Jump to content
Urbeto

Opvallende Screenshots

Recommended Posts

zu62kfejmyoqj.png

Sierd de Vos zou hier vast wat moois van maken bij het inspreken van de nieuwe FIFA.. ;) Of is dit Fries?

14 minuten geleden zei FMNOOB:

Zal zeker weer zo'n Vietnammees zijn die commercieel aantrekkelijk is, maar niet gaat spelen...

Deze Nederlandse jongen komt uit de gemeente Oost-, West- en Middelbeers vlakbij Eindhoven ;) Heeft trouwens Sri Lanka als tweede nationaliteit.. Niet eerder gezien

Op 15-12-2019 om 23:36 zei Urbeto:

zu62kfejmyoqj.png

Sierd de Vos zou hier vast wat moois van maken bij het inspreken van de nieuwe FIFA.. ;) Of is dit Fries?

"Mama, mag ik een shirtje?"

2 uur geleden zei Fantasy:

cr7.png.29410f9c3d1165aeba924a712605bbed.png

:-D:-D:-D

Minstens net zo opvallend dat hij bij FC Eindhoven vandaan komt. Zijn trainers stats zullen wel niet veel soeps zijn zeker?

1 minuut geleden zei Jespresso:

Ja lijkt er wel op.

kan je zien bij mijlpalen bij de club.

Deze save wordt steeds gekker. F.C Andorra geeft in twee jaar 380 miljoen uit aan transfers en nu beginnen De Schapenkoppen ook nog eens.

image.thumb.png.a035240005e00de26dd1eea59301444e.png

@Jespresso Overgenomen gok ik? Heb hier zo'n cluppie in Polen met eigenaren uit Hong Kong. Men zou denken dat ze geld komen witwassen bij mij want heb al een paar spelers a 17-18 miljoen verkocht aan ze in de loop der jaren :-D 

11 uur geleden zei ForzaUtreg:

@Jespresso Overgenomen gok ik? Heb hier zo'n cluppie in Polen met eigenaren uit Hong Kong. Men zou denken dat ze geld komen witwassen bij mij want heb al een paar spelers a 17-18 miljoen verkocht aan ze in de loop der jaren :-D 

Klopt ja. Zou toch wel mooi zijn als Dordrecht ff de Eredivisie overneemt. Dat talent van Feyenoord die ze voor 15 miljoen halen is ook niet mis trouwens.

Jullie mogen raden welke de Champions league finale is en welke de Europa League finale is :classic_ninja:

image.png.e65b59bcbb7543cd21e0f1f8ff9aaa58.png

image.png.3ab4087dd54e23ba7ae98e477207b97c.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...