Jump to content
Bolderbast

Met welke club start jij?

Recommended Posts

Speel op het moment met Ajax. Wel even leuk zo voor een seizoentje. Beetje wennen aan alles.

Ga denk met de volledige versie beginnen met Stuttgarter Kickers. Ooit eens hele toffe game mee gehad. Keer iets anders dan Engeland ook. Geen idee of ze speelbaar zijn overigens :D

2 minuten geleden zei Superboeren:

Als die volledig uit is schaf ik hem ook weer aan, en natuurlijk gaan we beginnen met de Superboeren.. :classic_love:

Waarom wachten, dit is de beste BETA in tijden! 

15 minuten geleden zei Daniell:

Waarom wachten, dit is de beste BETA in tijden! 

haha vooral omdat ik er nu ook even weinig tijd voor heb, vandaar. Maar hij komt er zeker wel hoor!

1 uur geleden zei Superboeren:

haha vooral omdat ik er nu ook even weinig tijd voor heb, vandaar. Maar hij komt er zeker wel hoor!

Dit is niet de beste BETA ooit, zitten nog steeds dezelfde debiele fouten in als ieder jaar.

34 minuten geleden zei r4vje:

Dit is niet de beste BETA ooit, zitten nog steeds dezelfde debiele fouten in als ieder jaar.

Ik speel niet alle wedstrijden zelf, daar zal het aan liggen. Als ik wedstrijden speel, speel ik ze steevast in 2d. Ik zei ook niet de beste beta ooit maar hij is wel beter dan de afgelopen jaren.

Er zitten inderdaad wat ME bugs in maar dat is sowieso een ongoing proces. Deze zaten ook in de volledige versie van FM19. Enfin, ik vermaak me er echt wel mee!

Op de volledige versie start ik met one of the following

• Viktoria Köln
  • Notts County (weer de oudste profclub ter wereld worden)
  • Estudiantes
  • Velez Sarsfield
  • Internacional de Madrid (vanaf derde niveau opbouwen tot de grootste club van Madrid als lange termijndoel)
  • UD Melilla. Deze club is Spaans maar is gelegen op het Afrikaans continent bij Marokko. De stad vormt een kleine exclave van Spanje en komt uit in de Segunda Division B. Als je met deze club (inter)nationale prijzen pakt ben je de eerste die dit vanaf het Afrikaanse continent doet. Make Africa Great Again!
  • Leones Negros uit Guadalajara. Delen het stadion met het veel grotere Atlas maar hierdoor is de capaciteit om te groeien al aanwezig. En het prachtige tenue helpt ook mee natuurlijk.. 

Heb de beta met Leverkusen al gespeeld. 

Edited by Urbeto

Het verhaal van Mellila spreekt mij ook wel aan, wist niet dat het grenst aan Marokko en op het Afrikaanse continent zit. Wel grappig gegeven. Ben dan ook wel benieuwd of je bijvoorbeeld Marokkaanse newgens krijgt of enkel Spaanse. 

Een clublogo en tenues zijn voor mij vaak ook doorslaggevend, die moeten gewoon tof zijn. Als het stadion dan ook al een prima capaciteit heeft is dat mooi meegenomen natuurlijk.

16 uur geleden zei Daniell:

Ik speel niet alle wedstrijden zelf, daar zal het aan liggen. Als ik wedstrijden speel, speel ik ze steevast in 2d. Ik zei ook niet de beste beta ooit maar hij is wel beter dan de afgelopen jaren.

Er zitten inderdaad wat ME bugs in maar dat is sowieso een ongoing proces. Deze zaten ook in de volledige versie van FM19. Enfin, ik vermaak me er echt wel mee!

Ik vermaak mij er ook wel mee intussen, ik vind alleen wel dat ik tactisch zoveel moet aanpassen om die onnozele momenten eruit te halen dat ik hoop dat dit in de uiteindelijk versie weg is. Dan kan ik tenminste spelen zoals ik wil spelen.

1 uur geleden zei Mordurette:

Het verhaal van Mellila spreekt mij ook wel aan, wist niet dat het grenst aan Marokko en op het Afrikaanse continent zit. Wel grappig gegeven. Ben dan ook wel benieuwd of je bijvoorbeeld Marokkaanse newgens krijgt of enkel Spaanse. 

Een clublogo en tenues zijn voor mij vaak ook doorslaggevend, die moeten gewoon tof zijn. Als het stadion dan ook al een prima capaciteit heeft is dat mooi meegenomen natuurlijk.

AD Ceuta is hetzelfde geval als Melilla. Dit is de bekendste Spaanse exclave in Marokko en ligt ook aan de kust. Deze club speelt als het goed is op het vierde niveau van Spanje. Clubkleuren zijn wit met rode accenten. Stadion telt 6.500 plekken. Melilla spreekt me iets meer aan door het blauw witte tenue (zoals Malaga) en het iets grotere stadion van 10.000 plekken. Ga even kijken volgende week wat ik leuker acht. 

Ben nooit eerder langer dan twee seizoenen in Spanje actief geweest dus het lijkt me een interessante uitdaging om daar nu eens wat aan te veranderen. Ik verwacht dat er zeker een aantal Marokkaanse newgens in de jeugdlichtingen opstaan, al is dat natuurlijk gissen. 

Ben eens begonnen met Inter Miami van David Beckham. Geen selectie tot je beschikking, enkel vier spelers onder contract maar die zijn nu nog verhuurd. Zover ik begrepen heb spelen ze vanaf 2020 in de MLS. Tot die tijd dus geen wedstrijden, geen inkomsten, niks.. Ben benieuwd. 

1 uur geleden zei Mordurette:

Ben eens begonnen met Inter Miami van David Beckham. Geen selectie tot je beschikking, enkel vier spelers onder contract maar die zijn nu nog verhuurd. Zover ik begrepen heb spelen ze vanaf 2020 in de MLS. Tot die tijd dus geen wedstrijden, geen inkomsten, niks.. Ben benieuwd. 

Laat je weten hoe het gaat in de VS. Ik ben zeer benieuwd ondanks al die regels.

1 uur geleden zei delichris:

Laat je weten hoe het gaat in de VS. Ik ben zeer benieuwd ondanks al die regels.

Zal ik doen (y)

Op 3-11-2019 om 20:23 zei Daniell:

veel tekst

Bedankt voor de uitleg! Blijf het echt een ingewikkeld gedoe vinden. Stel ik zou met De Graafschap een save beginnen en die naar de top willen brengen met veel regens tot mijn beschikking. Kan ik dan het beste gewoon een aantal landen op speelbaar zetten voor extra realisme en daarnaast een aantal regio's/continenten inladen?