Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

Pauperweekend gehad, sloeg op tilt en verloor 5 op rij. Zaten paar zieke bullshit potten tussen, was zo’n vent die 352 speelde en toen ‘ie 2-0 achter kwam alles op de aanval ging. Prikt er drie in de laatste 5 min. Gieren.

Wil voor volgend weekend CR7 hebben. Nog 900k te gaan wel. Zit te twijfelen om Kanté te verkopen, die Bakayoko liep weer te beesten tegen mij. Bespaar mooi 200k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier gold 1 gehaald, mede door Dans. Prima weekendje weer.

Ideaal dit. Gedeelde accounts. Scheelt tijd, maar bovenal enorm veel frustratie. Speel er zelf 10x fijner door.

Zelf geswitcht van 4-4-2 ruit naar een 4-2-3-1 formatie. 4-4-2 ruit vind ik teveel omschakelvoetbal, speel liever geduldig. Verlies echt heel weinig met laatste formatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me zorgen. Waar is janvertonghen?

Vannacht nog gespeeld maar man, heel het weekend niet zulke slechte gameplay gehad. Dit was ouderwets fifa17. Kon geen 3 passes achter elkaar goed geven. Geen loopacties. Niks.

Ik zou me pas echt zorgen maken als ie om 18:00 nog niet gepost heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ideaal dit. Gedeelde accounts. Scheelt tijd, maar bovenal enorm veel frustratie. Speel er zelf 10x fijner door.

Zelf geswitcht van 4-4-2 ruit naar een 4-2-3-1 formatie. 4-4-2 ruit vind ik teveel omschakelvoetbal, speel liever geduldig. Verlies echt heel weinig met laatste formatie.

heb ook mijn eerste weekend achter de rug zo en het is inderdaad een aanrader. Ik 18-3 en hij 8-11. Toch 25 winsten samen. Gameplay was echt onaanvaardbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me pas echt zorgen maken als ie om 18:00 nog niet gepost heeft.

Poeh nou. Schijnt dat ik vorige week opnieuw het verkeerde licht gezien heb. 35-5 geëindigd. Had 38-2 moeten zijn, maar ga nu niet klagen natuurlijk. Speelde echt heel goed, servers waren ook top. Nu hopen op een goede TOTW, maar ik vrees dat het niet zoveel bijzonders wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 6-0 naar 6-2 door die lulhannes van een De Gea en daarna door naar 9-2. Een okee begin al had dat met gemak 11-0 kunnen zijn als De Gea niet gewoon elk schot wat hij tegen krijgt doorlaat. Twee maal 5-4 verloren.

Neuer is door die trait echt vele malen beter dan De Gea. Heb ze nu beide gehad en ben er wel achter dat het echt tussen de oren zit dat een De Gea de enige topkeeper op dit spel is die ballen tegenhoudt.

Verschilt per persoon. Vind De Gea een stuk beter, misschien dat Neuer meer 1-op-1s pakt, maar De Gea pakt voor mijn gevoel meer ballen van buiten de 16. Aangezien ik die laatste vaker tegen krijg dan 1-op-1s, vind ik De Gea weer net wat beter.

Verder maakt het vrij weinig uit joh. Als je tegen iemand speelt die het goed kan maakt die ze toch wel af, of je nou Yashin, De Gea, Neuer of Begovic op goal hebt. En terecht overigens. Alleen kut als je een pot veel beter bent en dan opeens je keeper van 250k de gekste blunders maakt, maar die De Gea heeft me vorige WL ook 2 wins opgeleverd. Al is daar ook alles mee gezegd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 potjes gespeeld, beide gewonnen. Maar man. Wat een onzin zeg. CB's die de bal veroveren en hem dan niet willen, spelers die het balgevoel van een preutse non hebben waardoor alles zoooooooo traag gaat na een aanname en je niet snel iets kan doen. En als toppunt: inspelen van een man om dan opeens een ander te besturen. Zat echt te springen en te gillen. Kreeg het niet geregeld. Huilen van het lachen.

Wist het eigenlijk al toen ik opeens een lege transferlijst had en 0 live transfers zag staan. Kutservers. Vanmorgen ook tegelijk met de favoriete beller van Karlo opeens dikke lag ingame :D wat een bedrijf.

En vannacht zit ik weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5-1 hier. Gooi mijn team straks wel even in het daarvoor bestemde topic, maar het speelt wel prima. Verloren van deze man trouwens. Eerste helft kregen we allebei drie kansen (allebei ook een door de gekste onzin), hij maakte ze alle drie, ik een. Hij had Ronaldo, Messi, Suarez en die hele zooi, dan merk je wel dat dat de beste spelers van het spel zijn. Die Ronaldo zeg, ongelooflijk. Daar kan je gewoon niks tegen beginnen als iemand hem bestuurt die het spelletje wel begrijpt. Stond dus met 3-1 achter bij de rust en nadat het na een onterechte pingel 4-1 werd was de concentratie weg en vloog elk schot dat ik tegenkreeg erin: 7-1 op de broek :D Achja. Kan het dan wel beter hebben, want die vent kon het uiteraard wel. Scheelt weer een ragepost!

Straks maar weer verder. Nog 9 wins nodig voor Elite 1 monthly, dus even kijken of ik alle potjes doe of niet. Ligt er een beetje aan wat ik morgenavond/zondagmiddag doe, maar dat zien we dan wel weer. Zal maandag wel weer leuk posten dat ik toch alles gespeeld heb ;c Nee, even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei ik ook elke keer als ik 8x de DKT verloor

Hier 3-1. Het is weer smullen geblazen. 4231 loopt wel aardig nu, maar er gebeuren nog zoveel gekke dingen. Ach. We gaan maar verder, want ik geniet er wel van als mn cbs nu een keer een bal bij zich houden of als mn keeper een bal pakt.

30344b88b8436f9fefbca2997cfcc359.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga 14-1 en daarna word ik door matchmaking gelinkt aan 3 mensen uit 2011 en 1 top 100 speler. Als het spel je wil naaien omdat je winratio te hoog is kun je er niets tegen doen. :D de gemiddelde WL speler bakt er geen reet van en ik word """"toevallig""""""" gelinkt aan geroutineerde FIFA spelers en iemand die 87e staat in Europa (http://www.futhead.com/champions/u/83545/azexoticz/).

Deze gehele week overigens maar 3 potten gedaan voordat ik begon aan de WL. Gaat wel goed, maar dit is echt om te janken. Elite halen draait op deze manier enkel om geluk in matchmaking, de jongens waar ik van verloor (op 1 na) wisten dondersgoed wat ze aan het doen waren. Over de manier waar op laat ik even achterwege, de enigste die me compleet zoek speelde was die top 100 guy, verloor 4-2 maar bon, hij was zwaar de betere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens dit soort shit moedigt cherrypicking zwaar aan. En dat is echt tyfus slecht voor de ontwikkeling van deze gamemode. Normaal doe ik daar niet aan, maar nu snap ik opeens dondersgoed waarom mensen het doen. Ik quit meestal alleen als ik uit moet + 4 bar verbinding, speel thuis altijd op 5 bar om een of andere manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cherrypicking, kan dat nog? Je kan thuis met 5 bar ook tegen een top 100 speler komen dus weet niet zo goed wat je bedoelt nu

Op basis van kits. Er zijn mensen die daar zwaar in doordraaien. Ik vind het een issue dat ik een top 100 speler tref in een losing streak, dat vind ik iets te toevallig en zet me aan het denken dat de matchmaking in de WL niet random is. Het is mentaal ook een klap, want je wil die losing streak uit en dan moet je ook nog op het top van je kunnen spelen tegen zo iemand (met een wereldteam). Dat is echt ontzettend moeilijk. De meeste top 100 spelers doen wel enigzins aan cherry picking, sommige gaan zo ver dat ze bijhouden van welke kits ze hebben verloren. Jozhyk is zo iemand.

Je hebt ook twee soorten geroutineerde FIFA spelers, diegene die dr echt wat van maken en tikken. De andere misbruiken de enige en staan op counter attack + ultra verdedigend constant te verdedigen met Bakayoko, en switchen zelden met hun verdedigers. Meestal 41212 of 4321 met veel pace voorin. Als je die gasten tegenkomt is het echt 50/50 want je moet maar zien of uberhaupt kansen kan creeeren tegen die mannen. En aangezien ze al heel lang spelen weten ze dondersgoed wat ze aan het doen zijn, geloof me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Sanel ouwe vriend weet je wat? Het zal wel, het boeit me niet. Zit te koken hier.

06bcfe19f979e3d18cf85b3c6fd9ee38.gif

Steekpasses worden weer niet gezien als balbezit dus dacht dat spel dat ik de bal kwijt was en er dus wel veilig afgefloten kon worden. Nou. In San Diego zitten ze voorlopig nog veilig maar ik heb mn controller tegen een vogelnestje gemikt en mn ps4 zou best nog weleens een argeloze voorbijganger geraakt hebben op de weg naar beneden. Godallejezus zeg, wat is dit spel slecht. Kon hem zo op die linksbuiten geven en dan was het gelijk. Nu weer een loss erbij. Motivatie weg. Laat maar.

O gifje hapert maar als je dit wat vloeiender wil aanschouwen https://gyazo.com/06bcfe19f979e3d18cf85b3c6fd9ee38

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn potten bewust snachts houden. Dan is dit een heel andere game... Nu heb ik het gevoel dat je op goed geluk zit te spelen

Niet om het een of ander maar ga je op zaterdagavond niet gewoon lekker stappen of ergens een biertje (of iets anders) drinken met je vrienden?

Moet eerlijk zeggen dat ik wel erg kan genieten van dit topic met alle vermeende complottheorieën dat EA heeft tegen bepaalde spelers..

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om het een of ander maar ga je op zaterdagavond niet gewoon lekker stappen of ergens een biertje (of iets anders) drinken met je vrienden?

Moet eerlijk zeggen dat ik wel erg kan genieten van dit topic met alle vermeende complottheorieën dat EA heeft tegen bepaalde spelers..

Is te combineren. Hier zo ook een feest en dan lekker met UFC op de achtergrond door tot een uur of 7 denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Complottheorieen. Ok alleswetende die niet nooit WL heeft gespeeld of in dit topic uberhaupt heeft gepost. Zal de volgende keer wel een stream aan knallen, mag je zelf aanschouwen wat er allemaal gaande is.

Net trouwens een pot gehad waarbij ik 'm in een 1 op 1 finesse met CR7 zijn rechterbeen. Naast. Ik replay kijken na de wedstrijd (verloren natuurlijk), staat die indicator gewoon schuin gericht van de keeper in de rechterhoek van de goal. Heeft geeneens meer nut om dat soort dingen op te nemen. Begint een gewoonte te worden die bullshit.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook genieten van de weekendleague zolang ik het niet zelf speel. Ik heb nog ooit een jaar geleden vermeld dat mensen bevooroordeeld worden in Futchampions en ik blijf met dit standpunt. Het Futchampionskanaal en de ESWC of hoe ze het ook mogen afkorten kwalificatie-toernooi maken mijn vermoedens daar in ook alsmaar sterker. Altijd dezelfde namen komen in de higlights (zelfs als ze dan nog niet top-100 staan) en mensen die aan die kwalificatie mogen deelnemen zijn ook dezelfde namen altijd zonder dat ze het afgelopen jaar zelfs ooit top 100 hebben gehaald enzovoort. Sponsoring en publiciteit daar draait alles rond binnen EA. Ik zeg niet dat het zo daadwerkelijk is en iedereen heeft daar zijn eigen mening in maar ik vind dat het opvallend is. Maar er zijn zoveel dingen onrechtvaardig en van invloed in die weekendleague. Speel je snachts en heb je een sterk team heb je veel meer voordeel dan door de dag want op een normaal uur maakt het niet uit of je met bronzen zit te spelen of met icons. Door de dag is het gewoon: wie kan het best ultra verdedigend lopen spelen en met zijn CVM rondlopen

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites