Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Dus toch geen 3-5-2, als je zowel Hateboer als Karsdorp niet meeneemt. Afvallers lijken me dan nu in ieder geval duidelijk; - Bizot - Hateboer, Karsdorp, Tete, St. Juste - Vilhena - Bergwijn, El Ghazi Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Wat een waardeloze marketing. Ondertussen zijn de afvallers ook al gewoon bekend. Marco Bizot, Steven Bergwijn, Anwar El Ghazi, Hans Hateboer, Rick Karsdorp, Jeremiah St Juste, Kenny Tete en Tonny Vilhena zijn afgevallen. Edit: Ah ik ben al laat op het feestje. 26 mei 2021 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei PJHoutman: Wacht even, Timber zit er wél bij? Was imo heel normaal geweest als je met drie CV's zou spelen. Lijkt me een uitstekende RCV. Maar als je gewoon met vier achterin gaat spelen vind ik het ook wel raar. Alhoewel, dat Veltman mee gaat is nog gekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik las ergens dat FdB meerdere systemen wilde spelen, maar dat wordt met deze verdedigers sowieso wel wat lastig. FdB doet zo (met een Timber) ook niet echt zijn best om zijn Ajax-voorkeur tegen te spreken. 1 uur geleden zei Socrates: Was imo heel normaal geweest als je met drie CV's zou spelen. Lijkt me een uitstekende RCV. Maar als je gewoon met vier achterin gaat spelen vind ik het ook wel raar. Alhoewel, dat Veltman mee gaat is nog gekker. Las ergens één statistiekje dat Veltman de meest vooruitspelende verdediger is, daar is FdB dan mooi ingetrapt denk ik. Heeft wel genegeerd dat Timber dan weer de minste was (als ik het mij goed herinner) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Thierryvane: 1. Bizot 2. Bergwijn 3. El Ghazi 4. Karsdorp 5. Tete 6. St. Juste 7. Vilhena 8. Weghorst Gokje Zal wel pijnlijk zijn voor Weghorst. En zo heeft St. Juste wel meer tijd om zijn toptransfer naar Dortmund af te ronden.. Hey ik zat nog op de vorige pagina. 26 mei 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat een genante vertoning weer van de KNVB. Verder snap ik de keuze voor Timber, mits je 3-5-2 gaat spelen. Promes? Waardeloos. Veltman? Tsja speelt in de PL ook niet alles, maarja Tete nog minder. Karsdorp speelt ook sinds een paar maandjes weer een keer wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Geen Hateboer? Wat een onzin. Mensen vallen over Timber, maar dat vind ik nog een stuk normaler dan Veltman. Die neem je toch niet mee naar een EK? Foutenfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Definitieve EK-selectie Oranje Doel: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City) en Maarten Stekelenburg (Ajax). Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber (Ajax), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale) en Owen Wijndal (AZ). Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta) en Georginio Wijnaldum (Liverpool). Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Cody Gakpo (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou) en Wout Weghorst (VfL Wolfsburg). Misschien ben ik een van de weinige, maar ik snap niet dat je Donny van de Beek mee neemt. Promes had ik na dat ene incident ook niet meegenomen. Wel leuk dat Wout eindelijk waardering krijgt. Ben benieuwd hoe ver de jongens gaan komen, maar ik ben bang dat het niet al te ver zal zijn. 26 mei 2021 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei La Pulga: Zal wel pijnlijk zijn voor Weghorst. En zo heeft St. Juste wel meer tijd om zijn toptransfer naar Dortmund af te ronden.. Even bijlezen man, Weghorst zit er wel bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Bolderbast: Wat een waardeloze marketing. Ondertussen zijn de afvallers ook al gewoon bekend. Marco Bizot, Steven Bergwijn, Anwar El Ghazi, Hans Hateboer, Rick Karsdorp, Jeremiah St Juste, Kenny Tete en Tonny Vilhena zijn afgevallen. Heel bijzonder weer. Hateboer er alle keren bij, ineens niet mee naar EK. Alle RB’s afgevallen zowat en die idioot van een Promes wel mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) En dat de namen al zijn uitgelekt is natuurlijk volkomen logisch. Alsof die afvallers zelf niet praten met de rest van de wereld ofzo. En dat alle spelers die anders mogelijk met Jong mee hadden gedaan er nu wel bijzitten stond dus eigenlijk ook gewoon vast. 26 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Promes over Bergwijn is ook van de pot gerukt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Socrates: Promes over Bergwijn is ook van de pot gerukt ja. Bergwijn heeft sinds half februari een minuut of 200 gemaakt in 4 wedstrijden, dus dat is nog niet eens zo heel gek (als je speeltijd dan toch als argument gebruikt). El Ghazi daarentegen.. 26 mei 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Daarom dus geen Hateboer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Gaat toch weer behoorlijk raar daar bij de KNVB Als Hateboer geblesseerd is, dan zou Karsdorp qua type speler nog wel de meest logische volgende optie zijn. 26 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei Thierryvane: Daarom dus geen Hateboer. Dat is dan logisch. Maar dan kies je toch nog steeds voor andere optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat Botman niet bij de selectie hoort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat Botman niet bij de selectie hoort? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat Botman niet bij de selectie hoort? tsja, volg het in Frankrijk allemaal niet zo. Enige reden die ik dan zou kunnen bedenken is als vervanger van Blind mits hij niet optijd fit zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Jotew: tsja, volg het in Frankrijk allemaal niet zo. Enige reden die ik dan zou kunnen bedenken is als vervanger van Blind mits hij niet optijd fit zal zijn. Ja dat dacht ik dus ook, enige linkspoot die centraal achterin kan is Blind en laat die nou niet helemaal fit zijn. Had hem in ieder geval verkozen boven Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 14-5-2021 om 14:41 zei Lazy: lijstje afvallers Bizot, Hateboer, St Juste, Tete, Koopmeiners, Vilhena, Promes, Weghorst Marco Bizot, Steven Bergwijn, Anwar El Ghazi, Hans Hateboer, Rick Karsdorp, Jeremiah St Juste, Kenny Tete en Tonny Vilhena Bizot, Hateboer, St Juste, Tete en VIlhena in elk geval juist voorspeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Ja dat dacht ik dus ook, enige linkspoot die centraal achterin kan is Blind en laat die nou niet helemaal fit zijn. Had hem in ieder geval verkozen boven Veltman. Aké is ook linksbenig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Aké > Botman > Blind als LCV Maar voor de Ajacieden hier en dus ook FdB is Blind heilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Heel bijzonder weer. Hateboer er alle keren bij, ineens niet mee naar EK. Alle RB’s afgevallen zowat en die idioot van een Promes wel mee.. Hateboer zakte wel altijd volledig door het ijs in oranje. 19 minuten geleden zei Rogier.: Bergwijn heeft sinds half februari een minuut of 200 gemaakt in 4 wedstrijden, dus dat is nog niet eens zo heel gek (als je speeltijd dan toch als argument gebruikt). El Ghazi daarentegen.. Amen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Aké is ook linksbenig. O ja over het hoofd gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten