Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JesseNL    

Het duurt 30 jaar, maar dan heb je ook wat.   Van 1-3 naar 4-3 door een penalty in blessuretijd. Lekker hoor.    

Posted Images

1 uur geleden zei Fantasy:

Nice :< Doe eens een screentje van je selectie!

1058903458_LeedsUnited_Spelers.thumb.png.423dcd4e6ea916eaf514effad39e2765.png

Ik ben nog hopeloos op zoek naar een AML, al 2 seizoenen, maar echt onmogelijk te vinden. Ik zoek liefst een echte winger, dus een linksvoetige. 

Sowieso relatief weinig aankopen gedaan, omdat niemand geïnteresseerd is in mijn spelers, ondanks 2 EL overwinningen op rij :cab:  Ik hoop me nu op de laatste dagen van de transfermarkt nog te versterken.

Edited by Michiel RAFC
17 uur geleden zei Fantasy:

Lekker ploegje wel evengoed hoor. Batista Meier al eens gepolst voor de positie van AML? @Michiel RAFC

Van mijn scouts kreeg hij een beoordeling van 38 ;c Dus dat is 'm niet geworden. Heb enkel Strahinja Pavlovic nog gehaald en Vallejo verkocht, voor de rest doe ik het wel met de kern die er is voorlopig. Sané was te koop voor 98 miljoen, maar dat kan ik mij niet permitteren hehe. 

8 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Van mijn scouts kreeg hij een beoordeling van 38 ;c Dus dat is 'm niet geworden. Heb enkel Strahinja Pavlovic nog gehaald en Vallejo verkocht, voor de rest doe ik het wel met de kern die er is voorlopig. Sané was te koop voor 98 miljoen, maar dat kan ik mij niet permitteren hehe. 

v/d Heijde van sc Heerenveen anders? Of Deulofeu, Jack Harrison, Ezequiel Barco :D Genoeg talent hehe. Hoe groot is je budget

6 uur geleden zei Fantasy:

v/d Heijde van sc Heerenveen anders? Of Deulofeu, Jack Harrison, Ezequiel Barco :D Genoeg talent hehe. Hoe groot is je budget

Ik denk dat ik mijn linksbuiten gevonden heb. Afkoopclausule van 29 miljoen, voor minder laten ze 'm niet gaan vrees ik. Wel jammer van zijn karakter.

Dupont.thumb.png.a5f5c046c85518bfae58539b5d67ba13.png

Edited by Michiel RAFC

image.png.c7f6afc291a21d64273609fed2d98772.png

Eerste nederlaag in 54 wedstrijden in de competitie.

Eigenlijk de enige manier waar we op kunnen verliezen, gezien wij al jaren oneerlijk veel beter zijn dan de tegenstander; vroege rode kaart tegen het één na beste team van het land.

Besloot na de rode kaart met één centrale verdediger verder te gaan, wat bij nader inzien niet zo slim was ;c Tjah en toen we achter stonden, had het weinig zin meer om terug te schakelen gezien we toch moesten scoren. 

Laatste voorronde voor de EL moest ik met Partizan tegen Spurs. Uit in de 93e minuut verloren met 1-0 ondanks 68% balbezit, Spurs wel meer kansen. Thuis werd het vingerbijten, we kwamen 1-0 voor en hielden dit tot de penalty's vol! 

Uiteindelijk dus door! 

32361965_Schermafbeelding2020-10-30om09_46_09.png.48340b84a4f5c17f78836d2046510116.png

12 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hoeveel games speel jij tegelijkertijd? 

Eigenlijk maar één, loop een beetje tegen het probleem aan dat het snel niet meer uitdagend is. Gaat allemaal wat te makkelijk. Maar ik voel zo dat dit een blijvertje zal zijn en ik deze save niet na één seizoen zal verwijderen. Andere games verwijder ik dus direct. Geen idee of meer tegen dat probleem aanlopen. Een club moet toffe tenues en een mooi logo hebben, je moet ook na 1 seizoen nog uitdagingen hebben. Bij Chelsea won ik direct de CL, gaf 200 miljoen niet uit van het TB. Bij Partizan mag je maar 4 buitenlandse spelers hebben in de selectie, dat is dus een pittige en toffe uitdaging. 

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Eigenlijk maar één, loop een beetje tegen het probleem aan dat het snel niet meer uitdagend is. Gaat allemaal wat te makkelijk. Maar ik voel zo dat dit een blijvertje zal zijn en ik deze save niet na één seizoen zal verwijderen. Andere games verwijder ik dus direct. Geen idee of meer tegen dat probleem aanlopen. Een club moet toffe tenues en een mooi logo hebben, je moet ook na 1 seizoen nog uitdagingen hebben. Bij Chelsea won ik direct de CL, gaf 200 miljoen niet uit van het TB. Bij Partizan mag je maar 4 buitenlandse spelers hebben in de selectie, dat is dus een pittige en toffe uitdaging. 

Dit probleem had ik vroeger ook. Meestal ging ik aan de slag bij subtoppers in de grote landen en ging het te makkelijk. Nu manage ik vooral subtoppers in kleinere landen (Noorwegen, Servië, etc.) of kleine ploegjes in grote competities. Dan blijft de uitdaging er langer in (je hebt bv. niet dat je direct veel wint of veel geld hebt)

11 uur geleden zei Michiel RAFC:

Als ie in het echt nog maar half zo goed had geweest .. Lekker hoor! Wat is je basisopstelling en formatie?

Niet per se één vaste basisopstelling, maar over het algemeen speel ik als volgt:

DM: Bolat

VR: De Laet / de Sart

VC: Genevois 

VC: Hoedt

VL: Juklerød

MC: Haroun

MC: de Sart / Coopman

AMR: Lamkel Zé

AMC: Coopman / Refaelov

AML: Batista Meier

SP: Gano 

Batista Meier, Campana en Sarpreet Singh gehuurd dit seizoen. Voor volgende zomer al enkele aanwinsten zoals Lewis als VR van Willem II gehaald. Genevois in de zomer van 2019 al gehaald, die maakt ook wel flink wat minuten als centrale verdediger, net als Arslanagic. Centraal achterin ben ik nog niet helemaal tevreden.