Jump to content
Sign in to follow this  
NicoHaak

Fifa Ultimate team 2018

Recommended Posts

Iemand (die dit misschien niet meer speelt:D) die een handelmethode wil delen? Heb 30k vrij, momenteel even geen playstation in bezit en wil graag wat coins maken.

Iemand (die dit misschien niet meer speelt:D) die een handelmethode wil delen? Heb 30k vrij, momenteel even geen playstation in bezit en wil graag wat coins maken.

Hoi pietje

Wat ik met dat bedrag zou doen is 82 rated spelers kopen (bieden) voor 750-850 moentjes, zoals Benat, Bender, Bellarabi etc. Grote landen/grote competities. Verkoop ze voor 2k door ze een paar keer te listen. Succes hoor

Top methode (y) Speel verder nog wel elke dag, vermaak me prima. Nul drang om eens te proberen om een WL te halen. Sparen voor Gullit ;c

Hoi pietje

Wat ik met dat bedrag zou doen is 82 rated spelers kopen (bieden) voor 750-850 moentjes, zoals Benat, Bender, Bellarabi etc. Grote landen/grote competities. Verkoop ze voor 2k door ze een paar keer te listen. Succes hoor

He piet, thx! Zat nu een beetje t zelfde te doen met premier league verdedigers, maar dan maak je wel erg weinig winst per speler. Ga dit eens proberen (Y)

Ik heb er 170k op gepakt :mrg: Binnenkort 100+ packs openen voor de TOTY en dan kijken wat ik met de centen ga doen.

Ik heb er 170k op gepakt :mrg: Binnenkort 100+ packs openen voor de TOTY en dan kijken wat ik met de centen ga doen.

Ik ben een maand of twee geleden begonnen met inkopen, maar niet afgemaakt. Maar ben nog niet aan het verkopen, iedereen investeert in league SBC's tegenwoordig, dus zullen langzaam stijgen de komende dagen verwacht ik.

Wat is SBC? :D

Ik heb sinds kort FIFA 18 en had wel in voorgaande versies FUT gedaan maar je hebt er nu zoveel dingen bijgekregen.

Ik heb sinds kort FIFA 18 en had wel in voorgaande versies FUT gedaan maar je hebt er nu zoveel dingen bijgekregen.

Squad Builder Challange (Selectie samenstellen uitdaging, staat bij offline.

Squad Builder Challange (Selectie samenstellen uitdaging, staat bij offline.

Heb jij ervaring met deze spelmodus? Ik snap niet helemaal wat de bedoeling is.

Je moet een team maken en deze telkens inleveren om een pakketje te krijgen?

Heb jij ervaring met deze spelmodus? Ik snap niet helemaal wat de bedoeling is.

Je moet een team maken en deze telkens inleveren om een pakketje te krijgen?

Ja, je kunt teams inleveren voor prijzen. Als je dit slim genoeg doet, kan het winst opleveren. Je kunt ook speler als beloning krijgen, die zijn untradable. Dan moet je dus goed afwegen of je ze het geld waard vindt.

Een vraag voor de meer ervaren FUT'ers. Vorige week had ik Lozano IF (84) en toen hij in het TOTW stond was hij 24k waard. Nu ging die onlangs voor 34k, toen er een nieuwe TOTW was. Is dit een betrouwbare methode om te investeren in 84/85-rated spelers en ze dan te verkopen wanneer er een nieuwe TOTW is? Want heb nu in Perin geïnvesteerd, omdat ik dacht 85-rated, goede nationaliteit, goede league. Nu verkoopt die al voor 26k (heb hem voor 23k gekocht). Gaat dit nog stijgen?

Een vraag voor de meer ervaren FUT'ers. Vorige week had ik Lozano IF (84) en toen hij in het TOTW stond was hij 24k waard. Nu ging die onlangs voor 34k, toen er een nieuwe TOTW was. Is dit een betrouwbare methode om te investeren in 84/85-rated spelers en ze dan te verkopen wanneer er een nieuwe TOTW is? Want heb nu in Perin geïnvesteerd, omdat ik dacht 85-rated, goede nationaliteit, goede league. Nu verkoopt die al voor 26k (heb hem voor 23k gekocht). Gaat dit nog stijgen?

Dat is helemaal afhankelijk van SBC's etc. Tot een maand geleden was de goedkoopste 85 IF wel 35K. En het is een goede methode, maar echt niet elke speler stijgt, laat staan snel.

Dat is helemaal afhankelijk van SBC's etc. Tot een maand geleden was de goedkoopste 85 IF wel 35K. En het is een goede methode, maar echt niet elke speler stijgt, laat staan snel.

Oke, bedankt. Hij is nu al naar 28k gestegen, dus met een goede SBC zal ik hem nog wel voor een paar k meer kunnen verkopen.

In verband met SBC's voor TOTY die volgende week komen (denk ik?), zou ik precies 0 IF's verkopen of op andere wijze van de hand doen op dit moment.

Wellicht ook handig om nu de Morata's, Dzeko's, Strootmannetjes, Burki's, Leno's e.d. op voorraad te hebben (extra bewaren op je transferlijst), zodat je niet achter de feiten en hoge prijzen aan hoeft te lopen volgende week.

In verband met SBC's voor TOTY die volgende week komen (denk ik?), zou ik precies 0 IF's verkopen of op andere wijze van de hand doen op dit moment.

Wellicht ook handig om nu de Morata's, Dzeko's, Strootmannetjes, Burki's, Leno's e.d. op voorraad te hebben (extra bewaren op je transferlijst), zodat je niet achter de feiten en hoge prijzen aan hoeft te lopen volgende week.

Ik wacht juist tot TOTY om ze voor lage prijzen in te kunnen kopen. Maar loop idd risico dat ik te laat ben.

Gaan de prijzen nou stijgen of dalen tijdens TOTY. Wil Firmino TOTGS of zn IF halen maar twijfel ivm prijs.

Speel trouwens echt heel weinig FIFA, in jaren niet zo weinig gespeeld.

Gisteren en vandaag sinds tijden weer eens gespeeld. Aftrap bug zit er nog in zie ik haha, wat een spel.

Slechtste FIFA in jaren.

Ook maar eens FIFA aangeschaft. Paar SBC'tjes gedaan en in m'n vijfde pack van dit jaar meteen 89 rated Ronaldinho gepackt :-D

Edited by Vilhena

Gaan de prijzen nou stijgen of dalen tijdens TOTY. Wil Firmino TOTGS of zn IF halen maar twijfel ivm prijs.

Speel trouwens echt heel weinig FIFA, in jaren niet zo weinig gespeeld.

Lastig in te schatten, gevoelsmatig zou ik zeggen dat de prijzen voor IF's omlaag, zeker als er een TOTY-versie van zo'n speler komt.

Indien er SBC's aan gekoppeld worden, gaan prijzen van spelers als Dzeko (84) e.d. juist omhoog omdat zij bruikbaar zijn. Maar heb sowieso het idee dat de prijzen dit jaar anders op en neer golven dan voorheen...

Het is oprecht de minste FIFA ooit trouwens inderdaad. Af en toe kun je beter je controller neerleggen, want je spelers doen toch vaak maar wat FIFA/EA hen gebiedt - zeker in de defensie.

@ Vilhena: Is die tradeable of niet? Wel baas om mee te spelen, maar voor 1,5 miljoen coins kun je ook lekker bouwen zeg, man man.

Edited by Vaeb

@Vaeb Tradeable ja. Heb er nu zo'n 20 potjes mee gespeeld, maar gisteren toch verkocht. Heb voor 200k de Rui Costa SBC afgemaakt waar ik al mee bezig was, dus heb alweer een vervanger voor Ronaldinho. Vanavond na de release van TOTY maar eens kijken wat voor team ik kan gaan maken. Heb je nog tips?

Goh wat een dramatische packluck dit jaar. Wel 200+ packs geopend, niet één speler van meer dan 5k waarde :cab:

Lastig in te schatten, gevoelsmatig zou ik zeggen dat de prijzen voor IF's omlaag, zeker als er een TOTY-versie van zo'n speler komt.

Indien er SBC's aan gekoppeld worden, gaan prijzen van spelers als Dzeko (84) e.d. juist omhoog omdat zij bruikbaar zijn. Maar heb sowieso het idee dat de prijzen dit jaar anders op en neer golven dan voorheen...

Het is oprecht de minste FIFA ooit trouwens inderdaad. Af en toe kun je beter je controller neerleggen, want je spelers doen toch vaak maar wat FIFA/EA hen gebiedt - zeker in de defensie.

@ Vilhena: Is die tradeable of niet? Wel baas om mee te spelen, maar voor 1,5 miljoen coins kun je ook lekker bouwen zeg, man man.

Duidelijk, afwachten. Thanks!

Beetje teleurstellende SBC's zijn d'r net uitgekomen... Over 3 dagen weer nieuwe icons, dus maar daarop gaan wachten dan.