Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

Dit is een hele, hele fijne overwinning na een 2-1 nederlaag in Manchester. Vanaf minuut 75 volle bak op de aanval, met gewenst resultaat! _O_

779303872_Schermafbeelding2020-03-30om19_27_29.png.7fed34d0ef09a64544b80d32cdfa8fe5.png

Gepost (edited)

Dit is heel erg zuur. Gelukkig hebben we de eerste CL-wedstrijd wel gewonnen op bezoek bij Lyon met 0-2. Spits had een complete offday.

j3mm4mer1swmp.png

Edited by Jaspeeer123

Mijn tweede wedstrijd maakt veel goed. Genk was vorig jaar kampioen en ook nu koploper.

1722843241_Schermafbeelding2020-03-30om20_25_33.png.d478fe41d72d61783bd43107af3a460f.png

Gepost (edited)

Even vergeten dat de WK Clubteams in de zomer was. Iedereen loopt op z'n tandvlees en dan nog veerkracht kunnen tonen tegen Real is wel nice.

96385254_Schermafbeelding2020-03-31om11_02_35.png.94e07685565c4618e536e6eea7c647bd.png

Edited by Cicchio

1 uur geleden zei Cicchio:

Even vergeten dat de WK Clubteams in de zomer was. Iedereen loopt op z'n tandvlees en dan nog veerkracht kunnen tonen tegen Real is wel nice.

96385254_Schermafbeelding2020-03-31om11_02_35.png.94e07685565c4618e536e6eea7c647bd.png

Welke skin is dit? :<

2 uur geleden zei Sophomore:

Doet me denken aan Lewandowski tegen Wolfsburg, al was dat vanaf de bank. 

En in 9 minuten.:classic_laugh:

Belangrijke wedstrijd in de strijd om playOff 1 te halen

609452908_Schermafbeelding2020-04-03om20_12_59.thumb.png.d165d94b574cd6d2a8aed55fca3dd0f7.png

Gepost (edited)

Uitstapje gemaakt naar Kaiserslautern. Proberen die club weer terug te brengen naar de Bundesliga. De voorbereiding is in ieder geval hoopgevend. 

Edited by Cicchio
Komt in novelle terug

Met napoli begonnen. Na 4 wedstrijd gedeeld bovenaan met 10 punt.  Bologna- uit 1-1, Brescia-thuis 2-0 , Spal-uit 0-1 en Hellas Verona - thuis 2-0😊

En de uit-match van de Kwartfinale CL gewonnen op een diefje. :classic_laugh: in de Halve Finale wacht ons Dortmund.

265ccdcdb49f7b8cb5d0baf7cb118529.png

Gepost (edited)

FC Ingolstadt is in de 3e Bundesliga volgens de bookies de belangrijkste titelkandidaat. We komen op een vierde plaats qua quotering. Ingolstadt had nog niet verloren (4x winst, 1x gelijk) en nog geen doelpunten tegen. Ik besloot dus redelijk defensief te spelen. Dat werkte! 0-3 winst! _O_

Edited by Cicchio

748108bcd52337958dfc78a57e3bed0b.png

Méndez gehuurd van Ajax. Zijn tweede wedstrijd voor ons en scoort even een prachtig afstandsschot uit een afgeslagen corner. BAM!

1 uur geleden zei Mordurette:

748108bcd52337958dfc78a57e3bed0b.png

Méndez gehuurd van Ajax. Zijn tweede wedstrijd voor ons en scoort even een prachtig afstandsschot uit een afgeslagen corner. BAM!

Carrière in Luxemburg, gaaf, ik heb dat ook overwogen maar geen kits en weinig log's dus grafisch erg saai. 

Ben toen maar gestart met FC Vaduz. Wilde Mendez komen of is er een editor gebruikt? 

7 uur geleden zei Copywriter:

Carrière in Luxemburg, gaaf, ik heb dat ook overwogen maar geen kits en weinig log's dus grafisch erg saai. 

Ben toen maar gestart met FC Vaduz. Wilde Mendez komen of is er een editor gebruikt? 

Vorig jaar ook al geprobeerd met Titus Pétange uit Luxemburg, maar toen wilde geen enkele speler verlengen aan het eind van het seizoen en kon ik eigenlijk ook niemand meer aantrekken. Waarschijnlijk was die database ook niet helemaal correct. Lijkt nu allemaal prima te werken gelukkig.

Ik had gelijk veel logo's van de eerste en tweede divisie, dus dat is prima. Mendez wilde in de winterstop komen, al is het op huurbasis. Wel gelijk voor twee jaar, dus ook volgend seizoen kan ik gebruik maken van zijn kwaliteiten. Hoef maar 10% van zijn salaris te betalen, wat ook prima is (komt neer op een bedrag van 170 euro, geloof ik). Editor gebruik ik nooit.

FC Vaduz is ook gaaf, al is het wel een stuk moeilijker om ooit in de Champions League te spelen natuurlijk.