Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Mordurette:

Dan toch zonde van die tegengoal als ze maar drie doelpogingen hadden...

Mwah, ik ben al heel blij met het resultaat. Dit seizoen tegen Real, Barca en Atletico in de competitie niet verloren. 5 winst en 1 gelijk.

2 minuten geleden zei Dysproz:

Mwah, ik ben al heel blij met het resultaat. Dit seizoen tegen Real, Barca en Atletico in de competitie niet verloren. 5 winst en 1 gelijk.

Dat zijn zeker mooie resultaten tegen de topploegen.

3 hours ago, Mordurette said:

Brossard blijft maar scoren :classic_cool:

357 goals in 395 wedstrijden :classic_love:

@oblomov Geen verkeerde cijfers

Bizarre pot weer.. Na het EK en de Nations League te hebben gewonnen, gaan we nu naar de finale van de Confederations Cup. Kijken of we het 3 uit 3 kunnen maken.

9bf2c336531db72fc473e6836f41d539.png

5d513c7350e0a-Untitled-2_copy.png

Knappe zege in de Milanese derby met een database van 2002/2003. Wat een team hadden ze ook. Wamberto heb ik van Ajax opgepikt

Gepost (edited)

@Lensherr Haha, mooie namen inderdaad zeg.

3 uit 3 dus, een slijtageslag en weer een comeback nodig maar hij is weer heerlijk. 

cdd6331736077a4bdfc94540133b94db.png

EDIT: en natuurlijk een mooie revanche na deze slachtpartij in de groepsfase van de Cup

Spoiler

57d6316a4c5a61657782673246979250.png

Edited by Jespresso

Toch fijn om deze wedstrijd nog over de streep te trekken na 3x op achterstand te komen. Laatste goal was een blunder van de keeper, die hield de bal aan de voet waardoor Carden hem kon afsnoepen en binnenschieten.

image.png.7e90db32b49096dca02a64141c0a475f.png

Gepost (edited)

Tsjechië erg veel pijn gedaan.. Stonden al heel de groepsfase bovenaan. Wij zijn in ieder geval gekwalificeerd voor het WK. Zou toch een stunt zijn als we die ook winnen, ik voorzie wel een kans voor deze effectieve, geoliede countermachine.

93c1b29ea4bbcf735883e1a6ff59b400.png

602667237c81362338ff0d407904a850.png

Edited by Jespresso

Gepost (edited)

eindelijk na bijna 20 jaar als manager (begonnen als zondag amateur, laagste van het laagste) de CL finale bereikt :classic_love:. uit tegen PSG speelde we anti voetbal met 5 man achterin en een anchorman daarvoor, mijn keeper stopte in de extra tijd nog een penalty…  de finale is in Oekraïne tegen Valencia (die me vorig jaar hebben uitgeschakeld in de halve finale, en die een keeper hebben van mij), in het NSC Olympiyskyi van Dynamo Kiev met een capaciteit van 74,752 (wat een prachtige naam ook), en dat is extra mooi want mijn tacktiek is geïnspireerd/gebaseerd op een legendarische manager van Kiev;  Valeriy Vasylyovych Lobanovskyi 

Screen Shot 2019-08-13 at 13.05.35.png

Edited by oblomov

ja ik hoop dat we winnen, we kunnen de treble winnen, Norwich in de FA Cup finale, en nog een punt nodig in de laatste wedstrijd uit tegen Chelsea voor de titel. zou toch wel mooie bekroning zijn op een 2 en een halve week durende fm vakantie (fm is voor mij soort van frontale lobotomie zodat ik nergens over hoef na te denken looool)

Gepost (edited)

dit is die keeper, Brossard staat bij zijn favoriete personeel, heb hem paar jaar geleden voor 86 miljoen verkocht aan Valencia

Screen Shot 2019-08-13 at 13.20.38.png

edit; ook nog

1442369642_ScreenShot2019-08-13at13_22_53.png.7b99e027df74eb33491ae047a8c76000.png

Edited by oblomov

15 minutes ago, Bakkes12 said:

Haha tjering die Brossard... _O_ Waar heb je die opgepikt? 

voor 7 miljoen van Nice, maar komt van FC Nantes oorspronkelijk, net zoals de op een na beste spits die PSG van me had weggekaapt voor 83 miljoen (afkoop)