Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

17 uur geleden zei neva:

Ze zijn gewoon bang. En terecht. Hoeveelste CL is dit nu voor jou? 

De 6e. Niet op rij

1 uur geleden zei neva:

Die wordt nooit serieus genomen door de AI.

Kijk maar eens naar de opstelling van Ajax, ik denk het wel... Dat is zo ongeveer de sterkste opstelling op dat moment...

image.thumb.png.330ecb5845ac8ae570dbfefbea996a70.png

Edited by frietsaus

36 minuten geleden zei frietsaus:

Kijk maar eens naar de opstelling van Ajax, ik denk het wel... Dat is zo ongeveer de sterkste opstelling op dat moment...

image.thumb.png.330ecb5845ac8ae570dbfefbea996a70.png

Verdorie! Zal eens tijd worden. In FM18 speelde ik altijd grote uitslagen tegen veredelde jeugdteams.

Excuses, puike prestatie!

Tja, wat valt er van te zeggen. Eenzijdige kwart finale.

2a9cd71cff9c71b16ee56f75f34dbcb2.png

Kwart finales zijn dit seizoen wel een beetje ontspoord geloof ik.

785873756856aa2bc35818bcd099de2f.png

Edited by Peterhs

Met mijn B-ploeg tegen de A-ploeg van PL team Bournemouth had ik hier niet op durven hopen:

1005038523_Schermafbeelding2020-01-12om16_51_33.thumb.png.972f99d5a750ca8695453a69f280c7c2.png

3 uur geleden zei Mordurette:

Dawson is die keeper, toch?

Haalde ik altijd op lager niveau, prima doelman.

Ja, momenteel gehuurd als backup doelman en voor de bekerwedstrijden. Doet het prima!

Eerste wedstrijd van het seizoen goed begonnen. Rodrygo gehuurd, die is wel fijn begonnen met 3 assists. EnThielmann heeft er als amr al 5 in 2 wedstrijden inliggen met de DFB-Pokal erbij.

image.thumb.png.3fbd1272552c3bf7a6ca0c0250381d87.png

Goed begin van het nieuwe seizoen in de Champions League :classic_love:

Nieuwe tactiek resulteerde in gigantisch veel kansen maar nog niet in goals, daar hoef ik nu niet over te klagen haha.

uitslagje wel.png

2 uur geleden zei Nummerke10:

Goed begin van het nieuwe seizoen in de Champions League :classic_love:

Nieuwe tactiek resulteerde in gigantisch veel kansen maar nog niet in goals, daar hoef ik nu niet over te klagen haha.

uitslagje wel.png

Welke tactiek gebruik je?

44 minuten geleden zei psvth:

Welke tactiek gebruik je?

De spelersrollen verschillen nog weleens maar dit is de meest voorkomende vorm. Net tegen Liverpool 3-3 gelijkgespeeld waaruit bleek dat het in de omschakeling nog niet alles is. Wel meer grote kansen gecreëerd dus dat is positief.

Spoiler

tactiek.png

Edited by Nummerke10

Oké. Bedankt. Wel veel opdrachten geef je mee in balbezit. Welk jaar zit je? Zie geen PSV’er meer in de selectie. @Nummerke10

Edited by psvth

@Nummerke10 Geen grote gaten op je middenveld? Een SVD op verdedigend en een Mezzala op aanvallend krijg je wel een gapend gat, denk ik. En lopen de Mezzala en vleugelspeler aan de rechterkant elkaar niet in de weg?

18 minuten geleden zei psvth:

Oké. Bedankt. Wel veel opdrachten geef je mee in balbezit. Welk jaar zit je? Zie geen PSV’er meer in de selectie. @Nummerke10

Ik zit in oktober 2023. Bergwijn, Malen en Hendrix lopen er nog wel rond maar eigenlijk heeft alleen Bergwijn nog echt zicht op spelminuten. Ik zal mijn team nog wel plaatsen in het show je team topic. 

15 minuten geleden zei Mordurette:

@Nummerke10 Geen grote gaten op je middenveld? Een SVD op verdedigend en een Mezzala op aanvallend krijg je wel een gapend gat, denk ik. En lopen de Mezzala en vleugelspeler aan de rechterkant elkaar niet in de weg?

Ik zie nu in mijn statistieken wel dat de meeste aanvallen van tegenstanders door het midden komen. Heb eigenlijk gewoon een tactiek gemaakt waarin ik zoveel mogelijk van mijn beste spelers op hun beste posities en rol neer kan zetten. De AML en Mezalla positie zijn wel degenen die ik nog wel eens van rol verander door de verschillende spelers. Nu was Ilaix Moriba geblesseerd dus kwam ik bij Donny uit, soms speelt Donny op 10 en gaat Almada in andere rol naar linksbuiten of speelt Salcedo in de spits en schuift Lazaro door naar AML. AMR en Mezzala lopen elkaar niet echt in de weg, denk omdat amr veld echt breed moet houden.