Jump to content
Sign in to follow this  
NicoHaak

Fifa Ultimate team 2018

Recommended Posts

[quote name='Vilhena']@Vaeb Tradeable ja. Heb er nu zo'n 20 potjes mee gespeeld, maar gisteren toch verkocht. Heb voor 200k de Rui Costa SBC afgemaakt waar ik al mee bezig was, dus heb alweer een vervanger voor Ronaldinho. Vanavond na de release van TOTY maar eens kijken wat voor team ik kan gaan maken. Heb je nog tips? [/QUOTE] Waar mogelijk zou ik een Premier League team bouwen, want PL is altijd net wat meer OP dan gemiddeld. Met de coins die je hebt kun je aardig uit de voeten. Zou op elke positie gewoon ongeveer de beste kopen. :P Serie A geldt voor mij trouwens als prima tweede keus, omdat veel spelers relatief goedkoop/goedkoper zijn. @ [B][URL="https://forum.manutd.nl/member/5077-chris-tiaan"]Chris.tiaan: [/URL][/B]Dat is wel aardig gek; 5,5 mln coins. Wel bizar dat CR zo'n kaart krijg, maar soit! :D Edited by Vaeb

@ Chris.tiaan: Dat is wel aardig gek; 5,5 mln coins. Wel bizar dat CR zo'n kaart krijg, maar soit! :D

6,5 miljoen zelfs voor gekregen, hij had 'm om 20:00 al, toen waren er nog niet zoveel op de markt.

Och, dat kaartje van Messi. :< Die moet ik hebben.

Hoeveel coins heb je? Zou ze echt verkopen voor x honderd euro. Of je moet al veel geld van jezelf hebben natuurlijk, maar iedereen met meer dan 3 miljoen coins kan ze beter verkopen dan dat kutspel blijven spelen :D

Hoeveel coins heb je? Zou ze echt verkopen voor x honderd euro. Of je moet al veel geld van jezelf hebben natuurlijk, maar iedereen met meer dan 3 miljoen coins kan ze beter verkopen dan dat kutspel blijven spelen :D

Al gedaan dan?

Haha, heb volgens mij 4.1m ofzo. Wilde het ook al verkopen, maar de laatste twee WL's waren best leuk. :D

Gisteren nog zitten klagen tegen een vriend over het weinige pack luck dat ik deze FUT had. Doe ik thuis die dagelijkse SBC van TVHJ, pack ik Matthaus (88). :banana:

Ben bezig met die Prime versie van Haghi, maar wat een kosten zijn daaraan verbonden zeg ;c ;c Heb die 87-rated squad al gedaan maar nu hik ik nog tegen die 84, 85 en 86 aan :huhu:

Volgens Futbin zal je er zo'n 700K aan spenderen, hier wat tips:

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/89

Haha bedankt voor de tip maar ik gebruik futbin al ;) Bedoelde meer dat ik tegen die bedragen aanhik. Heb ook besloten om eerst een beetje uitverkoop te houden, allemaal spelers die ik laatst gekocht heb zijn nu bijna het dubbele waard. Heeft denk met die Ronaldinho SBC te maken. ;c

Dankzij een draft winst vandaag weer wat dichterbij. Kreeg als beloning 45k, zeldzame spelers pakket en een premium goud pakket :< :< Lekker hoor. Nog zo'n 30k nodig voor Hagi.

Dankzij een draft winst vandaag weer wat dichterbij. Kreeg als beloning 45k, zeldzame spelers pakket en een premium goud pakket :< :< Lekker hoor. Nog zo'n 30k nodig voor Hagi.

45k in coins als beloning of spelers ter waarde van 45k?

45k in coins als beloning of spelers ter waarde van 45k?

In coins :< Ik weet niet wat de hoogst mogelijke beloning is maar ik denk dat ik dichtbij kom. Heb dat zeldzame spelerspakket nog niet opengemaakt dus ben benieuwd. :<

In coins :< Ik weet niet wat de hoogst mogelijke beloning is maar ik denk dat ik dichtbij kom. Heb dat zeldzame spelerspakket nog niet opengemaakt dus ben benieuwd. :<

Nice! Is er iets wat bepaalt hoe hoog de beloning is of pure willekeur?

Zojuist zelf m'n laatste 81+ TOTW-speler geopend (gekregen na zo'n SBC tijdens TOTS vorige week) en een verhandelbare Neymar IF gepacked, dus mag niet klagen. :D

Edited by Vaeb

Nice! Is er iets wat bepaalt hoe hoog de beloning is of pure willekeur?

Zojuist zelf m'n laatste 81+ TOTW-speler geopend (gekregen na zo'n SBC tijdens TOTS vorige week) en een verhandelbare Neymar IF gepacked, dus mag niet klagen. :D

Pure willekeur volgens mij. Ik had ook wel geluk in de finale bij 2-2 stand mist hij 1 minuut voor tijd een pingel, uit de counter scoor ik met Pogba de 3-2. Kon het niet laten om even te dabben :huhu:

En dat is wel ziek. Ik heb vorige week 4 spelers uit de TOTW gepacked. Twee met zo'n untradable TOTW packje (Cervi en Son) 1 uit een untradable packje (Schmeichel) en 1 tradable (Evans). Evans en Cervi inmiddels al ingewisseld, maar vooral die Son is lekker hoor :< :<

Enkele weken geleden 10 Leon Bailey's IF gekocht tussen de 16 en 18k. Eentje zelfs voor 12,5k. Bailey krijgt een +5 upgrade op zijn gewone kaart, dus zijn IF wordt wss 84. Hoop dat deze toch 40k ofzo waard wordt.

Edited by Michiel RAFC

8 van de 11 posities bezet door icons, nog 3 te gaan :< Kan nog wel leven met untradable Suarez en de gewone Valencia en Bailey.

8 van de 11 posities bezet door icons, nog 3 te gaan :< Kan nog wel leven met untradable Suarez en de gewone Valencia en Bailey.

Show je team eens? (d)

Holy fuck, welke console? :< :< Ik was al blij met mijn prime Hagi :huhu:

Show je team eens? (d)

Holy fuck, welke console? :< :< Ik was al blij met mijn prime Hagi :huhu:

Ps4

wv7151.jpg

Ingame wissel ik Rijkaard voor Lothar. Doel om iig prime R. Carlos, Jari te halen en Desailly ipv Bailly.