Geplaatst 26 oktober 20177 jr. Waar vind ik de optie om m'n wedstrijden in 2D te bekijken want staat blijkbaar standaard in 3D en vindt het niet terug in het optie menu ...
Geplaatst 26 oktober 20177 jr. Voorkeuren->wedstrijd Dan in de rechterbox onder live kies je bij Camera 2d Klassiek. Voor hetzelfde bij herhalingen klik je uiteraard daarop. 26 oktober 20177 jr. bewerkt door Satioz
Geplaatst 26 oktober 20177 jr. Voorkeuren->wedstrijd Dan in de rechterbox onder live kies je bij Camera 2d Klassiek. Voor hetzelfde bij herhalingen klik je uiteraard daarop. Top, kon het ook al niet vinden...
Geplaatst 26 oktober 20177 jr. Het schijnt overigens niet geweldig meer te zijn. Heb een paar streams gezien waarin ze ook 2d gebruikten, maar het is overduidelijk te zien dat ze dwingen je 3d te gaan gebruiken.
Geplaatst 26 oktober 20177 jr. De data analyst view is qua overzicht prima met 2d te vergelijken, maakt de overstap wat makkelijker denk ik.
Geplaatst 27 oktober 20177 jr. Auteur Dacht dat het aan mij lag maar vind het precies ook minder, de 2D ... Mijn middenlijn staat er maar voor de helft op in 2D :moop: en vind het overzicht tussen de 2 hoogtepunten ook veel te druk ... kan er voorlopig echt niet aan wennen :wall::wall:
Geplaatst 27 oktober 20177 jr. @tommyboy82 zou je screentje voor me kunnen maken? Kan de Beta niet spelen. Dus ben erg benieuwd!