Jump to content
Bolderbast

Met welke club start jij?

Recommended Posts

Ik twijfel zelf nog om met ACR Messina een game te gaan spelen want het is een interessant verhaal. Na altijd onopvallend op de lagere niveaus geacteerd te hebben kwamen ze begin deze eeuw opeens in de Serie A terecht. Daar ging het zo goed dat besloten werd een reusachtig stadion te bouwen (Stade San Filippo, 40.000 capaciteit) om de dromen van Europees voetbal waar te maken. Dit lukte echter niet en de club ging failliet. Het stadion is er nog alleen van de ooit zo ambitieuze club is niet veel meer over. Echter, de fundamenten liggen er..

Spelen vanaf seizoen 2017/2018 weer in de serie D, vorige seizoen gedegradeerd... Is die competitie eigenlijk wel speelbaar vraag ik me af

Spelen vanaf seizoen 2017/2018 weer in de serie D, vorige seizoen gedegradeerd... Is die competitie eigenlijk wel speelbaar vraag ik me af

Zal je moeten downloaden.

[quote name='Michiel_3'] Spelen vanaf seizoen 2017/2018 weer in de serie D, vorige seizoen gedegradeerd... Is die competitie eigenlijk wel speelbaar vraag ik me af[/QUOTE] Zoals @Jornski al aangeeft moet je deze downloaden. Echter zijn er snel na de release altijd al betrouwbare databases voor de Serie D te vinden. Gewoon even downloaden en gaan ;) Is verder een leuke uitdaging

Burnley/Watford ik ben met Fifa online heel goed met Burnley benieuwd of hiermee ook lukt. Of het wordt Saint Ettienne om maar enigsinds in schaduw van @Jespresso te komen :checkit:

[quote name='Kyrill']Burnley/Watford ik ben met Fifa online heel goed met Burnley benieuwd of hiermee ook lukt. Of het wordt Saint Ettienne om maar enigsinds in schaduw van @Jespresso te komen :checkit:[/QUOTE] ASSE is leuk. Echter kan ik je FC Metz ook aanraden in de game. Prima jeugdopleiding en pittige doch interessante uitdaging om de Franse top te bestormen.

ASSE is leuk. Echter kan ik je FC Metz ook aanraden in de game. Prima jeugdopleiding en pittige doch interessante uitdaging om de Franse top te bestormen.

Thnx Twan, goede suggestie. Maar ik ben niet zo goed met FM als 90% van de users hier.

Ajax, daarna wel iets van Deportivo La Coruna.

Oude Roy Makaay tijden herbeleven bij Depor en ze weer reden tot glorie geven :)?

Oude Roy Makaay tijden herbeleven bij Depor en ze weer reden tot glorie geven :)?

exact, Karel.

exact, Karel.

Juan Carlos Valeron niet te vergeten. Wat een club icoon en legend _O_ hopelijk kan hij in je staff komen.

Juan Carlos Valeron niet te vergeten. Wat een club icoon en legend _O_ hopelijk kan hij in je staff komen.

Valeron was echt een eindbaas ja.

Ik maak dit jaar weer alternatieve database voor Nederland waarop ik op het laagste niveau ga starten.

Verder spookt het idee door mijn hoofd om in een ministaatje een game op te zetten. Te denken valt aan landen als Guam, San Marino, Djibouti, Cook Islands, Anguilla...

Wellicht komen hier ook Non-FIFA-landen voor in aanmerking, maar ik ben band dat dat te weinig plezier oplevert.

Ik maak dit jaar weer alternatieve database voor Nederland waarop ik op het laagste niveau ga starten.

Verder spookt het idee door mijn hoofd om in een ministaatje een game op te zetten. Te denken valt aan landen als Guam, San Marino, Djibouti, Cook Islands, Anguilla...

Wellicht komen hier ook Non-FIFA-landen voor in aanmerking, maar ik ben band dat dat te weinig plezier oplevert.

Ik denk dat carrières in die kleine landen voor korte periode wel leuk is maar op lange termijn saai gaat worden.

San Marino Challenge kun je ook altijd proberen natuurlijk! Ik zelf ga denk ik starten met Twente om het spel te ontdekken. Daarna begin ik met een kleinere club in Duitsland of Engeland. Portsmouth en Fortuna Düsseldorf hebben ook altijd wel wat.

Gaat goed komen, denk ik. Sowieso me even goed in lezen over de club tegen die tijd ;p

Valeron :< Vroeger één van mijn favoriete spelers. Doodzonde van zijn blessures.

[quote name='Marius']Nog een paar leuke en minder voor de hand liggende clubs om mee te starten ... [/QUOTE] Heb het artikel gelezen en alleen Sochaux spreekt me aan maar dat komt ook deels door de updates van @Duarte. over zijn huidige game.