Jump to content
Netzwerk

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

1-4 voorstaan met rust kansen op doel 2 tegen 8. Natuurlijk ben ik zo eigenwijs om tactiek niet aan te passen. Na rust een heel ander Dortmund mede door inbrengen Isak. Van de 3 ballen die we nog op doel schieten gaan er 2 in en winnen we met 5-6 dankzij inbrengen van mijn held Pulkrab 

15497451791801039767115932006612.jpg

95cfbeb974c638306393c114af56374c.png

Redelijk terechte overwinning, alleen wordt er over het algemeen in dit soort wedstrijden niet heel veel gescoord op vandaag na. 

Ik dacht dat ik er nu wel uit zal vliegen, dit had ik sowieso niet verwacht haha. Bayern zal wel een flinke off day gehad hebben. Kwartfinale in de beker van seizoen 2 trouwens..

ad5mazme.png

Zo maar even de nummer 4 van de PL opgerold, Chelsea had geen kans in de kwartfinale van de Carabao Cup :D

Nu in de halve finale tegen Liverpool, die in m'n anderhalve gespeelde seizoen de dominantste ploeg in Engeland zijn.

4ee1c7c5250e0c25232a49329fbe9e79.png

Klopt @Mordurette In het topic heb ik kleine verklaring gegeven. Nieuwe games kwamen totaal niet van de grond, buiten mijn Ajax game. Dat ging allemaal wat te makkelijk helaas.

Zojuist zei Kavinos:

Klopt @Mordurette In het topic heb ik kleine verklaring gegeven. Nieuwe games kwamen totaal niet van de grond, buiten mijn Ajax game. Dat ging allemaal wat te makkelijk helaas.

Gibraltar of Andorra was dus niks 😉

Gibraltar was waardeloos door het rare speelschema, Andorra was op papier leuker dan in werkelijkheid...

@Kavinos Andorra is nochtans in werkelijkheid ook heel tof, hoor. ;) Wat was jouw no-go dan? 

d09p2h.png

Dit soort wedstrijden, argh... Dan denk je na die rode kaart dat het goaltje nog wel zal vallen, niet dus. 

Ik vond uiteindelijk de competitie erg klein @Bingbangboem Dan wordt het wat te repeterend ieder seizoen. Was bang dat het daardoor ook weer erg snel zou gaan vervelen. Daarbij bleef Dulwich altijd wel roepen in mijn achterhoofd en daarom besloten eens de tijd te nemen waar het nou "fout" ging.

Zuur overigens van je resultaat. Als je op zo'n manier niet wint, is dat echt klote.

Waardeloze eerste helft spelen, boos worden in de rust en iets meer druk zetten en dan zo'n tweede helft spelen. Daar doen we het voor.

5esinmmcuvr.png

Bij een achterstand, gelijkspel of als ik één doelpunt verschil voor sta doe ik altijd agressief en boos worden dat het beter moet. Zijn ze achter gemotiveerd voor de tweede helft, werkt altijd 🙂