Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

Ik vind ook dat mensen veeleisend zijn als je ziet wat mensen uit top 100 maar packen haha

Dat is ook dramatisch ja. Hier Elite 1 rewards, dan mag je toch hopen dat je minimaal 1 speler krijgt die je nog kan gebruiken. Echt helemaal niemand gewoon :-D Ga ze stuk voor stuk gebruiken voor SBCs denk ik. Hopelijk volgende maand beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow. Kreeg Bale en Bailly uit mijn wekelijkse beloning, dus meteen 500k erbij. Had overigens Elite 2 in de maand. Veel geniale spelers kunnen pakken, dit team ervan gemaakt.

dakcZdE.jpg

Draai het in-game meteen even om. Haal die spits eruit voor Ricardo Pereira. Dit wordt het team in een 41212: Handanovic; Kimmich, Maldini, Manolas, Ricardo Pereira; Matuidi, Thiago, Petit, Rui Costa; Mbappé, Dybala.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel wanneer te spelen. Verstandig zou zijn om vannacht pas te beginnen want dat speelt echt heerlijk maar heb ook wel weer zin in de WL en wil daarom nu spelen. Ga dit ingame neerzetten:

c8b9169c41674bac139ec1c38f13a1cf.png

Kan je niet ff twitch opengooien? Heb ik wat om naar te kijken tijdens werk. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kokkie']Ga nu 3-0 maar ga vannacht wel verder want het is een ramp om te spelen en die De Gea maakt hier weer de ene na de andere kutblunder. Had nog 400k over om in mijn team te stoppen (toch maar geen IF Sanchez gehaald) en heb dus De Gea verkocht en hiervan Yashin 91 gehaald :r Misschien van de overige coins maar eens weer gaan investeren. @Boeruh! tips? [url]https://www.futbin.com/18/player/38/Lev%20Yashin/[/url][/QUOTE] Cech kan er ook ineens helemaal niks meer van.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kokkie']Ga nu 3-0 maar ga vannacht wel verder want het is een ramp om te spelen en die De Gea maakt hier weer de ene na de andere kutblunder. Had nog 400k over om in mijn team te stoppen (toch maar geen IF Sanchez gehaald) en heb dus De Gea verkocht en hiervan Yashin 91 gehaald :r Misschien van de overige coins maar eens weer gaan investeren. @Boeruh! tips? [URL]https://www.futbin.com/18/player/38/Lev%20Yashin/[/URL][/QUOTE] IF investing is mijn way to go, gister nog ff gecheckt, elke 82 rated IF (behalve die nu in packs zitten) waren minimaal 15K waard en veel verkochten ook voor 16-17K. Zijn gewoon op te pikken voor 10K vaak. Zelfs iemand als Berezutskyi met shit stats en shit league&land verkoopt voor 16-18K, terwijl je ze voor discard kon kopen. 83's gaan al snel richting de 20K, terwijl je ze voor 13K of minder kan oppikken wanneer ze in packs zijn. Daarnaast pik ik ook van de lagere rated (bijna) discard IF's altijd minimaal 1 op. Geen risico, en met een beetje geluk leuke winst (Coopmans is nu 20K volgens mij, die rechtsback van Sociedad had ik 5x voor 9,8K en is nu 17K en ga zo maar door). Daarnaast ben ik begonnen met het oppikken van elke discard silver van de decent league's. Begon met Eredivisie, gelijk uitbetaald vanavond. Maar ook bij 'random' SBC's kan je zieke winst maken, silvers van Wolves tijdens Scream SBC's bijv. Marquee Matchups investing blijft rendabel, mits je minimaal een gedeelte in de hype verkoopt om risico te coveren. Die silvers verkopen vaak voor rond de 1K bij league SBC/MM, maar als je ze inkoopt voor 150 is dat relatief een hele zieke winst natuurlijk. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd je erin veel steken. Met grote bedragen zou ik beginnen met IF's, weinig tijd en vrij snel en grote bedragen profit. Als je tijd over hebt kan je altijd de andere dingen nog doen, heb je toch niet heel veel geld voor nodig. Btw sommige dingen die ik zeg zullen jou ook al bekend zijn, maar goed. Om ff een compleet beeld te schetsen oid ;c Edit: eigenlijk heb ik niet echt heel veel speciaals te melden, maar goed. Zie maar of je er toch nog iets mee doet :mrgy: bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop je die 82 rated IFjes dan meteen nadat ze uit de packs zijn oid?

Veel wist ik ja maar dan van vorig jaar. Hou me dit jaar puur bezig met WL en heb eigenlijk geen ruimte om te investeren maar heb nu wel 150k over om dat te doen. Dus heb me daarom totaal niet bezig gehouden met investing en daardoor weet ik er 0 van af.

Eigenlijk koop ik ze gewoon wanneer ik tijd/zin heb, en ik weer geld heb want soms heb ik alles geïnvesteerd. Maar de IF's koop ik meestal wanneer ze nog in packs zijn, wanneer precies ligt er ook een beetje aan of er promoties zijn etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel wat potjes voro mijn broertje. Ga 3-1 en 3 winst oprij :D Normaal gaat hij ingame van 4321 naar 41212 maar ik laat het gewoon lekker staan op 4321 en gaat heerlijk. Die 3 potjes op rij winst krijg ik 2e helft bijna geen kansen tegen :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Speelde gisteren een toernooi op een franse website tussen pro's. Mooie derde plaats met een terecht verlies van Youuskay paar keer top 100 maandelijks met 2-0 in de halve finale maar dat is dan weer Peer 2 peer verbinding. Als je dan een slechte verbinding hebt heeft de tegenstander dat ook. Maar overdag in de weekendleague heeft het geen zin kan je gewoon van mensen verliezen die er helemaal niets van kunnen en ligt je lot in de handen van de AI. Zag Hessing van Heracles op instagram ook weer om half 6 nachtje door spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zo nog 15 potten richting elite 2 maar ik ben er echt tyfus klaar mee. Mentaal en qua spel is dit echt een van mn beste WL’s ooit. Maar van de losses die ik ervaar en sommige potten die ik win word ik echt paranoia. Ik speel met een team 3.5 mil coins en word bij vlagen weggespeeld door Jesus, Martial en Bakayoko omdat mijn Messi en CR7 trage aannames hebben of de bal voor zichzelf uitspelen zonder verkeerde input van mijn kant. Ragequit je, start je een nieuw potje, is alles opeens vloeiend. Na 1 minuut al gelijk getriggered van woede dan. De mensen waar ik van verlies zijn ook echt zo tyfusslecht en dom, onlogische acties. Ik heb er een paar zien schieten van 30 meter met Bakayoko, hij heeft 40 shooting FYI, gaat meestal huizenhoog over en naast. Waarom doe je dat dan vraag ik me af.

Ik kap er lekker mee hierna. Die patch waar ze alles trager hebben gemaakt komt overigens mijn spel ten goede maar dat interesseert me niet eens. Lekker FMen zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt het aan mij, of is de scripting niet eerder zo erg geweest als in FIFA18? De naaimomenten komen zoooooo vaak voor. Isco dat een kopduel van Maldini wint, eruit gesprint worden door Henderson, zijn keeper met 18 reddingen. Uiteindelijk op 26-14 geëindigd, maar heb wedstrijden verloren (en gewonnen) dat ik mij afvraag of het het waard is om te blijven spelen. WIl gewoon een paar spannende potjes, maar elke wedstrijd zit vol met bullshit. Zowel voor als tegen mij overigens.

bewerkt door Maldini
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zo nog 15 potten richting elite 2 maar ik ben er echt tyfus klaar mee. Mentaal en qua spel is dit echt een van mn beste WL’s ooit. Maar van de losses die ik ervaar en sommige potten die ik win word ik echt paranoia. Ik speel met een team 3.5 mil coins en word bij vlagen weggespeeld door Jesus, Martial en Bakayoko omdat mijn Messi en CR7 trage aannames hebben of de bal voor zichzelf uitspelen zonder verkeerde input van mijn kant. Ragequit je, start je een nieuw potje, is alles opeens vloeiend. Na 1 minuut al gelijk getriggered van woede dan. De mensen waar ik van verlies zijn ook echt zo tyfusslecht en dom, onlogische acties. Ik heb er een paar zien schieten van 30 meter met Bakayoko, hij heeft 40 shooting FYI, gaat meestal huizenhoog over en naast. Waarom doe je dat dan vraag ik me af.

Ik kap er lekker mee hierna. Die patch waar ze alles trager hebben gemaakt komt overigens mijn spel ten goede maar dat interesseert me niet eens. Lekker FMen zo.

Mentaal je beste WL ja? Misschien dat een hoop losses door die ragequits komen. En triggered omdat het een pot later wel vloeiend gaat. Dan wil ik niet weten hoe het met je gaat als je mentaal zwak bent zeg. Zoiets zet je van je af. Focus op de nieuwe pot. Vloeiend? Mooi. Winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mentaal je beste WL ja? Misschien dat een hoop losses door die ragequits komen. En triggered omdat het een pot later wel vloeiend gaat. Dan wil ik niet weten hoe het met je gaat als je mentaal zwak bent zeg. Zoiets zet je van je af. Focus op de nieuwe pot. Vloeiend? Mooi. Winnen.

Ik heb 't nu over specifiek 2-3 losses van de 5. Er gebeurt nu wel meer bullshit die ik op dit moment wel redelijk kan slikken, maar daar hoef ik niet perse op in te gaan. Normaal was ik al gestopt bij silver 1 omdat ik niet meer trek. Maar bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor. Dan ben je dus gewoon te traag om combinaties effectief uit te voeren..

Ik heb altijd 60% balbezit en steeds meer dan 15 schoten. Meestal is het ongeveer 17-8 qua schoten, verlies ik 4-5 :D

Echt ongelooflijk frustrerend. Al helpt het ook niet als je teams 10x goedkoper zijn dan van de tegenstander. Ik vervloek Lukaku, Aubameyang en al die icons voorin :p

Ligt het aan mij, of is de scripting niet eerder zo erg geweest als in FIFA18? De naaimomenten komen zoooooo vaak voor. Isco dat een kopduel van Maldini wint, eruit gesprint worden door Henderson, zijn keeper met 18 reddingen. Uiteindelijk op 26-14 geëindigd, maar heb wedstrijden verloren (en gewonnen) dat ik mij afvraag of het het waard is om te blijven spelen. WIl gewoon een paar spannende potjes, maar elke wedstrijd zit vol met bullshit. Zowel voor als tegen mij overigens.

Dit eigenlijk dus hé. Herken me volledig hierin. Ik word echt té kwaad van dit spel :lol:

bewerkt door Rossini'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelen jullie ook meteen aan of je pot gaat winnen of verliezen? Hier en in normale seasons bij meeste denk 4/6 tegenstanders merk ik gewoon dit ga k winnen en andere nee vergeet het maar....

Wel of ik beter/slechter ben, maar in WL lukt het me niet vaak om easy te winnen en voel ik me ook bijna nooit kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd 60% balbezit en steeds meer dan 15 schoten. Meestal is het ongeveer 17-8 qua schoten, verlies ik 4-5 :D

Echt ongelooflijk frustrerend. Al helpt het ook niet als je teams 10x goedkoper zijn dan van de tegenstander. Ik vervloek Lukaku, Aubameyang en al die icons voorin :p

Als je overdag speelt maakt het niet uit of je met Ronaldo, Martial, bakayoko of enkele bronzen spelers zit te spelen. Ze reageren toch allemaal niet. Overdag heb je zelfs meer kansen met een slechtere ploeg want tegenstanders gaan je onderschatten en iets aanvallender spelen. Dit spel is zo een ongelooflijke grap als een E-sport. Even kaarten een dag halloween boost geven tijdens een kwalificatie maand voor iets maar wel trainingskaarten niet laten meedoen... Kom op zeg :-D Heel dat Fut als een e-sport is sowieso al onbekwaam met teamgeeststijlen die boosts geven op bepaalde delen van het lichaam... Ze willen dat gedoe alleen maar als een e-sport voor het geld dat sponsors er in gaan stoppen. Tot voor kort tevreden over mijn weekendleague 1 loss als ik snachts speel. Die ik dan nog verloor door een buitenspeldoelpunt in de 90ste minuut.

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a004ac83ada9/5a004ac831a97-22154706_1155163227951706_1878757992576282139_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je overdag speelt maakt het niet uit of je met Ronaldo, Martial, bakayoko of enkele bronzen spelers zit te spelen. Ze reageren toch allemaal niet. Overdag heb je zelfs meer kansen met een slechtere ploeg want tegenstanders gaan je onderschatten en iets aanvallender spelen. Dit spel is zo een ongelooflijke grap als een E-sport. Even kaarten een dag halloween boost geven tijdens een kwalificatie maand voor iets maar wel trainingskaarten niet laten meedoen... Kom op zeg :-D Heel dat Fut als een e-sport is sowieso al onbekwaam met teamgeeststijlen die boosts geven op bepaalde delen van het lichaam... Ze willen dat gedoe alleen maar als een e-sport voor het geld dat sponsors er in gaan stoppen. Tot voor kort tevreden over mijn weekendleague 1 loss als ik snachts speel. Die ik dan nog verloor door een buitenspeldoelpunt in de 90ste minuut.

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a004ac83ada9/5a004ac831a97-22154706_1155163227951706_1878757992576282139_n.jpg

Uhm is dat buitenspel? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites