Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

fc8d76b03208dc8a2c4f9bc818172706.png

Eerste keer ooit Europees, maken we er ook meteen onze eerste keer ooit een Europese finale van... Na o.a. CSKA Moskou & Besiktas gaat nu ook Bordeaux voor de bijl.

De tegenstander is, jawel, een ander Portugees team: Vitoria de Guimaraes versloeg Leeds na verlengingen. De voorbereiding op de finale kon trouwens niet beter zijn. De twee laatste matchen van de Liga NOS zijn tegen elkaar :D :D 

Spoiler

b5cdf52d90ed86671741756a8b21f75f.png

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JesseNL    

Het duurt 30 jaar, maar dan heb je ook wat.   Van 1-3 naar 4-3 door een penalty in blessuretijd. Lekker hoor.    

Posted Images

3 uur geleden zei Bingbangboem:

fc8d76b03208dc8a2c4f9bc818172706.png

Eerste keer ooit Europees, maken we er ook meteen onze eerste keer ooit een Europese finale van... Na o.a. CSKA Moskou & Besiktas gaat nu ook Bordeaux voor de bijl.

De tegenstander is, jawel, een ander Portugees team: Vitoria de Guimaraes versloeg Leeds na verlengingen. De voorbereiding op de finale kon trouwens niet beter zijn. De twee laatste matchen van de Liga NOS zijn tegen elkaar :D :D 

Toon verborgen inhoud

b5cdf52d90ed86671741756a8b21f75f.png

En, en, en? :<

54 minuten geleden zei JesseNL:

Dit is echt heel knap! Hulde voor je werk_O_ In welk seizoen zit je inmiddels?

Dit was het einde van seizoen 9. Om de volgende stap te zetten en een gooi naar de titel in de Liga NOS te doen, moeten onze jeugdfaciliteiten de hoogte in. Benfica heeft nu voor de 8ste maal op rij de titel gepakt en is een verschrikkelijk getalenteerd team, terwijl ook Porto nog te sterk is voor ons.

28 minuten geleden zei Marvin:

Zuur! CL is nog de enige prijs die ontbreekt, denk ik? @Thierryvane

Schermafbeelding 2020-06-30 om 10.54.26.png

Hier zijn de verhoudingen nog maar eens duidelijk gemaakt.. 

Je gaat dik man. Pfff, zieke uitslagen. :< Ik heb Havertz inmiddels ook. 81 millie. Begin dit seizoen 2024/25 overgenomen van Barça, maar krijg hem nog niet aan de praat alla Almada. Die stond voorheen op CM (VSM Aa).

CL is inderdaad nog geen lekkere match...

2020/21: uitgeschakeld door Liverpool in de 1ste K.O. ronde

2021/22: uitgeschakeld in poulefase (derde achter Chelsea en Barcelona), vervolgens kwartfinale Europa League verloren van Juventus

2022/23: uitgeschakeld door PSG in de 1ste K.O. ronde

2023/24: finale met 1-2 verloren van Liverpool

2024/25: uitgeschakeld door Liverpool in de 1ste K.O. ronde

:<:<:<

Schermafbeelding 2020-06-30 om 16.45.50.png

Hier ga ik een krankzinnige transferperiode tegemoet.. Zojuist voor 42 miljoen de Ligt (transferlijst :classic_blink:) kunnen vastleggen. 

Havertz staat in de belangstelling van Liverpool en er wordt gesproken over een bedrag boven de 200 miljoen en ik krijg zojuist een bod van 139 miljoen op Maier. 

Het geld heb ik niet nodig, maar waar ligt de grens, haha..

Edited by Marvin
4 uur geleden zei Marvin:

:<:<:<

Schermafbeelding 2020-06-30 om 16.45.50.png

Hier ga ik een krankzinnige transferperiode tegemoet.. Zojuist voor 42 miljoen de Ligt (transferlijst :classic_blink:) kunnen vastleggen. 

Havertz staat in de belangstelling van Liverpool en er wordt gesproken over een bedrag boven de 200 miljoen en ik krijg zojuist een bod van 139 miljoen op Maier. 

Het geld heb ik niet nodig, maar waar ligt de grens, haha..

Voor 90.000 man even die cup winnen. Heel lekker. Dit was seizoen 3 of 4?

Hier is het kampioenschap weer binnen, uitgerekend tegen jawel...

Schermafbeelding 2020-06-30 om 16.23.28.png

Normaal spoiler ik hier niet zo veel voor m'n novelle, maar dit is toch wel een hele fijne. Schalke 04 is inmiddels in 2057 een topclub in Duitsland en doet jaarlijks goed mee in de K.O.-fase van de CL. Dit jaar alleen even niet :D 

schalke.png.43887f9c44a53b0cc83a7dbd44f87c4b.png

3 uur geleden zei Fantasy:

Met Leão en Arp heb je ook wel toppers voorin lopen zeg :< Welk jaar zit je?

Inderdaad en zeker als je met 2 spitsen speelt, heerlijk! Ik zit in seizoen 2, meteen veel geld gekregen en wat uitgegeven. Arp voor 10mil en Leão voor 20mil :checkit: