Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

In de 1ste helft hebben we geen kansen gehad en lagen we compleet onder maar dan de 2de helft! _O_

6699c24fc574425ddd6f81df3ee08d6e.png

Evenveel tegengoals als in de eerste 8 competitiewedstrijden samen, maar toch gewonnen!

919078272_Schermafbeelding2020-03-25om20_34_51.thumb.png.119663ebacaf158cbbbcfa5646c4eb70.png

2 uur geleden zei Mordurette:

In de voorrondes van de Champions League uitgeschakeld door Orlando Pirates uit Zuid-Afrika. Balen, maar zij waren gewoon in de heenwedstrijd met 4-0 te sterk. In de return win ik met 3-1, helaas net niet goed genoeg. Vervolgens loten we wederom een Zuid-Afrikaanse ploeg in de CAF Confederation Cup (soort van Europa League). Thuis winnen we met 2-1 en gaat de return nog enorm spannend worden. Gelukkig hebben wij good old Yaya Touré teruggehaald naar het oude nest :classic_cool: (klik op z'n naam voor screen).

f0ad3b5cadb6d656d8bd9f3dc58b9ff5.png

Schiet even twee vrije trappen raak en een afstandsschot. By far de meest getalenteerde voetballer in mijn selectie, helaas al 36 jaar en op z'n retour maar nog altijd enorm belangrijk.

Coole save! Waar zijn dit soort faces te vinden?

1 uur geleden zei Le Saux:

Coole save! Waar zijn dit soort faces te vinden?

Thx! Dit is de Scope Face Pack.

8 uur geleden zei Mordurette:

Thx! Dit is de Scope Face Pack.

Heb je die toevallig van FM Scout gehaald? Want ik vind 'm namelijk alleen daar en het lijkt alsof ie daar niet meer te downloaden is.

Op 23-3-2020 om 18:44 zei Regis:

f6sdql.35.22.pngKunnen wel tevreden zijn over de eerste helft denk ik zo.  

Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar de uitslag van deze wedstrijd, Bij mij zou dit dus sowieso 7-0 of 7-1 als eindstand hebben.

1 uur geleden zei Le Saux:

Heb je die toevallig van FM Scout gehaald? Want ik vind 'm namelijk alleen daar en het lijkt alsof ie daar niet meer te downloaden is.

Geloof dat ik ze daar vandaan heb inderdaad, alleen zie ik nu dat ze door regels deze niet meer te downloaden is.

3 uur geleden zei Tim':

Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar de uitslag van deze wedstrijd, Bij mij zou dit dus sowieso 7-0 of 7-1 als eindstand hebben.

8-0.  Ook weer typisch FM 

12 uur geleden zei Regis:

8-0.  Ook weer typisch FM 

Dat was de derde optie inderdaad. Wanneer wordt eindelijk de optie toegevoegd om je team te laten doordrukken bij een grote voorsprong?

1 uur geleden zei Titan:

s45qa8f8v1xe.png

:chief:

Hoe doe je dat met zulke matige spelers? Of hebben ze zich goed ontwikkeld?

12 uur geleden zei JoelAjax:

Hoe doe je dat met zulke matige spelers? Of hebben ze zich goed ontwikkeld?

Van den Boomen is een oerdegelijke middenvelder die nooit gekke dingen doet. Kunst is geen topspeler, maar rendeert optimaal in de tactiek. Verkijk je verder niet op de namen die de strafschoppen hebben genomen, er spelen ondertussen wel een aantal toppers. De doelman en Troost spelen al voor Oranje (het zijn regens) en het centrale duo zal binnen twee jaar ook wel een uitnodiging mogen verwachten. Natuurlijk nog altijd veel zwakker dan Barcelona, maar met een beetje anti-voetbal en een passende tactiek kom je soms best ver.

31 minuten geleden zei Titan:

Van den Boomen is een oerdegelijke middenvelder die nooit gekke dingen doet. Kunst is geen topspeler, maar rendeert optimaal in de tactiek. Verkijk je verder niet op de namen die de strafschoppen hebben genomen, er spelen ondertussen wel een aantal toppers. De doelman en Troost spelen al voor Oranje (het zijn regens) en het centrale duo zal binnen twee jaar ook wel een uitnodiging mogen verwachten. Natuurlijk nog altijd veel zwakker dan Barcelona, maar met een beetje anti-voetbal en een passende tactiek kom je soms best ver.

Haha, dan waren het toevallig net je minste spelers die de strafschoppen namen.

Na de dikke zeges op Sparta (8-0 en 5-1), de 7-0 tegen Fortuna Sittard nu dit tegen VVV. We zitten wel heel erg in de flow...

Schermafbeelding 2020-03-30 om 12.43.26.png

3 minuten geleden zei Fantasy:

Lekker bezig @Cicchio! Wat voor formatie hanteer je?

Een 4-2-3-1. Die heb ik in mijn novelle gedeeld in één van de recente posts. Daar kun je 'm dus vinden :).