Jump to content
Bolderbast

Met welke club start jij?

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Jotew:

Waar kan ik nou in godsnaam mijn jeugdelftallen vinden? Zoek me al een halfuur een ongeluk....

Development centre. Als je hun individuele training of team training overneemt , komen ze automatisch terug in je menu balk te staan.

15 uur geleden zei Jotew:

Waar kan ik nou in godsnaam mijn jeugdelftallen vinden? Zoek me al een halfuur een ongeluk....

edit: nevermind.. dacht dat ‘Ontwikkelaarscentrum’ een link was naar de SI forums voor bugs 😂

Je kan ook rechter muisknop op dat development center drukken en dan kan je zo net iets sneller naar de B elftallen.

Hoop toch dat ze dit nog aanpassen. :D

Een lijstje kanshebbers:

Toppers:

Dortmund Arsenal, Chelsea Man Utd Internazionale 

Europa League:

Antwerp Arsenal Man Utd AEK Athene  AZ

LLM:

Stuttgart  Brentford, Fulham, Leeds & Nottingham Forest

Sleeping Giant:

Anderlecht Antwerp Stuttgart Man Utd Leeds & Nottingham Forest AS Monaco, Olympique Marseille Internazionale & AC Milan

Topper in eigen land :( :

Dortmund Arsenal, Chelsea Man Utd Olympique Lyon AEK Athene Internazionale Dinamo Zagreb Red Bull Salzburg

Clubhopping:

AaB Antwerp Leicester West Ham  OGC Nice, Rennes AEK Athene Dinamo Zagreb  AZ & Vitesse Red Bull Salzburg Wisla Krakau

Eén carriere in FM20 waarin ik al deze clubs train?

Edited by Steels

Ik twijfel nu tussen Manchester United en Hannover. Er is al een novelle over United en Hannover heeft best wel een leuke selectie en heeft een mooie uitdaging. Graag hoor ik jullie mening.

2 uur geleden zei delichris:

Ik twijfel nu tussen Manchester United en Hannover. Er is al een novelle over United en Hannover heeft best wel een leuke selectie en heeft een mooie uitdaging. Graag hoor ik jullie mening.

Hannover lijkt me echt een leuke uitdaging. United is natuurlijk ook wel genoeg werk aan.

Waarom niet beiden om vervolgens om de paar weken van game te wisselen? Dat doe ik ook regelmatig. Tenzij je een novelle wil starten natuurlijk.

5 minuten geleden zei Dysproz:

Hannover lijkt me echt een leuke uitdaging. United is natuurlijk ook wel genoeg werk aan.

Waarom niet beiden om vervolgens om de paar weken van game te wisselen? Dat doe ik ook regelmatig. Tenzij je een novelle wil starten natuurlijk.

Ik wil een novelle starten vandaar.

4 minuten geleden zei delichris:

Ik wil een novelle starten vandaar.

Aha. Uiteindelijk moet je zelf kiezen wat je het leukste vindt.

Maar als ik een er moet kiezen, dan Hannover. Zeker aangezien je in het verleden ook al novelles met United hebt gehad.

Ik denk dat ik begin met Europese subtopper om het spel een beetje te ontdekken. Als lange game wil ik een poging doen om 1860 Munchen weer terug te brengen naar waar het hoort :)

In FM19 ben ik net klaar met Wrexham, en kampioen gespeeld div 5 UK. In het vervolg hierop begin ik nu in FM20 en wel in div. 4, maar principieel kies ik geen club. Ik solliciteer bij clubs uit die divisie die geen manager hebben. Soms duurt het een hele tijd totdat ik bij een club terechtkom. Natuurlijk heb ik ook een aantal clubs in mijn hoofd, waarmee ik graag zou willen spelen, maar die kies ik niet. Ze moeten mij vragen, anders doe ik het niet.  

Is misschien of beter gezegd een tic van me.  En ook het feit dat ik steeds in LLM (en zo laag mogelijk) als zondagamateur begin.

Wat zouden jullie doen?

- Fiorentina (prachtige club met genoeg potentie, op den duur strijden om de titel)

- Bologna of Cagliari?

- Aston Villa (mooie club, veel talent)

- AZ (spreekt voor zich, denk echter dat je in NL te snel goed presteert?)

- Leeds (eindelijk een keer wél promoveren en vaste PL klant worden?)

- Espanyol (B elftal zit er dit jaar wel in en alle jeugdelftallen spelen ook competitie)

Andere suggesties zijn welkom!

Duitsland wacht ik nog mee tot dat de eerste editor data files te downloaden zijn voor lagere competities. Bijvoorbeeld voor het B-elftal dat nu nog  geen competitie wedstrijden speelt. ( @delichris )

Engeland vind ik altijd een nadeel dat je zo snel zo veel geld hebt...

Edited by Jotew

47 minuten geleden zei Jotew:

Wat zouden jullie doen?

- Fiorentina (prachtige club met genoeg potentie, op den duur strijden om de titel)

- Bologna of Cagliari?

- Aston Villa (mooie club, veel talent)

- AZ (spreekt voor zich, denk echter dat je in NL te snel goed presteert?)

- Leeds (eindelijk een keer wél promoveren en vaste PL klant worden?)

- Espanyol (B elftal zit er dit jaar wel in en alle jeugdelftallen spelen ook competitie)

Andere suggesties zijn welkom!

Duitsland wacht ik nog mee tot dat de eerste editor data files te downloaden zijn voor lagere competities. Bijvoorbeeld voor het B-elftal dat nu nog  geen competitie wedstrijden speelt. ( @delichris )

Engeland vind ik altijd een nadeel dat je zo snel zo veel geld hebt...

Fiorentina is een mooie club, maar met Bologna of Cagliari heb je meer uitdaging.

In Engeland zou ik niet gaan spelen, mits je LLM gaat doen. Dan is het natuurlijk wel een enorme uitdaging ooit in de PL te komen en door te groeien.

Nederland trekt mij nooit, je bent er inderdaad snel de beste als je goed inkoopt en een goede tactiek hebt.

Espanyol lijkt me wel een leuke club. Proberen de beste van Barcelona te worden en natuurlijk de titel pakken. Dat je een B-team hebt dat in de competitie speelt is altijd mooi meegenomen om je grootste talenten te laten rijpen.

2 uur geleden zei Mordurette:

Fiorentina is een mooie club, maar met Bologna of Cagliari heb je meer uitdaging.

In Engeland zou ik niet gaan spelen, mits je LLM gaat doen. Dan is het natuurlijk wel een enorme uitdaging ooit in de PL te komen en door te groeien.

Nederland trekt mij nooit, je bent er inderdaad snel de beste als je goed inkoopt en een goede tactiek hebt.

Espanyol lijkt me wel een leuke club. Proberen de beste van Barcelona te worden en natuurlijk de titel pakken. Dat je een B-team hebt dat in de competitie speelt is altijd mooi meegenomen om je grootste talenten te laten rijpen.

Het is Brescia Calcio geworden @Mordurette, erg benieuwd naar dit clubje!

Lastig, als je verschillende ideeën hebt voor saves.

Ik wil een LLM-game in Engeland, maar ik wil vooral clubhoppen doorheen een carrière. Dus ik denk dat dit 2 aparte saves zullen worden. Veel leuke clubs, maar dan zit ik al snel in de grote 5 competitie's en aangezien ik 25 landen heb geselecteerd, kom ik dan allicht nooit in de wat mindere competities terecht gedurende die save..dus zal nog eens stevig op zoek moeten gaan!

Ik heb ook nog niet echt feeling bij een club. Ben bij meerdere clubs begonnen maar niets trekt me tot dusver. Misschien wel gewoon ouderwets met Feyenoord rotzooien voor we aan het echte werk gaan beginnen. :-D 

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...