himan Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 D krijgt geen ticket, het is ook nog niet bekend,volgens mij, maar er zullen maar drie plaatsen over blijven na kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 6 minuten geleden zei himan: D krijgt geen ticket, het is ook nog niet bekend,volgens mij, maar er zullen maar drie plaatsen over blijven na kwalificatie. Oh dat is jammer, vond dat idee juist wel grappig. Maar A B en C dus wel? Al is dat bij A natuurlijk altijd een hele puzzel omdat de meeste zich al plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Je moet het systeem ook niet te makkelijk maken, hè?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Datum Aftrap Wedstrijd Locatie Vrijdag 3 juni 2022 20.45 uur België - Nederland nog niet bekend Maandag 6 juni 2022 20.45 uur Wales - Nederland nog niet bekend Vrijdag 10 juni 2022 20.45 uur Nederland - Polen nog niet bekend Maandag 13 juni 2022 20.45 uur Nederland - Wales nog niet bekend Donderdag 22 september 2022 20.45 uur Polen - Nederland nog niet bekend Zondag 25 september 2022 20.45 uur Nederland - België nog niet bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Engeland gedegradeerd uit de A-reeks van de Nations League. Auwtch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Ik vind dit echt een kut toernooi en zal me worst wezen wie dit wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Ik denk dat de meesten er wel zo over denken Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 12 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind dit echt een kut toernooi en zal me worst wezen wie dit wint. Dan reageer je niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lenstra: Dan reageer je niet. Is gewoon belachelijk, het schema is al overvol, en worden al dingen uitgesteld.... En 20 november begint het WK, en dan gaat er nu eind september ook al zo'n nations league ronde, terwijl je rond oktober sowieso weer oefen interlands hebt enzo.... Is aanslag op de spelers en die bonden betalen hun salarissen niet, is toch echt de clubs 24 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Aanslag? Ze worden toch niet te lijf gegaan met pistool en messen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 6 minuten geleden zei 007mark: Aanslag? Ze worden toch niet te lijf gegaan met pistool en messen? Aanslag op hun lijf/lichamen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 48 minuten geleden zei Kyrill: Is gewoon belachelijk, het schema is al overvol, en worden al dingen uitgesteld.... En 20 november begint het WK, en dan gaat er nu eind september ook al zo'n nations league ronde, terwijl je rond oktober sowieso weer oefen interlands hebt enzo.... Is aanslag op de spelers en die bonden betalen hun salarissen niet, is toch echt de clubs Dit is in plaats van de zinloze oefenpotjes gekomen. Prima idee. Alleen dat er nog steeds oefenwedstrijden zijn, dat verbaasd mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Is gewoon belachelijk, het schema is al overvol, en worden al dingen uitgesteld.... En 20 november begint het WK, en dan gaat er nu eind september ook al zo'n nations league ronde, terwijl je rond oktober sowieso weer oefen interlands hebt enzo.... Is aanslag op de spelers en die bonden betalen hun salarissen niet, is toch echt de clubs Nederland heeft in oktober geen oefeninterlands en volgens mij veel meer landen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 9 minuten geleden zei delichris: Nederland heeft in oktober geen oefeninterlands en volgens mij veel meer landen niet. November dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: November dan. Volgens mij ook geen oefenwedstrijden meer. Nederland speelt nog tegen België morgen en dan spelen zij geen wedstrijden meer en volgens mij is dat voor elk team zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 1 minuut geleden zei delichris: Volgens mij ook geen oefenwedstrijden meer. Nederland speelt nog tegen België morgen en dan spelen zij geen wedstrijden meer en volgens mij is dat voor elk team zo. Je gaat toch nooit WK beginnen zonder oefen duels?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Zojuist zei Kyrill: Je gaat toch nooit WK beginnen zonder oefen duels?! Toch is het zo. Ik heb een kalender gevonden van de FIFA. https://digitalhub.fifa.com/m/15b0e15fd2271292/original/FIFA-International-Match-Calendar-2020-2024.pdf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Zojuist zei delichris: Toch is het zo. Ik heb een kalender gevonden van de FIFA. https://digitalhub.fifa.com/m/15b0e15fd2271292/original/FIFA-International-Match-Calendar-2020-2024.pdf Voor ''nu'' ja. Ik zie het nog wel worden aangepast, slaat nergens op. Is altijd wel 2-3 duels voor een eindronde begint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Nee er komen geen oefenwedstrijden meer. In Engeland spelen ze nog op 13 november. En 20 november begint volgens mij het WK al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 31 minuten geleden zei delichris: Nee er komen geen oefenwedstrijden meer. In Engeland spelen ze nog op 13 november. En 20 november begint volgens mij het WK al. Oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Hahahahaha hahahaah Dit kan toch niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Hahahahaha hahahaah Dit kan toch niet.... Is je scherm altijd zo donker (oranje) achtig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 28 minuten geleden zei joostmakaay: Is je scherm altijd zo donker (oranje) achtig? Ja. Heb ik al uitgelegd is beter voor mijn ogen en hoofd. Zodat minder hoofdpijn krijg oa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Ja. Heb ik al uitgelegd is beter voor mijn ogen en hoofd. Zodat minder hoofdpijn krijg oa. Snap ik. Heb ik ook maar enkel van 7uur smorgens tot 7 uur savonds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Ik heb ook zoiets, ik vraag me alleen af waarom je mobiel met screenshots deze waas eroverheen doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten