Spring naar bijdragen
Gert

Fifa Ultimate team 2018 #1

Aanbevolen berichten

Zal nog ongeveer 1,5 week duren voordat de webapp welweer online zal gaan. Dan kunnen we weer los gaan in dit topic ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk gaan de voorzetten zo goed worden als het in de filmpjes wordt gepresenteerd, dan kan ik eindelijk weer een brede 4-3-3 spelen. Altijd gedaan maar afgelopen jaar werkte het totaal niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Einde van de maand halen, en dan zo af en toe spelen. Helaas wel minder tijd dus echte WL's spelen zal er niet in gaan zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hopelijk gaan de voorzetten zo goed worden als het in de filmpjes wordt gepresenteerd, dan kan ik eindelijk weer een brede 4-3-3 spelen. Altijd gedaan maar afgelopen jaar werkte het totaal niet.

Je bedoelt voorzetten hartstikke OP zodat we na 1.5 week hier alle topics weer aan het volkankeren zijn over dat bedrijf uit Canada? Want zo gaat het en zo gaat het al jaren.

Heb PES gespeeld dit jaar en dat is wel ff lekker hoor. Eens wat anders en veel meer vrijheid en realisme.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bedoelt voorzetten hartstikke OP zodat we na 1.5 week hier alle topics weer aan het volkankeren zijn over dat bedrijf uit Canada? Want zo gaat het en zo gaat het al jaren.

Heb PES gespeeld dit jaar en dat is wel ff lekker hoor. Eens wat anders en veel meer vrijheid en realisme.

Wat betreft dat laatste, vind je? Heb de demo van PES ook even gespeeld maar poeh, ziet er soms echt heel raar uit. Zeker bij schieten + penalty's..

Op Neymar na, moet je eens kijken..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet nog steeds niet welke versie ik wil halen...

Hoop wel een nog beter team dan afgelopen jaar en 20 miljoen transferprofit te halen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jij ook al niet :D Kan die van 80 euro op de dag van de release 's ochtends al halen, maar die van 100 euro in de PS Store 's nachts al dacht ik. Of misschien in de US Store halen. Wil hem eigenlijk wel drie dagen eerder spelen, want ja, ga jammer genoeg toch wel weer als een gek spelen. Die pakketjes en andere extra's zijn ook wel leuk. Icon Ronaldo als leenspeler toch? Heb je eigenlijk geen drol aan, maarja. Stel dat @Sanel gelijk heeft en ik er volgend jaar echt niks meer van kan, dan kan ik zo'n speler nooit meer proberen. Binnenkort maar even kijken. bewerkt door JanVertonghen'

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote name='JanVertonghen'']Jij ook al niet :D Kan die van 80 euro op de dag van de release 's ochtends al halen, maar die van 100 euro in de PS Store 's nachts al dacht ik. Of misschien in de US Store halen. Wil hem eigenlijk wel drie dagen eerder spelen, want ja, ga jammer genoeg toch wel weer als een gek spelen. Die pakketjes en andere extra's zijn ook wel leuk. Icon Ronaldo als leenspeler toch? Heb je eigenlijk geen drol aan, maarja. Stel dat @Sanel gelijk heeft en ik er volgend jaar echt niks meer van kan, dan kan ik zo'n speler nooit meer proberen. Binnenkort maar even kijken.[/QUOTE] Ja die 3 dagen zijn leuk, maar ik heb gewoon school enz dus kan waarschijnlijk niet eens heel veel spelen, maar ik wil het gewoon heel graag om een of andere reden ;c Denk dat ik het maar ga doen, die 30 euro maakt ook niet meer uit dan joh :/ En die packs zijn idd best handig in het begin voor consumables, spelers voor SBC's en wellicht pack je nog wat leuks. Je kon btw vanuit FIFA 17 kopen, dan krijg je 10eu korting, weet alleen niet of dat nog kan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speelde vorige week laatste Fifa 17 WL deels voor mijn broertje. Eerste partij winst daarna 6 verlies op rij :r

Terwijl zn team sick is met o.a 94 Gerrard , 90 Jorgensen, 92 CA Ibra, 88 Son maar ja. Ik zit nu in divisie 2 met nornale seasons en kan daarna niet eens in handhaven :r

bewerkt door Kyrill

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch maar de 'FIFA Ronaldo Editie' gehaald. Op de Amerikaanse markt, was omgerekend €56.

Heb vrij weinig wensen voor de nieuwe FIFA: stabiele servers en dat verschillende spelopvatting allemaal werken. Dus niet alleen maar voorzetten of hoge diepteballen.

Hopelijk komen de database/demo snel. Wil alvast een beetje pielen met teams. Zat aan zoiets te denken als beginteam. :<

dGCtryi.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geen onaardig team, ondanks dat ik geen fan ben van de formatie. Al is Joao Mario geen CVM.

Speelde vorig seizoen negentien keer als CVM/CM volgens WhoScored, dus ik hoop dat hij een centrale rol gaat krijgen in FIFA. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag ben ik vroeg vrij, dus dat komt goed met de demo :p Tot de web app uit is zoveel mogelijk de demo spelen, daarna vol traden op de web app.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toch maar de 'FIFA Ronaldo Editie' gehaald. Op de Amerikaanse markt, was omgerekend €56.

Waar heb je hem dan gehaald? En levert dat geen verdere problemen op (vroeger hadden games namelijk regio-codes enzo...)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe dan? :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wtf? FIFA 18 Ronaldo Edition:

PS4 USA store - 80 dollar/66 euro

PS4 EU store - 90 euro

Is nu ook voor 't eerst dat ze die release gelijk laten lopen met rest van de wereld, bizar, verwacht wel serverissues dan. Overigens toch geen tijd en hype om te spelen dus zie wel hoe ik m haal. Zie 't nut niet echt in om 'm bij de USA store te halen tenzij je 24 euro wil besparen, vind dat geswitch met accounts wel kut.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb trouwens ook die PES demo gespeeld, deed perongeluk een skillmove dus ging even filmpje opzoeken hoe je bepaalde skillmoves doet. Wereld ging voor me open, wat bruut zeg :-D die skillmoves daar zien er veeeeeeeel gelikter uit.

Gok dat ik deze FIFA wel haal, al is het maar voor profclub. Als FUT niet lekker gaat dan kap ik daar wel snel mee, weinig behoefte om dat na vorig jaar nog te spelen eerlijk gezegd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beginteam

Murillo is verhuurd aan Valencia, dus je zult een andere verdediger van Inter moeten kiezen ;c

Zie 't nut niet echt in om 'm bij de USA store te halen tenzij je 24 euro wil besparen, vind dat geswitch met accounts wel kut.

Geswitch met accounts?

Zelf ook nog steeds niet gehaald, morgen maar eens doen ofzo. Weet ook nog niet welke, denk in ieder geval wel dat ik hem in de EU Store haal. Kost je wel wat meer dan, maar goed. Is een stuk handiger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem al paar weken geleden besteld. Momenteel speel ik geen Fifa meer en mis het echt niet.... . Ik heb eerder zin om me in Destiny 2 te gaan verdiepen. Het grinden met je vrienden enzo lijkt me zo leuk tegenover het grinden van goede spelers in 40 wedstrijden waar je jezelf telkens de vraag stelt: Waarom ben ik aan het spelen... . Na zo een pauze heb je pas echt door dat je een spel met tegenzin zat te spelen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had zelf met Fifa 16 dat ik het de laatste 4 a 5 maanden helemaal niet meer had gespeeld. Toen Fifa 17 kwam keek ik er ook niet naar uit. Ondanks dat Fifa 17 me niet zo ligt vond ik het wel een leuke versie om te doen. Alleen al vanwege die SBC.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geswitch met accounts?

Coins overzetten en dergelijke, speelde op een gegeven moment FUT op mn USA account. Profclub EU account. Zie dat 'ie op een dinsdag uitkomt, word weinig spelen dan, ben benieuwd wat de nieuwe meta word. Ik hoop snelheid en dribbelen tbh.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Coins overzetten en dergelijke, speelde op een gegeven moment FUT op mn USA account. Profclub EU account. Zie dat 'ie op een dinsdag uitkomt, word weinig spelen dan, ben benieuwd wat de nieuwe meta word. Ik hoop snelheid en dribbelen tbh.

Dat hoef je alleen in het begin eenmalig te doen dan toch? En weinig spelen :D Uhu. Dribbelen wordt inderdaad de nieuwe meta. Snap ook wel dat jij snelheid en dribbelen wil, dan kan je weer lekker gaan exploiten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Je stukjes zijn van een kwalitatief hoog niveau! Erg prettig om te lezen. Veel succes met deze mooie club.
    • Prachtige prestatie geleverd door kampioen te worden! Chapeau voor je beleid, je werkt met een duidelijke visie en dat wordt beloond. 
    • Als je zo weinig speelt zou ik bijna Touch aanraden. Dat is toch minder tijdrovend en knal je sneller door de seizoenen heen. Die is nu iets van 14 euro dacht ik? Je kunt ook even de demo proberen. Vind je het wat, dan kun je altijd besluiten de volle game te kopen.
    • "Helaas konden we dit niet weigeren"     Dusan Tadic vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De aanvallende middenvelder heeft een contract getekend bij Genoa omdat hij nog één keer wil cashen. De Italianen betalen 10 miljoen voor Tadic en wilde hem eigenlijk in de winterstop al halen maar dit kon Ajax nog verschuiven naar aankomende zomer. "Dusan is ontzettend belangrijk in onze selectie, in de belangrijke wedstrijden is hij vaak de belangrijkste man bij ons. Hij weet iedereen op trainingen ontzettend te motiveren en weet wat er van hem gevraagd wordt. Ongelofelijk." zei Erik ten Hag.   "Hij (Dusan) kwam in de winter naar me toe dat Genoa interesse in hem had en hij had daar wel oren naar. Ik vroeg hem wat hij daar te zoeken heeft, geld antwoordde hij. Hij wilde zijn contract bij ons ook wel verlengen maar het salaris dat hij vroeg vonden we te hoog. De transfersom dat wij krijgen en het salaris dat hij krijgt van Genoa is een goed bedrag en kunnen we niet weigeren. Zowel voor ons als voor hem."   Eredivisie Feyenoord - Ajax 39' 0-1 Brobbey (p)     Willem II - Ajax 46' 0-1 Malen 86' 0-2 Brobbey 90' 0-3 Brobbey     Heracles - Ajax 14' 0-1 Neres     Ajax - de Graafschap 21' 1-0 Wöber (p) 42' 2-0 Tagliafico  46' 3-0 Bergwijn 74' 4-0 Nunumete     Champions League Ajax - Tottenham Hotspur 7' 1-0 Bergwijn 47' 2-0 Llansana       Overig nieuws   Tips zijn altijd welkom! @delichris Hopelijk laat Dolberg in Duitsland zien dat hij een topspits is. Bedankt voor je reactie!
      @Mordurette Hopelijk laat hij de Dolberg zien die hij bij Denemarken ook laat zien. Bedankt voor je reactie!
      @FM_Lesly Ik ben ook erg benieuwd. Bedankt voor je reactie!
      @komodo25 Die Argentijn moet nog even fit worden maar is zeker een versterking. Bedankt voor je reactie!
      @Marius Een vreemde move inderdaad maar het is te hopen dat we door deze move wel de transferwaarde wat omhoog kunnen krikken. Bedankt voor je reactie!    
    • Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien.