Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Battle of the TV-series

Bolderbast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 545
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een mini-serie wint dit. Bedankt voor organisatie. Maar was voor mij erg teleurstellend allemaal.Zeker toen men maar tegen series ging stemmen die ze nooit gezien hebben.

Dat is mijn keuze geweest. Ik ben bang dat als ik als voorwaarde had gesteld dat je beide series gezien moet hebben dat we veel afhakers hadden gehad. Ik zou het in ieder geval niet tof hebben gevonden dat ik te vaak niet kon stemmen, omdat ik één van de twee niet gezien had. Dan houden we enkel en alleen echte fanatiekelingen over met een groepje van 3 a 4 mensen. Wellicht dat ik die voorwaarde vanaf bijvoorbeeld de kwartfinale wel in had moeten laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terechte winnaar, de aflevering over het Ardennenoffensief is (op de voet gevolgd door de finale van seizoen 5 van The Shield) het indrukwekkendste dat ik ooit gezien heb op tv.

Poh geweldige aflevering, overigens de aflevering daarvoor (geloof ik) over de de dokter was ook fantastisch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mijn keuze geweest. Ik ben bang dat als ik als voorwaarde had gesteld dat je beide series gezien moet hebben dat we veel afhakers hadden gehad. Ik zou het in ieder geval niet tof hebben gevonden dat ik te vaak niet kon stemmen, omdat ik één van de twee niet gezien had. Dan houden we enkel en alleen echte fanatiekelingen over met een groepje van 3 a 4 mensen. Wellicht dat ik die voorwaarde vanaf bijvoorbeeld de kwartfinale wel in had moeten laten gaan.

Hier kan ik me wel in vinden, thnx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weliswaar geen variant van HBO, maar Unsere Mütter, unsere Väter schijnt wel zeer de moeite waard te zijn.

Die heb ik op Netflix gezien. Vond hem goed maar een x aantal keer wel een beetje toevallig allemaal. Gok dat een Duitse variant van HBO uit niet gaat komen. Hoop wel dat ooit kog een nieuwe miniserie komt over de 2e wo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Dysproz']Jammer dat Game of Thrones niet wint. @Bolderbast lijkt me dat er dan veel minder animo is, voor boeken sowieso. Mij lijkt het wel tof om een soortgelijk toernooitje te houden met characters uit de tv series. Dat zou uiteraard wel wat langer gaan duren.[/QUOTE] Vind ik een prima suggestie. Is daar animo voor? Even wat mentions voor bijv @vinnypassy, @Kyrill, @Vitesse88, @bril_idioot, @Simonsav, @komodo25, @ROEMM, @Beppu @Yves, @Juca, @Hwb, @MrMHB en alle andere geinteresseerden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die heb ik op Netflix gezien. Vond hem goed maar een x aantal keer wel een beetje toevallig allemaal. Gok dat een Duitse variant van HBO uit niet gaat komen. Hoop wel dat ooit kog een nieuwe miniserie komt over de 2e wo.

Ik vond t geweldig....Ik had zoveel sympathie voor de personages dat ik bijna jammer vond dat Duitsland de oorlog verloor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor tv-personage hebben Lange en ik dat al een keer gedaan: eerst beste personage(s) per genre (komedie, drama, animatie en actie dacht ik) kiezen en die vervolgens tegen elkaar laten strijden. Ging wel veel tijd in zitten, omdat je best veel in korte tijd moet doen. Villain is inderdaad al een keer gedaan bij films, iets in die trant is ook altijd wel leuk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites