Jump to content
Bolderbast

Met welke club start jij?

Recommended Posts

[quote name='Jornski'] Heb het artikel gelezen en alleen Sochaux spreekt me aan maar dat komt ook deels door de updates van @Duarte. over zijn huidige game.[/QUOTE] mooie club met leuke jeugdopleiding idd, mijn eerste game zal waarschijnlijk met Everton zijn.

Heb nu een geweldig eerste seizoen gehad met AC Milan maar geen zin meer om FM17 te openen nu FM18 (beta) voor de deur staat :P

Zit te denken weer met AC Milan te starten! Andere teams die waar ik nog uit ga kiezen zijn Newcastle United, FC Twente, Everton, Dortmund, HSV (Enkel wanneer er een editor file is die Regionalliga speelbaar maakt voor II-elftallen), Valencia, Celta de Vigo...

In ieder geval keus genoeg :)

Edited by Jotew

Ik denk dat ik ga starten met Leipzig. Interessante spelers, jeugd en een grote uitdaging om met een redelijk sub elftal wat verrassende transfers te maken, mooie selectie op te bouwen en hopelijk ver te kunnen komen in de CL. Everton, Sevilla, Valencia.. ook dat zijn teams in deze categorie. Leuk en interessant met uiteraard tactiekje van @Rossini' ! Edited by Bennie

[quote name='Bennie']Ik denk dat ik ga starten met Leipzig. Interessante spelers, jeugd en een grote uitdaging om met een redelijk sub elftal wat verrassende transfers te maken, mooie selectie op te bouwen en hopelijk ver te kunnen komen in de CL. Everton, Sevilla, Valencia.. ook dat zijn teams in deze categorie. Leuk en interessant met uiteraard tactiekje van @Rossini' ![/QUOTE] Schitterende keuze. Veel potentieel daar. Mijn eerste tactiek gaat trouwens perfect bij Leipzig passen denk ik. Heb al een ideetje, maar kan er pas vanaf morgen aan beginnen werken. Dus je zal nog even geduld moeten oefenen vriend!

Schitterende keuze. Veel potentieel daar. Mijn eerste tactiek gaat trouwens perfect bij Leipzig passen denk ik. Heb al een ideetje, maar kan er pas vanaf morgen aan beginnen werken. Dus je zal nog even geduld moeten oefenen vriend!

Ik wacht rustig af! :whistle:

Ik ben op zoek naar een nieuwe langdurige uitdaging binnen FM.

Vorig jaar heb ik bijvoobeeld een lange game gehad met Knockbreda in Noord-Ierland en met Parma in Italie.

Nu zoek ik wederom naar mooie uitdaging, al heb ik zelf weinig goeie ideeen.

Wellicht heeft iemand van jullie een mooie game met een club waar de glorie is vergaan, wat een kleiner broertje is in een mooie stad of iets anders in die trant...?

Hoeft niet persee LLM te zijn, die optie laat ik open.

Hebben jullie nog een leuke uitdaging voor mij?

Vorig jaar heb ik bijvoobeeld een lange game gehad met Knockbreda in Noord-Ierland en met Parma in Italie.

Wellicht heeft iemand van jullie een mooie game met een club waar de glorie is vergaan, wat een kleiner broertje is in een mooie stad of iets anders in die trant...?

Paris FC misschien? Sleeping giant.

Paris FC misschien? Sleeping giant.

Klinkt wel als een leuke uitdaging. Dacht zelf ook aan Racing Santander met alleen Spanjaarden.

Er is zoveeel keuze haha...

In bijvoorbeeld Spanje heb je genoeg ploegen die op het derde niveau spelen die ooit in de Primera Division gespeeld hebben dus wellicht een leuke uitdaging om hen weer terug te brengen naar het hoogste niveau.

Is Bilbao in Spanje niet wat voor je? Die mogen alleen Basken aantrekken ;)

Is Bilbao in Spanje niet wat voor je? Die mogen alleen Basken aantrekken ;)

Ja ook over nagedacht, lijkt me zeker een hele mooie uitdaging (ik hou hem zeker in het achterhoofd). Ik ben gisteren gestart met Auxerre en wil Frankrijk (en later Europa) veroveren met Fransen en dus ook eigen jeugd.

Ben zelf nooit een groot fan van de Franse competitie geweest, maar de uitdaging om PSG met eigen middelen/nationaliteiten te verslaan trekt mij wel erg aan.

ik kan jullie allemaal Lyon aanraden wat een geweldige jeugd hebben die en daarmee kun je zeker PSG uitdagen !:P

Beetje te makkelijk :huhu:

20 minuten geleden zei Sophomore:

Palermo, zodra de Serie D speelbaar is. 

Dat lijkt me inderdaad een leuke carrière voor FM2020 icm een novelle :<

Eerste save zal waarschijnlijk met PSV gebeuren. Hoorde dat Reus ook in de problemen zat dus dat zou ook nog wel eens een leuke save kunnen zijn

Het aftellen is alvast begonnen :) Ik kom vaak maar tot 1 save per editie dus het nodige denkwerk gaat er altijd wel aan vooraf. Voorlopig al 1 club op de radar, maar dat kan nog 10 keer veranderen tegen begin november.

30 minuten geleden zei Marius:

Het aftellen is alvast begonnen :) Ik kom vaak maar tot 1 save per editie dus het nodige denkwerk gaat er altijd wel aan vooraf. Voorlopig al 1 club op de radar, maar dat kan nog 10 keer veranderen tegen begin november.

Heb eigenlijk wel hetzelfde. Moet ook nog even goed nadenken. 

België: Anderlecht, Antwerp

Engeland: Leicester, Fulham, Sunderland, Chelsea, Man City
Spanje: Atlético Madrid, Real Betis
Italië: Internazionale, Brescia
Duitsland: Dortmund, Hamburg
Frankrijk: Marseille, Lyon, Caen
Portugal: Benfica, Sporting CP

35 minuten geleden zei Steels:

België: Anderlecht, Antwerp

Engeland: Leicester, Fulham, Sunderland, Chelsea, Man City
Spanje: Atlético Madrid, Real Betis
Italië: Internazionale, Brescia
Duitsland: Dortmund, Hamburg
Frankrijk: Marseille, Lyon, Caen
Portugal: Benfica, Sporting CP

Mag je wel een snelle computer hebben als je die carrières wilt beginnen en ongelooflijk veel vrije tijd :checkit:

8 minuten geleden zei Mordurette:

Mag je wel een snelle computer hebben als je die carrières wilt beginnen en ongelooflijk veel vrije tijd :checkit:

Niet van plan ze allemaal tegelijk te starten, maar allicht dat er wel wat van die clubs de revue passeren ;)

Maar heb volgens mij in FM19 nog niet eens een heel seizoen weten af te werken.. :(