Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Sophomore:

Bijna 2020 en er zijn mensen die niet weten hoe je een screenshot neemt :D

Bijna 2020 en mensen die liever anderen uitlachen dan ze een helpende hand toe te reiken :D

1 uur geleden zei Daniell:

Thomas Buitink is weer eens een potentiële wereldtopper in deze FM!

Vind je? Leuke subtopper at best. Die jonge gast van Groningen, Postema, dat is een leuk spelertje voor de top. Althans, dat kan het worden. In seizoen twee knalt het menneke uit alle hoeken en standen raak.

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Vind je? Leuke subtopper at best. Die jonge gast van Groningen, Postema, dat is een leuk spelertje voor de top. Althans, dat kan het worden. In seizoen twee knalt het menneke uit alle hoeken en standen raak.

In mijn simulatie tot 2025 zit ie bij ManUtd ofzo, zal vanavond even checken voor je. Kijk dan ook even naar Postema en andere NLers. Buitink heeft natuurlijk flexibel PA dus misschien dat hij daarom bij jouw wat minder lijkt?

Verdiende overwinning en ook nog een afgekeurde goal door de VAR van mijn team. 1ste wedstrijd van de groepsfase in de CL.

6d9c69b9c268067728d0bddc370d985b.png

2 uur geleden zei Daniell:

In mijn simulatie tot 2025 zit ie bij ManUtd ofzo, zal vanavond even checken voor je. Kijk dan ook even naar Postema en andere NLers. Buitink heeft natuurlijk flexibel PA dus misschien dat hij daarom bij jouw wat minder lijkt?

Dat kan, ja. In deze save is hij reservespits van Vitesse.

Halverwege de wedstrijd kwam John Stegeman erachter dat zijn 4-3-3 formatie niet zo heel best werkte, en hij besloot zijn spelers in de 56e minuut te instrueren dat hij wilde overgaan tot een klassieke 4-3-0 formatie. En toch moet ik zeggen dat het sindsdien alleen maar beter is gegaan.

1044449651_TactischplanStegeman.PNG.9b623d74a454055a3ffe582dbc5bf98f.PNG