vinnypassy Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Prima winnaar inderdaad, bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Daar heb ik niets aan toe te voegen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Een mini-serie wint dit. Bedankt voor organisatie. Maar was voor mij erg teleurstellend allemaal.Zeker toen men maar tegen series ging stemmen die ze nooit gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 november 2017 Auteur Share Geplaatst 20 november 2017 Een mini-serie wint dit. Bedankt voor organisatie. Maar was voor mij erg teleurstellend allemaal.Zeker toen men maar tegen series ging stemmen die ze nooit gezien hebben. Dat is mijn keuze geweest. Ik ben bang dat als ik als voorwaarde had gesteld dat je beide series gezien moet hebben dat we veel afhakers hadden gehad. Ik zou het in ieder geval niet tof hebben gevonden dat ik te vaak niet kon stemmen, omdat ik één van de twee niet gezien had. Dan houden we enkel en alleen echte fanatiekelingen over met een groepje van 3 a 4 mensen. Wellicht dat ik die voorwaarde vanaf bijvoorbeeld de kwartfinale wel in had moeten laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Terechte winnaar, de aflevering over het Ardennenoffensief is (op de voet gevolgd door de finale van seizoen 5 van The Shield) het indrukwekkendste dat ik ooit gezien heb op tv. Poh geweldige aflevering, overigens de aflevering daarvoor (geloof ik) over de de dokter was ook fantastisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Ja, die bedoelde ik eigenlijk ook. Was even vergeten dat de aflevering daarna ook nog in de Ardennen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Oh haha, vind beide enorm sterk en indrukwekkend. Zou eigenlijk nog steeds wel een hbo variant willen zien vanuit Duits perspectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Weliswaar geen variant van HBO, maar Unsere Mütter, unsere Väter schijnt wel zeer de moeite waard te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Dat is mijn keuze geweest. Ik ben bang dat als ik als voorwaarde had gesteld dat je beide series gezien moet hebben dat we veel afhakers hadden gehad. Ik zou het in ieder geval niet tof hebben gevonden dat ik te vaak niet kon stemmen, omdat ik één van de twee niet gezien had. Dan houden we enkel en alleen echte fanatiekelingen over met een groepje van 3 a 4 mensen. Wellicht dat ik die voorwaarde vanaf bijvoorbeeld de kwartfinale wel in had moeten laten gaan. Hier kan ik me wel in vinden, thnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Weliswaar geen variant van HBO, maar Unsere Mütter, unsere Väter schijnt wel zeer de moeite waard te zijn. Kan ik beamen. Niet van het niveau Band of Brothers, maar alsnog heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Weliswaar geen variant van HBO, maar Unsere Mütter, unsere Väter schijnt wel zeer de moeite waard te zijn. Die heb ik op Netflix gezien. Vond hem goed maar een x aantal keer wel een beetje toevallig allemaal. Gok dat een Duitse variant van HBO uit niet gaat komen. Hoop wel dat ooit kog een nieuwe miniserie komt over de 2e wo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 november 2017 Auteur Share Geplaatst 22 november 2017 Overigens wil ik zoiets dergelijks best voor een ander onderwerp organiseren. Weet alleen niet of dat haalbaar is, maar boeken of muziekalbums moet denk ik wel te doen zijn. Iemand daar ideetjes over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Jammer dat Game of Thrones niet wint. @Bolderbast lijkt me dat er dan veel minder animo is, voor boeken sowieso. Mij lijkt het wel tof om een soortgelijk toernooitje te houden met characters uit de tv series. Dat zou uiteraard wel wat langer gaan duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 november 2017 Auteur Share Geplaatst 22 november 2017 [quote name='Dysproz']Jammer dat Game of Thrones niet wint. @Bolderbast lijkt me dat er dan veel minder animo is, voor boeken sowieso. Mij lijkt het wel tof om een soortgelijk toernooitje te houden met characters uit de tv series. Dat zou uiteraard wel wat langer gaan duren.[/QUOTE] Vind ik een prima suggestie. Is daar animo voor? Even wat mentions voor bijv @vinnypassy, @Kyrill, @Vitesse88, @bril_idioot, @Simonsav, @komodo25, @ROEMM, @Beppu @Yves, @Juca, @Hwb, @MrMHB en alle andere geinteresseerden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Gaat dat zoveel verschil maken? Mensen gaan toch gewoon op de karakters uit hun favoriete series stemmen, zoals ze dat nu met de series zelf deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Op zich wel een leuk idee . Boeken mag van mij ook . Genoeg gelezen. Ook films lijkt mij wel een leuk idee . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Ja hoor. Al is beste character an sich wellicht iets te breed en moet het iets meer toegespitst worden. Meen dat Vinny bijvoorbeeld ooit een toernooitje heeft georganiseerd over de beste film-villain. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Ik ga een lobby houden voor Lord Flashheart: sMjzixsIBEk klnAMIWN3T0 yP1vSIOmCc4 8UlaAHdcRMg QC3sURgYxng aKfbSHW9uGA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Die heb ik op Netflix gezien. Vond hem goed maar een x aantal keer wel een beetje toevallig allemaal. Gok dat een Duitse variant van HBO uit niet gaat komen. Hoop wel dat ooit kog een nieuwe miniserie komt over de 2e wo. Ik vond t geweldig....Ik had zoveel sympathie voor de personages dat ik bijna jammer vond dat Duitsland de oorlog verloor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Bedankt voor de organisatie @Bolderbast Beetje teleurstellende winnaar maar over smaak valt niet te twisten. Betreffende de spin-off, die zou ik conceptueel wat inkleden. Een villain-verkiezing werd hier al geopperd, een 'held' kan ook, of de knapste tv-series babe, ik noem maar wat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Mijn post was niet zo zeer bedoeld als een oproep voor een villain-verkiezing hoor ;) Meer als voorbeeld van hoe je het conceptueel wat meer kan aankleden inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Voor tv-personage hebben Lange en ik dat al een keer gedaan: eerst beste personage(s) per genre (komedie, drama, animatie en actie dacht ik) kiezen en die vervolgens tegen elkaar laten strijden. Ging wel veel tijd in zitten, omdat je best veel in korte tijd moet doen. Villain is inderdaad al een keer gedaan bij films, iets in die trant is ook altijd wel leuk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten