Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Kavinos:

Zo, de kop is eraf. Eerste competitie duel. Mijn spelmaker had er zin in :mrgy:

ttfj091t.png

Netjes, mooie overwinning zeg! Ik zie toevallig dat er twee blessures zijn geweest maar merk je daar iets van op dat niveau? Dat er vaker blessures zijn?

Ik heb er, toendertijd met Dulwich, weinig last van gehad. Het is allemaal part-time, dus de belasting is ook minder @Bakkes12

Ook omdat ik wel direct kies om goede fysios aan te schaffen. Gelijk met het hoogst haalbare, vaak is dat zelfs al met de "20" stat. Kan ook toeval zijn natuurlijk.

Edited by Kavinos

We gaan weer beginnen aan de verlengde oefencampagne ook wel bekend als de State Championships. Benieuwd of er dit jaar een ploeg is die ons puntjes kan afsnoepen...

Gaat wel weer kriebelen als ik als die tranfers, regens en uitslagen zie. Na vandaag eindelijk weer een beetje tijd om te spelen. 

18 minuten geleden zei Mordurette:

Joveljic bij jou ook lekker bezig zo te zien :classic_cool:

31 wedstrijden, 16 goals, 2 assists, 2 MvdW en een gemiddelde van 7,22. Zeker geen slecht debuutseizoen :D 

En of het een spannende laatste speelronde gaat worden.. :D Doordat Braga van Sporting won staan beiden nu op 64 punten. Zelf spelen we uit bij Boavista. Sporting gaat op bezoek bij Feirense en Braga krijgt thuis bezoek van Arouca. Wij hebben dus de zwaarste wedstrijd want een punt zal niet genoeg wezen. Wordt vervolgd.

image.png.85d9840706b1d541445ea83904bdb368.png

image.png.f400d60fa82290062e1b4da07f4bfea0.png

Geweldige overwinning op de koploper. Was nog even knijpen toen ze een penalty kregen maar die werd gelukkig gemist.

e57df095c5fdcf42098681e9b3174883.png