Jump to content
Sign in to follow this  
NicoHaak

Fifa Ultimate team 2018

Recommended Posts

[quote name='Rossini''] In 2018 nog geen FUT aangeraakt. Heerlijk leven nu[/QUOTE] Goh ja. Toevallig gisteren coöp gespeeld met @Magikarp, vind het vaak wel leuk na een tijdje niet gespeeld te hebben, maar we maakten na 7 potjes weer kennis met het script en was er toen al gelijk weer klaar mee. Grafisch ziet het er lekker uit, soms speelt het ook lekker, maar het is gewoon te veel een simulatiegame joh. Volgend jaar beter!!!

Je kan je toch niet voorstellen dat je dat FUT elk weekend zat te doen voor 40 potten. Tering zeg :D

https://www.futbin.com/world-cup?nation=7

Alderweireld afgelopen half jaar amper gespeeld, Vertonghen (bijna) alles en gewoon constant erg goed. 'Laten we Alderweireld 86 rated houden en Vertonghen 85!' :-D Snap echt helemaal niks van die gasten daar. Niet dat het me verder heel veel boeit, maar wilde het toch even melden. Afgelopen maanden niet gespeeld, maar ga die WK-'editie' wel weer even proberen. Vond de EK-'editie' van twee jaar terug wel geinig, misschien dit ook wel.

Was volgens mij helemaal geen EK editie toch Jan?

Wel vier jaar terug ook een WK editie. Die was idd heel erg leuk weet ik nog.

Opzich een leuke toevoeging, maar om na dag twee nu alweer tegen de Cristiano Ronaldo's, Hernandez Icons en Messi'tjes te spelen. Mwahh jammer.

Opzich een leuke toevoeging, maar om na dag twee nu alweer tegen de Cristiano Ronaldo's, Hernandez Icons en Messi'tjes te spelen. Mwahh jammer.

inderdaad jammer, al vind ik het zelf geen probleem omdat iedereen een best grote kans heeft om goede spelers te krijgen, het idee zonder transfermarkt vind ik wel beter.

Hoezo geld in gestopt? Genoeg mensen die hun gespaarde coins er tegenaan gooien. Of bedoel je dat ook ;c?

Vind de modus wel leuk maar denk dat het niet lang zal ‘leven’ en veel mensen weer teruggaan naar de geel e fut.

2 teams hier, zuid Amerika en Europa. Ronnie icon, Messi 2x gepackt, Higuain 3x. 1e dag vlogen de goede namen om je oren, nu lijkt het wat lastiger te worden. Mag hopen dat ze snel wat nieuwe sbc’s erin gooien.

Edited by Vitesse88

Goh die tots sbc’s :D Messi uit de la liga tots, net wederom Messi uit de ultimate tots sbc dus een directe quick sell, huilen :r

Edited by Vitesse88

Was weer leuk voor twee weken. Blijft een geweldig concept die WK-modus, maar met mijn pack luck, de teams van mijn tegenstanders en de gameplay is het simpelweg niet te doen. Heb zelf uit de Icon SBCs dit gehaald: Lineker, Puyol, 2x Hernandez, Deco, Rui Costa, Okocha, Klose. Leuke spelers, maar je gaat er de oorlog niet mee winnen tegen zieke teams, met o.a. Pele, Maradona, C. Ronaldo, Ronaldo, Henry, Blanc en Ronaldinho. Daar kom ik namelijk echt 50% van de potten tegen en als je dan ook maar een heel klein beetje FIFA kan win je wel. Beetje jammer dat je de coins uit de gewone FUT ook kan gebruiken, daar heeft iedereen retesimpel op kunnen sparen de afgelopen maanden en daardoor heeft echt iedereen een enorm ziek team. Als je dan zelf op 0 coins begint moet je echt zieke pack luck hebben, anders sta je al 1-0 achter voor de pot begint. Dan is de gameplay ook nog eens slechter dan normaal FUT (of ligt dat aan mij?), heel erg zonde. Dan maar drie maandjes wachten en weer verder met de vicieuze cirkel.

Ja hoe hebben ze in hemelsnaam die Icon SBC kunnen doen. Meteen hele modus naar de gadver hehehe. Bizar gewoon.

Die Icon SBC is OP, heeft mijn team ook geholpen en net ook nog Cristiano uit een 7.5K pakje gehaald :). Alleen m'n verdediging nog geen Icon :(.

Speel je iedereen weg kom je in de finale tegen weer iemand die er geld in heeft gepompt. Pogba, Kante, Matuidi, Henry, Ronaldo, 92 Moore, Smalling, Griezmann :)

Heb zelf nu

Butland

Clyne Jones Vertonghen Hector

Sanchez Matuidi Rakitic

Rui Costa (leenspeler)

Vardy Mbappe

Mijn team: Courtois, Kimmich, Boateng, Godin, Sandro; Deco, Pogba; Maradona, Ronaldinho, Hernandez/Hazard; Cristiano Ronaldo.

En 0 euro in het spel gepompt, gewoon veel spelen en veel 7,5k pakjes openen en dan Icon SBC doen lol.

Edited by Toornstra

:r Deze gamemode. Gister eens aan begonnen, eindigde de dag met

Henry - Pele

Maradona

Perisic - David Silva

Matuidi

Hector - Alderweireld - Umtiti - Carvajal

Courtois

Dit is gewoon Icon Simulator '18. Maradona 2x uit die sbc, Deco 2x, Okocha 3x gepacked (2x sbc, 1x 7.5k). Dan nog spelertjes als Dybala, Navas, Ozil enzo die ik heb ingeruild. 0 euro uitgegeven, alleen m'n normale FUT clubje leeggehaald wat neerkwam op zo een 50k.

Zoals iedereen wel verwacht had ben ik toch nog door blijven spelen. Heb nu 37 keer (volgens mij meer, maar van wat ik heb bijgehouden) die Icon SBC gedaan, met dit als resultaat:

Maradona (3x)

Yashin (3x)

Matthaus (2x)

Lineker

Moore (2x)

Puyol (2x)

Ronaldinho

Hernandez (5x)

Rui Costa (4x)

Deco (4x)

Okocha (4x)

Klose (4x)

Nakata (2x)

Wie dus nog niet? Pele, Ronaldo, Henry en Blanc. Vier spelers die ik in 80% van de potten tegenkom en die ik zelf ook wel heel graag zou willen, aangezien ze (behalve Pele misschien) de beste spelers op hun positie (of de positie waar je ze naar kan converteren) zijn. Heb daarnaast ook nog geen Cristiano Ronaldo, Messi, Neymar of Sergio Ramos kunnen packen. Of Kanté, of Jantje. Heb alsnog een prima team, maar de echte packluck is ver te zoeken.

Dit is mijn team nu:

Yashin (73 wedstrijden, 0 doelpunten, 0 assists)

Walker (46 wedstrijden, 1 doelpunt, 1 assist)

Boateng (102 wedstrijden, 2 doelpunten, 4 assists)

Pepe (33 wedstrijden, 0 doelpunten, 1 assist)

Rose (95 wedstrijden, 1 doelpunt, 2 assists)

Goretzka (51 wedstrijden, 5 doelpunten, 8 assists)

Matthaus (53 wedstrijden, 10 doelpunten, 12 assists)

Ronaldinho (47 wedstrijden, 21 doelpunten, 21 assists)

Eriksen (13 wedstrijden, 10 doelpunten, 10 assists)

Maradona (77 wedstrijden, 69 doelpunten, 47 assists)

Hernandez (82 wedstrijden, 111 doelpunten, 62 assists)

Op de bank/tribune:

Moore (21 wedstrijden, 1 doelpunt, 0 assists)

Paulinho (2 wedstrijden, 0 doelpunten, 0 assists)

Rui Costa (23 wedstrijden, 18 doelpunten, 13 assists)

Coutinho (12 wedstrijden, 4 doelpunten, 2 assists)

Hazard (70 wedstrijden, 22 doelpunten, 28 assists)

Okocha (23 wedstrijden, 7 doelpunten, 8 assists)

Dybala (7 wedstrijden, 5 doelpunten, 3 assists)

Griezmann (7 wedstrijden, 7 doelpunten, 3 assists)

Salah (20 wedstrijden, 5 doelpunten, 3 assists)

Cavani (4 wedstrijden, 1 doelpunt, 5 assists)

Lineker (18 wedstrijden, 20 doelpunten, 12 assists)

Lukaku (53 wedstrijden, 49 doelpunten, 41 assists)

En verder nog: Kroos, Isco, Miranda, Lloris, Thiago Silva, Marquinhos, Son Heung-Min, Quaresma, Alisson, Nainggolan.

Wil graag naar dit team toe:

Cristiano Ronaldo

Ronaldo - Pele/Maradona - Henry

Kante - Matthaus

Alex Sandro/Alba - Vertonghen - Blanc - Walker

Yashin/De Gea/Neuer

Lekker postje, veel onnodige info, maar verveel me toch de pleuris :D

Zoals iedereen wel verwacht had ben ik toch nog door blijven spelen. Heb nu 37 keer (volgens mij meer, maar van wat ik heb bijgehouden) die Icon SBC gedaan, met dit als resultaat:

Maradona (3x)

Yashin (3x)

Matthaus (2x)

Lineker

Moore (2x)

Puyol (2x)

Ronaldinho

Hernandez (5x)

Rui Costa (4x)

Deco (4x)

Okocha (4x)

Klose (4x)

Nakata (2x)

Wie dus nog niet? Pele, Ronaldo, Henry en Blanc. Vier spelers die ik in 80% van de potten tegenkom en die ik zelf ook wel heel graag zou willen, aangezien ze (behalve Pele misschien) de beste spelers op hun positie (of de positie waar je ze naar kan converteren) zijn. Heb daarnaast ook nog geen Cristiano Ronaldo, Messi, Neymar of Sergio Ramos kunnen packen. Of Kanté, of Jantje. Heb alsnog een prima team, maar de echte packluck is ver te zoeken.

Dit is mijn team nu:

Yashin (73 wedstrijden, 0 doelpunten, 0 assists)

Walker (46 wedstrijden, 1 doelpunt, 1 assist)

Boateng (102 wedstrijden, 2 doelpunten, 4 assists)

Pepe (33 wedstrijden, 0 doelpunten, 1 assist)

Rose (95 wedstrijden, 1 doelpunt, 2 assists)

Goretzka (51 wedstrijden, 5 doelpunten, 8 assists)

Matthaus (53 wedstrijden, 10 doelpunten, 12 assists)

Ronaldinho (47 wedstrijden, 21 doelpunten, 21 assists)

Eriksen (13 wedstrijden, 10 doelpunten, 10 assists)

Maradona (77 wedstrijden, 69 doelpunten, 47 assists)

Hernandez (82 wedstrijden, 111 doelpunten, 62 assists)

Op de bank/tribune:

Moore (21 wedstrijden, 1 doelpunt, 0 assists)

Paulinho (2 wedstrijden, 0 doelpunten, 0 assists)

Rui Costa (23 wedstrijden, 18 doelpunten, 13 assists)

Coutinho (12 wedstrijden, 4 doelpunten, 2 assists)

Hazard (70 wedstrijden, 22 doelpunten, 28 assists)

Okocha (23 wedstrijden, 7 doelpunten, 8 assists)

Dybala (7 wedstrijden, 5 doelpunten, 3 assists)

Griezmann (7 wedstrijden, 7 doelpunten, 3 assists)

Salah (20 wedstrijden, 5 doelpunten, 3 assists)

Cavani (4 wedstrijden, 1 doelpunt, 5 assists)

Lineker (18 wedstrijden, 20 doelpunten, 12 assists)

Lukaku (53 wedstrijden, 49 doelpunten, 41 assists)

En verder nog: Kroos, Isco, Miranda, Lloris, Thiago Silva, Marquinhos, Son Heung-Min, Quaresma, Alisson, Nainggolan.

Wil graag naar dit team toe:

Cristiano Ronaldo

Ronaldo - Pele/Maradona - Henry

Kante - Matthaus

Alex Sandro/Alba - Vertonghen - Blanc - Walker

Yashin/De Gea/Neuer

Lekker postje, veel onnodige info, maar verveel me toch de pleuris :D

Die packluck is herkenbaar. Speel amper, maar toen die Icon SBC net uit was, heb ik er 9 gedaan ofzo. 3x Puyol, 3x Deco, Klose, Nakata en later eindelijk Pele. Echt leuk dat je 5 verschillende packt uit 9 packs.

Had er gisteren nog drie ofzo gedaan: Puyol en Klose in de eerste twee, daarna eindelijk Pele. Nu nog CR7, R9, Henry, Kante, Sandro/Alba, Jantje en Blanc en dan gaan we niks meer verliezen ;)

Courtois/Neuer

Carvajal - Puyol - Rudiger- Rose

Thiago - - - Pogba

Hazard

Vazquez -- Werner -- Lemar

Salah

Verder Kane/Klose op de bank, maar niets bijzonders. Kom veel goede teams tegen, maar de meeste zijn van niveau div 6 dus winnen komt vaak wel goed als het script het ietwat toelaat. Gaan icons er weer uit in FIFA 19? :)

Hier voorlopig mijn laatste post, net het spel verwijderd namelijk. Echt verwijderd, dus geen 'oh hij is weer boos dus roept maar dingen'. Ben niet eens boos, ging keihard stuk net. Speelde tegen iemand die er echt geen klote van kon, maar had geen zin om te trollen, dus gewoon zo snel mogelijk afmaken die hap en hopen op een ragequit. Kwam snel 1-0 voor, 60 minuten lang dik gedomineerd, maar die man speelde rustig park the bus en de paar kansen die ik kreeg gingen spontaan mis. Vanaf toen begon het fiasco: opeens rare aannames (echt vijf keer sprong de bal ver weg), minuut 70 maakt hij 1-1. Ik nog gewoon tryharden, vol op de aanval ook. Niet meer gescoord. Minuut 85 zat ik al 'spel gaat zo van die PS4 af, ben er nu helemaal klaar mee'. Minuut 90+4 kreeg hij nog een corner, die ik wegkop tot een meter of 30. Sergio Ramos vangt op, bal stuitert en ik zei hardop 'die zal hij er nog wel in volleyen ook'. You guessed correct: vol in de winkelhaak. FIFA uit en zo snel mogelijk de verwijderknop gezocht en gevonden. Adios amigos. Hoop dat ze allemaal de vinkentering krijgen daar, aangezien ze over twee maandjes gewoon weer €€60 van me krijgen voor die troep die ze produceren.

Edited by JanVertonghen'

18 uur geleden zei Thierryvane:

Hahahaha. Na een paar maandjes weer op MU, lees je zo'n post van Gio. Is die jongen nog niet opgesloten joh? Wat erg.

in-de-auto-met-fred-van-leer-ik-zie-het-

Ik beleef in tegenstelling tot sommigen hier wel veel plezier aan Fifa 19. Speel altijd een pot of 4-5 per keer. En neem t spel niet te serieus, wat het ook niet met mij doet. Dan blijft t voor mij persoonlijk wel leuk.

Vanaf dag 1 alleen met spelers gespeeld die ik uit packs (of SBC)heb gekregen en dus geen gekochte spelers via de transfermarkt. Hierdoor ziet mijn team er nu als volgt uit:

lduxh8gppxuff.png

In de rust breng ik vaak Zlatan, Pavon (league sbc kaart) en Blind (scream kaart).