Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

image.png.4243c15f4ba0e26ce6deabb23b86895a.png

Lekkere overwinning op de directe concurrent. Vorig jaar op doelsaldo/onderling resultaat vierde geworden achter Sporting. Hopelijk is dit het seizoen dat we ons voor de voorrondes van de Champions League weten te plaatsen!

Wat een wedstrijd, was blij toen we weer op 3-3 kwamen na een 3-1 achterstand. Toen de 3-4 en dacht dat we hem over de streep hadden getrokken, maar helaas viel de 4-4 ook nog. Maar aanvallend wisselen loont voor de 2e wedstrijd op rij.

image.png.f547ad57e17c6fc3d13e32bf98a4d32c.png

Een mooie overwinning tegen de kampioen van vorig jaar. Kacer heeft tot nu toe in elke wedstrijd nog gescoord (na vijf speelrondes). En dat als middenvelder. We zijn ook nog steeds foutloos, altijd een lekker gevoel.

fe181da23c9c4bb7e39097119e5caba1.png

Dat is een mooie overwinning in Camp Nou! :<

407344524c1ff9e4eb7b3d160267a799.png

Hier ook weer even uitgehaald tegen de mede koploper. Beide teams hadden hun eerste vijf wedstrijden dus gewonnen, daar blijft er nu nog één van over... :classic_smile: Sluka zijn eerste wedstrijd nadat hij in de voorbereiding geblesseerd raakte voor 5/6 weken. Goed om te weten, dit 19-jarige talent is een linksback.

Ik stond er zelf ook van te kijken, moet wel zeggen dat ik op belangrijke posities wel echt mooie versterkingen heb gehaald. Aangezien ik in 2022 ben beland mogen we meteen weer aantreden tegen Barca zonder een wedstrijd tussendoor te hebben gespeeld. :D

Haha, lol. Je linksback die na 5/6 weken zijn rentree maakt en een hattrick maakt. :-D Lekker gegeven.

Parma verlaten na Champions League winst. Met Ajax kwam ik bij hen in de poule terecht. Dan is dit wel erg dubbel :cab: 

p44xb1ih.png

Wel prachtige overwinning natuurlijk, maar als Parma de CL wint en dan zo afgaat vraag je je af wat je opvolger aan het doen is :classic_biggrin:

d0b532bf9a5194b1871453cf1c74b1af.png

Zelf uit bij de favoriet voor de titel even een overwinning gepakt! We waren vrijwel gelijkwaardig aan elkaar, alleen waren wij wel effectief en zij gelukkig niet.

Het werd je natuurlijk ook een stuk makkelijker gemaakt door een rode kaart in de 3e minuut :classic_wacko: 

Sinds wanneer is de Johan Cruijff schaal eigenlijk niet in de Arena?

1 uur geleden zei Mordurette:

Sinds vorig seizoen IRL. Kampioen speelt altijd thuis, in het eigen stadion.

19 minuten geleden zei Kavinos:

Sinds vorig seizoen IRL. Kampioen speelt altijd thuis, in het eigen stadion.

Oké, dat heb ik dan helemaal gemist. 

11 minuten geleden zei Mordurette:

Oké, dat heb ik dan helemaal gemist. 

Het is ook maar de Johan Cruijff Schaal ;)

image.thumb.png.2fac090e8ca6bebeadbc2567c19e9b35.png

Altijd spannend de eerste wedstrijd van het seizoen, en dan ook nog eens tussen de twee beste ploegen uit de competitie

14 uur geleden zei Mordurette:

Het werd je natuurlijk ook een stuk makkelijker gemaakt door een rode kaart in de 3e minuut :classic_wacko: 

Zie de uitleg van Kavinos nu. Wist ik overigens niet eens haha. Dacht dat het misschien was omdat we dit seizoen ons nieuwe stadion in gebruik hebben genomen :classic_cool:

zDftnoy.png

Tweede wedstrijd van het seizoen :D. Diporedjo is een 17-jarig wonderkind dat ik uit de jeugdopleiding van Feyenoord heb weggekocht :checkit:

Edited by Michaelinho*

Zojuist doorgestroomd naar de Kwartfinales van de CL met AZ!

Eerst 2-2 thuis gelijk gespeeld tegen Sevilla om uit heel zuur door een penalty met 1-0 achter te komen staan.

Na 69 minuten de gelijkmaker en in de 92ste minuut de 1-2 waardoor we een ronde verder zijn!

42 minuten geleden zei drakizin:

Zojuist doorgestroomd naar de Kwartfinales van de CL met AZ!

Eerst 2-2 thuis gelijk gespeeld tegen Sevilla om uit heel zuur door een penalty met 1-0 achter te komen staan.

Na 69 minuten de gelijkmaker en in de 92ste minuut de 1-2 waardoor we een ronde verder zijn!

Topprestatie! Wie heb je nu geloot?

Loting is nog niet geweest.

Moet eerst nog verder spelen.

Was wel een pittig kalendertje.

Eerst tegen Sevilla thuis 2-2 spelen.

3 dagen later uit tegen Ajax 3-0 verliezen.

3 dagen later uit tegen PSV 3-1 verliezen.

Weer 3 dagen later vermoeid de halve finale van de beker tegen Heracles spelen om in de 122ste minuut de winnende te maken.

En toen 3 dagen daarna weer tegen Sevilla 1-2 winnen.

Mijn B-spelers mochten in ieder geval aardig wat potjes spelen maar zelfs die waren vermoeid :classic_laugh: