Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JesseNL    

Het duurt 30 jaar, maar dan heb je ook wat.   Van 1-3 naar 4-3 door een penalty in blessuretijd. Lekker hoor.    

Posted Images

wel grappig dat die van de bundesliga doodleuk terugkomt om in brazilië te spelen, zal in het echt niet vaak gebeuren denk ik

;)

Screen Shot 2019-07-31 at 17.25.36.png

de beste speler Berisha uit de basis gehaald omdat zijn karakter niet goed is, Shala als vervanger geeft in een helft 2 assists en scoort een penalty

Edited by oblomov
11 minuten geleden zei oblomov:

wel grappig dat die van de bundesliga doodleuk terugkomt om in brazilië te spelen, zal in het echt niet vaak gebeuren denk ik

;)

Screen Shot 2019-07-31 at 17.25.36.png

Op huurbasis :D  Het is niet dat hij er veel keus in had :D  Ik verhuur elk jaar 50 spelers op die manier, de beteren (zoals deze jongen) krijgen een kans in het eerste, de rest wordt verhuurd. Zelfs de B-garnituur kan vaak ook nog aan de bak bij mooie clubs. Voorbeeldje...

ca91bac477096548e17d3ed83f339024.png

Carlos Roberto. Een echte Zuid-Amerikaanse spelmaker. Technisch vaardig, kan leuk dribbelen, heeft een goede steekpass, fysiek is het best in orde allemaal. Alleen is hij dus niet goed genoeg om zich in de basis te spelen in mijn ploegje. Verkopen is een optie, maar dan cash ik eenmalig en aan het einde van het seizoen jat het bestuur de helft van de winst. Als ik hem verhuur, krijg ik op de lange termijn meer cash binnen, omdat ik hem altijd 100% wages verhuur plus een mooie huursom.

27220e038faccd5c1220025da1bd54e9.png

Gratis binnengekomen, relatief lage wages á 42k per week en in totaal dus al bijna 9,5 miljoen opgeleverd. Mocht er nu plotseling iemand vertrekken, dan kan ik zo'n jongen gewoon terugroepen en heb ik zonder een centje pijn of extra investeringen een prima vervanger in huis. B-garnituur voor mij, maar op dat jaartje Feyenoord na heeft hij vooral voor topploegen gespeeld in het buitenland.

1 minuut geleden zei oblomov:

haha mooi man, je bent eigelijk soort van spelersmakelaar dan

Eerder een verkapte mensenhandelaar, als je het zo bekijkt. Maar ja, ik denk dat mijn club meer transfers doet alleen dan de rest van de competitie samen.

image.png.ac199befca6239f518742702b4fcfa37.png

Het was niet mooi, maar we hebben ons geplaatst voor de knock-outfase van het EK. @oblomov ik had aardig wat moeite met dat Kosovo van je. ;) Ik had misschien niet zo'n goede keeper moeten hebben dit jaar dan hadden er wat meer in het netje gelegen maar die Muric hield er veel uit.