Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

De tactiek iets aanvallender gezet en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. Al krijgen we nog wel wat teveel doelpunten tegen. Maar we scoren ook veel.

image.thumb.png.1736561f2625aea178042aee863effbc.png

image.thumb.png.f91fd5ef620193e00d147bd7f38b9a9b.png

774588776_1-4.thumb.png.f86ab887deaa76adcb07095aa12c109a.png

Leuke FA Cup-run met een ploegje van het 9e niveau. Is echter al wel mijn 2e seizoen!

Rochdale was op dat moment koploper in de League Two, Grimsby Town stond 5e in die competitie.

Southampton als koploper van de Championship was toch iets te sterk voor mijn amateurtjes!

Edited by FM_Lesly

In de kwartfinale Champions League na 2-2 uit tegen PSG thuis met 3-1 gewonnen.

Werd even gek toen Lazaro een penalty miste bij een 2-1 stand want PSG heeft met Neymar, Ousmane Dembele en Mbappe voorin 3 klasbakken rondlopen en ik krijg al jaren nachtmerries in FM van Pogba. Voeg daar Virgil van Dijk, Frenkie de Jong en Marquinhos nog aan toe en ik ben echt ontzettend trots op mijn jonge team (gemiddeld 22 jaar)!

In de halve finale wacht Juventus, ook een usual suspect in de top van Europa. Oppassen voor een 39-jarige Cristiano Ronaldo die in kwartfinale een hattrick maakte.

CL Waanzin.png

8 uur geleden zei Nummerke10:

In de kwartfinale Champions League na 2-2 uit tegen PSG thuis met 3-1 gewonnen.

Werd even gek toen Lazaro een penalty miste bij een 2-1 stand want PSG heeft met Neymar, Ousmane Dembele en Mbappe voorin 3 klasbakken rondlopen en ik krijg al jaren nachtmerries in FM van Pogba. Voeg daar Virgil van Dijk, Frenkie de Jong en Marquinhos nog aan toe en ik ben echt ontzettend trots op mijn jonge team (gemiddeld 22 jaar)!

In de halve finale wacht Juventus, ook een usual suspect in de top van Europa. Oppassen voor een 39-jarige Cristiano Ronaldo die in kwartfinale een hattrick maakte.

CL Waanzin.png

En? Hoe is het afgelopen?

Edited by JesseNL

19 uur geleden zei JesseNL:

En? Hoe is het afgelopen?

In halve finales Juve uitgeschakeld met 1-1 en 3-1 thuis. In de finale in Barcelona was Real Madrid kansloos, 3-0 :classic_love:

image.png.d465b62d6715abaf61d3c9743861d48a.png

Wat een heerlijke wedstrijd van Almada. Wat een fijne speler om als hangende vleugelspeler aanvallend op links te hebben.

image.thumb.png.f06b783d51f231aadd25502677d2e6d5.png

Al ruim een jaar ongeslagen en dan krijg je zo'n typische FM-wedstrijd, uit tegen de ploeg die één na laatste staat.

image.png.c0cb997edb255ebfcec99e10dcf92b42.png

Raad de uitslag eens:

Spoiler

image.png.1e0b0f870895414d6cbc2a67a5478686.png

;e

7 uur geleden zei Kavinos:

Als zelfs Lingard al gaat scoren :cab: 

Ja ja dan draait United wel goed.

image.png.c76b97c012c9e240f4020abf53617ae2.png

Na twee keer genaaid te worden door de VAR (tegen Heerenveen een penalty tegen en tegen Ajax een afgekeurde goal, géén penalty én een rode kaart want het is Ajax) is dit toch wel een heerlijke comeback zeg. Pohhh. Direct weer genoeg kansen om in de Eredivisie te blijven, want PEC was nou juist 15e en we moesten winnen om gelijk te komen.

Na bijna 3 weken, Football Manager maar weer eens opgestart. Na wat wikken en wegen, Gibraltar toegevoegd. Met wat gemazzel her en der, is de clubkas in ieder geval vast flink gevuld. Volgende ronde natuurlijk kansloze opdracht...

ul2a0e48rvjhc.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...