Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JesseNL    

Het duurt 30 jaar, maar dan heb je ook wat.   Van 1-3 naar 4-3 door een penalty in blessuretijd. Lekker hoor.    

Posted Images

5 hours ago, Mordurette said:

Die Franzen zijn wel lekker op dreef @oblomov

ja zeker ze lopen bijna 1 op 1 nu met goals (7 uit 9 wedstrijden en de andere 9 uit 9) ! besef ook dat ze allebei nog pas net 19 zijn :uhoh: we zijn ook in de voorbereiding in Frankrijk op tour geweest aangezien we daar erg populair zijn nu haha… 

image.png.2b815d00d3acf5d275d714332601f7ea.png

We weten weer wat verliezen is sinds 21 oktober. Toch best een aardige streak gehad denk ik zo. :D Nog steeds geen tegengoal in de Eredivisie, en sowieso pas drie in totaal waarvan één van De Treffers is. Kortom we gaan hard, we gaan lekker.

gaat die standaard naar tottenham ofzo lol , bij mij ook

1744931280_ScreenShot2019-08-02at00_59_12.png.a4eefbb192f804fb9309f55bc1506b38.png

Patrick Vieira's Watford met mijn oude keeper die 174 wedstrijden voor me gespeeld heeft, en deze wedstrijd met een gebroken vinger keepte… eerste finale 

337234966_ScreenShot2019-08-02at03_08_23.png.69a80bd5662c4456c6eea76cd34a4ee7.png

helaaaaas… 2 goals tegen uit standaardsituaties en zelf 2x de paal geraakt … Villareal is een nederlands jeugdproduct van Ajax

Edited by oblomov

@oblomov jammer zeg! Wat een spannende finale wel. 

image.png.194a2275a6254d16dfb371a24e70eabb.png

Hier voor het eerst gewonnen van Man City, zonder counter voetbal maar gewoon op Pep's manier met tika taka. Statistieken waren ook in ons voordeel. Met nog twee wedstrijden te gaan staan we met twee punten achterstand op Man City tweede. Met AS Monaco thuis en Napoli uit mogen we nog aan de bak en ook die zijn nog niet klaar aangezien we een voorsprong van 3 punten op Monaco en een voorsprong van 4 punten op Napoli verdedigen.

Een heerlijke pot voetbal met twee voetballende teams, nog mooier als je de overwinning dan in 90+3 pakt :D

a0j0ny.png

Met dank aan mijn 17-jarige topper in wording

jk78f2.png

Edit: Hij doet het weer, wat een held!

5u7f6x3st5en2.png

Edited by JordiW.