Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nations League [Europa]

Becks

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei himan:

D krijgt geen ticket, het is ook nog niet bekend,volgens mij, maar er zullen maar drie plaatsen over blijven na kwalificatie. 

Oh dat is jammer, vond dat idee juist wel grappig.

Maar A B en C dus wel? Al is dat bij A natuurlijk altijd een hele puzzel omdat de meeste zich al plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum Aftrap Wedstrijd Locatie
Vrijdag 3 juni 2022 20.45 uur België - Nederland nog niet bekend
Maandag 6 juni 2022 20.45 uur Wales - Nederland nog niet bekend
Vrijdag 10 juni 2022 20.45 uur Nederland - Polen nog niet bekend
Maandag 13 juni 2022 20.45 uur Nederland - Wales nog niet bekend
Donderdag 22 september 2022 20.45 uur Polen - Nederland nog niet bekend
Zondag 25 september 2022 20.45 uur Nederland - België nog niet bekend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lenstra:

Dan reageer je niet. 

Is gewoon belachelijk, het schema is al overvol, en worden al dingen uitgesteld....

En 20 november begint het WK, en dan gaat er nu eind september ook al zo'n nations league ronde, terwijl je rond oktober sowieso weer oefen interlands hebt enzo....

Is aanslag op de spelers en die bonden betalen  hun salarissen niet, is toch echt de clubs ;)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Kyrill:

Is gewoon belachelijk, het schema is al overvol, en worden al dingen uitgesteld....

En 20 november begint het WK, en dan gaat er nu eind september ook al zo'n nations league ronde, terwijl je rond oktober sowieso weer oefen interlands hebt enzo....

Is aanslag op de spelers en die bonden betalen  hun salarissen niet, is toch echt de clubs ;)

Dit is in plaats van de zinloze oefenpotjes gekomen. Prima idee. Alleen dat er nog steeds oefenwedstrijden zijn, dat verbaasd mij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Is aanslag op de spelers en die bonden betalen  hun salarissen niet, is toch echt de clubs

Nederland heeft in oktober geen oefeninterlands en volgens mij veel meer landen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Toch is het zo.

Ik heb een kalender gevonden van de FIFA.

https://digitalhub.fifa.com/m/15b0e15fd2271292/original/FIFA-International-Match-Calendar-2020-2024.pdf

Voor ''nu'' ja. Ik zie het nog wel worden aangepast, slaat nergens op. Is altijd wel 2-3 duels voor een eindronde begint ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites