu ook stoppen met handelen in spelers, dit gaat elke keer gebeuren.

Nou lekker is dat dan...

Dus dat geld ben je gewoon kwijt?

Laat ze mij dan eens een fatsoenlijk salaris gaan betalen...