Kyrill Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Wroetoshaw ja. Vaak ook neppe packs dacht ik Ja klopt, ook nep inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Wat voor argumenten? Waar wil je over discussieren dan? Je zit op een ander level, je speelt niet. Ik kan wel zaken gaan uitleggen of voorbeelden geven maar je hebt er gewoon 0 verstand van. Ik heb ook hier ergens je team gezien, allemaal (ex)-Dortmund spelers toch, met Gotze en Hummels. Gemiddelde WL speler lacht zn ballen uit zn broek als ze zo'n team zien. Je speelt recreatief, je post hier tussen gasten met een competiteve mindset. Als je dat niet begrijpt of dat vreemd vind: niet posten. Alsjeblieft. Nja misschien moet je een spel gaan spelen dat daadwerkelijk competitive gespeeld kan worden. Het is toch een grote grap dat ze nu een E sport zijn. Lang geleden dat ik zon slecht spel gespeeld heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Ik ga nu 11-10, vrees ook dat ik niet heel veel meer kan spelen, heb nog een artikel wat af moet (of ja, eigenlijk vorige week al af moest) en een Latijn toets komende week. Baal er van, want is m'n best WL tot dusver (triest eigenlijk dat dit m'n beste is, maar goed). Wellicht kan ik nog een paar potjes spelen tot zilver 1 of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Ik sta 3-8 voor in de 90+2 minuut. Gaat die gast alleen maar op pauze drukken (hij heeft aftrap). Zit nu voor de 3e keer te wachten tot die 30 sec zijn afgelopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Ik word net gebeld door PES, of ze m'n laatste twee wedstrijden als promo mogen gaan gebruiken. ;e Voor volgend jaar misschien een optie om dat betalende gepeupel met bronzen spelers die gewisseld worden lekker een eigen toernooitje te kunnen geven waar ze mogen aanrommelen en dan de normale spelers ook gewoon bij mekander. Bahbah, helaas wel automatisch gekwalificeerd voor volgende week, ga ik er weer intuinen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 14-12 ofzo geëindigd maar helaas niet meer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ook 14 wins en 12 verloren. Beter dan 2 weken geleden, dus tevreden. Nieuwe TV gekocht zaterdag en daar nog niet op verloren, lekker bijgelovig ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Eerste WL ooit gespeeld. 18-11 dus goud 3. Had makkelijk goud 2 kunnen halen, maar had niet meer tijd. Best tevreden. Wat een nare ventjes spelen er in de weekend league trouwens zeg. Stond 1-2 achter in minuut 50, hij ging parkeer de bus en achterin een beetje rondtikken. En nog een paar van die clowns die achterlijk gingen spelen. Echt frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Gestopt bij gold ook. Ging op een gegeven moment van 15-8 naar 15-13 ofzo omdat ik constant werd afgeleid door van alles en dus zo triggered als een garnaal zat te spelen. Motivatie weg dus hield het na 18 wins lekker voor gezien. De groetjes. Relaxed avondje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Gelukkig heb ik wat goede maatjes die nog even 4 potjes voor me konden spelen dus alsnog Elite 3. Mocht ook wel na zo een goed weekend zeg. Ff door oefenen, of Ronaldo packen, en dan is het weer elke week std Elite. Benieuwd naar de TOTW. Cavani, Higuain, Martial en Alba zouden er wel in kunnen zitten. Dus inderdaad Hirving Lozano in het pakje. Hoop op Kolasinac. Kan ik eindelijk Danny Rose weg doen. Sané zou er overigens ook bij kunnen zitten; goal en assist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Gestopt bij gold ook. Ging op een gegeven moment van 15-8 naar 15-13 ofzo omdat ik constant werd afgeleid door van alles en dus zo triggered als een garnaal zat te spelen. Motivatie weg dus hield het na 18 wins lekker voor gezien. De groetjes. Relaxed avondje zo. Pff dit het. Ging ineens van 10-3 naar 10-9. Werd gillend gek. Op een gegeven moment lukt ook niets meer dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ik ook 14 wins en 12 verloren. Beter dan 2 weken geleden, dus tevreden. Nieuwe TV gekocht zaterdag en daar nog niet op verloren, lekker bijgelovig ook. Haha heerlijk. ;c Hier ruzie met de vrouw maar of dat nou een goed teken moet zijn.... ;c ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Gisteren was het weer gieren hoor. Laatste match met pingels verliezen. Duik je 5 keer de juiste hoek in. Duikt die kneus van een doelman 5 keer over de bal..... dan mis je nog een pingel terwijl je duidelijk de stick rechts duwt en hij besluit door het midden te spelen. Dit zaadspel kan toch niet meer joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Haha heerlijk. ;c Hier ruzie met de vrouw maar of dat nou een goed teken moet zijn.... ;c ;c Toch niet om FIFA xD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Toch niet om FIFA xD? Helaas niet, dan was het denk ik makkelijk goed te praten :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Halve team verkocht en 88 Desailly (780k) gehaald want verwacht dat die gaat stijgen donderdagavond. Nog CR7 in mn squad wel. Voor aankomend weekend Vidal, Alaba, Boateng en Neuer terughalen. Komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 (bewerkt) Met zo een team ga je dus voor minimaal 35 wins lijkt me? Goede CDM + CR7 = standaard elite. Ik ga niet met Bakoyoko, Casemiro of Kante meer spelen. Missen allemaal belangrijke kwaliteiten die hij wel heeft. (verkoopt hem volgende week omdat ie tegenvalt). 30 oktober 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Halve team verkocht en 88 Desailly (780k) gehaald want verwacht dat die gaat stijgen donderdagavond. Nog CR7 in mn squad wel. Voor aankomend weekend Vidal, Alaba, Boateng en Neuer terughalen. Komt wel goed. Spaar even lekker door voor Gullit. Bakayoko met goeie voeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Met zo een team ga je dus voor minimaal 35 wins lijkt me? Moest oa hiertegen. Meneertje ging er ez af met 2-1 :mrg: Heerlijk als je zulke mensen ff wegtikt. Haha ook die chems dan. Iedereen Jager kaartje geven. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Denk dat ik richting de 2 miljoen kom als ik alles verkoop, prima. Sommige IF's zijn al lekker aan het stijgen, dus langzaamaan wat verkopen en de rest houden tot ze een leuke prijs hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Hoe komen jullie aan zo gruwelijk veel coins. Veel geld stoppen in packies of zo? Had toevallig De Gea en Gabriel Jesus IF gepacked, maar verder zit ik vrij krap bij kas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Hoe komen jullie aan zo gruwelijk veel coins. Veel geld stoppen in packies of zo? Had toevallig De Gea en Gabriel Jesus IF gepacked, maar verder zit ik vrij krap bij kas Handelen, heb nog nooit FP gekocht. En mijn duurste gepackte speler tot nu toe was Kimmich IF volgens mij en die heb ik nog niet verkocht en is ook maar 50K ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 [quote name='Kokkie'] Als je ruimte hebt om te handelen is dat leuk maar heb liever zelf alles gewoon op het veld staan zodat je kan presteren in die WL. Is toch wekelijks 250k erbij als je Elite haalt en een beetje geluk hebt. @Jespresso je kan ook gewoon Walker LA zetten he ipv Rose. Doe dat zelf ook want verder heb je geen LA van niveau in de BPL.[/QUOTE] Haha ja jij hebt makkelijk praten met je Elite halen. Helaas is dat niet iedereen gegeven ;c Verder wat zeg jij; middenveld versterken door Pogba ipv Gueye of verdediging versterken door Rojo/Smalling te vervangen voor Luiz/Bailly? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 @Boeruh! Deed dat paar jaar geleden wel, maar speel nu pas net weer. Weet niet hoe en wat in deze markt, kans is groot dat ik investeer in onzin dan. @Kokkie En rechtsback Aurier of zo? Had ik nog niet eens over nagedacht om Walker LA te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten