Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

5 uur geleden zei Thierryvane:

Lelijke aan een club in de Eredivisie managen is dat Ajax weer van die rare transfers doet. Verkopen in de zomer van 2020 Dest, Mazraoui, Promes, Blind, Marin en Neres. Enige wat ze daarvoor terughalen is ene Modiba (SuperSport United) uit Zuid-Afrika en Gagliardini (Inter).

In mijn negen seizoenen Freiburg haalde Ajax alleen maar Nederlanders of jonkies met potentie.

En van de redenen waarom ik niet een club in Nederland neem, echt wel jammer

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JesseNL    

24 november 2037 Groepsfase Champions League. 'Gala' even met de staart tussen de benen terug naar Istanbul gestuurd. 

Posted Images

5 uur geleden zei Thierryvane:

Lelijke aan een club in de Eredivisie managen is dat Ajax weer van die rare transfers doet. Verkopen in de zomer van 2020 Dest, Mazraoui, Promes, Blind, Marin en Neres. Enige wat ze daarvoor terughalen is ene Modiba (SuperSport United) uit Zuid-Afrika en Gagliardini (Inter).

In mijn negen seizoenen Freiburg haalde Ajax alleen maar Nederlanders of jonkies met potentie.

Als ik niet in de Eredivisie speel, dan is het echt altijd spelersruil tussen Ajax, Feyenoord, PSV en AZ. Plus Ajax dat altijd spelers zoals De Vrij, Wijnaldum, Aké etc. terug naar Nederland haalt.

7550f5c3d01e019d711e412e5b8955fa.png

Wat een geweldenaar die Bozenik :classic_love:

Ook mooi dat we van de nummer twee winnen en nummer drie Slovan Bratislava verliest ook, waardoor we nu 14 punten voorsprong hebben na 15 speelrondes. Als het zo doorgaat gaat het een makkelijk seizoen worden. Hopelijk kunnen we Bozenik verleiden tot een langer verblijf bij 'zijn' club Zilina, want de grote clubs staan al voor hem in de rij...

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Seizoen 2 inderdaad. Twee weekjes stilgelegen vanwege de hitte, nu door.

Herkenbaar hehe. Naast m'n novelle met Wolves nu in België beginnen. Alvast beetje oefenen voor FM21 zodat ik die competitieopzet ga snappen hehe. De keuze is gevallen op KAS Eupen, die Tariq A. Al Naama uit Qatar als directeur hebben. Clubvisie is ook 'koop spelers uit Qatar' :mrgy:

4 uur geleden zei Fantasy:

Herkenbaar hehe. Naast m'n novelle met Wolves nu in België beginnen. Alvast beetje oefenen voor FM21 zodat ik die competitieopzet ga snappen hehe. De keuze is gevallen op KAS Eupen, die Tariq A. Al Naama uit Qatar als directeur hebben. Clubvisie is ook 'koop spelers uit Qatar' :mrgy:

Heb ook ooit eens overwogen om in België te starten, keuze zou dan ook KAS Eupen zijn. Ben wel benieuwd naar je carrière. 

5 uur geleden zei Fantasy:

Daar loopt nu Adriano rond. Die back, voormalig Barca.

8 uur geleden zei Fantasy:

Vieze club joh :D Geen supporters, geen ziel, lelijke taal.

1469844765_ManUtd-Sunderland_Review.thumb.png.9481d8d61ba81727a090c0e8590e007c.png

Met deze 3e CL titel neem ik afscheid van Sunderland. Heb zo'n beetje alles wel bereikt, al was ik zeker nog niet oppermachtig in Engeland. Al jaren zijn wij en Man Utd buiten categorie. Getuige hiervan: de laatste 3 CL finales waren tussen Sunderland en Man Utd en het is inmiddels 5 jaar geleden dat er iemand anders de Premier League gewonnen heeft. 

Ik kijk even welke clubs op mijn pad komen, maar ik hoop wel op een absolute topclub in een andere competitie.

1247472713_RealM.thumb.png.e4dba284ce052c91201b79a3f3262036.png

Real Madrid dus, helemaal prima. Zijn al 5 seizoenen geen kampioen meer kunnen worden, al 8 jaar geen CL meer gewonnen. Daar ga ik even verandering in brengen.

Edited by Michiel RAFC