Jump to content

Recommended Posts

56 minuten geleden zei Karlo:

Eigenlijk onbegrijpelijk van Babel hè. Constant geselecteerd, vorige week nog geroemd door De Boer zelf bij Goedemorgen Eredivisie en dan nu niet eens meer in de voorselectie.

Begrijp me niet verkeerd, ik had hem al veel eerder laten vallen, maar het gaat me meer om het moment om het nu te doen. 

Ja dat vind ik ook zo vreemd; als je zelf zo enorm overtuigd van Babel was, waarom hem dan laten vallen terwijl hij in zijn beste vorm in maanden zit. Dan komt dit echt over als bang zijn voor de buitenwereld. 

• Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heb die dekselse Verpakovskis gemist.

Geen vervanger, die jongens van Jong Ajax hebben ook vakantie nodig natuurlijk.   Ik had Karsdorp nog opgeroepen trouwens. Maar ja, geen Ajax verleden.

Joh, jezelf gewoon weer 90 minuten verwonderen. Ik ben het als Feyenoordsupporter wel gewend.   Pizza'tje + biertje erbij op het balkon en laptop aan op het voetbal. Top zondagavond.

Posted Images

Zojuist zei Sophomore:

Ja dat vind ik ook zo vreemd; als je zelf zo enorm overtuigd van Babel was, waarom hem dan laten vallen terwijl hij in zijn beste vorm in maanden zit. Dan komt dit echt over als bang zijn voor de buitenwereld. 

een coach die de supporters laat kiezen = afvoeren die handel.

33 minuten geleden zei Aaron21:

een coach die de supporters laat kiezen = afvoeren die handel.

Hoe ziet selectie van Belgie eruit? Gaan Origi, Thorgan Hazard en Januzaj mee? En Eden zal ie meegenomen worden?

49 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe ziet selectie van Belgie eruit? Gaan Origi, Thorgan Hazard en Januzaj mee? En Eden zal ie meegenomen worden?

Eden & Thorgan gaan sowieso mee. Origi en Januzaj heb ik geen idee, maar denk eerder van niet. 26 man is natuurlijk 3 meer dan normaal, dus misschien is er wel plaats voor 1 van hen of voor beide.

Mo wordt niet opgeroepen voor jong oranje, ze vinden hem niet fit (goh) genoeg. Nu gaat meneertje naar Marokko. Nou bye bye. Gozer maakt dit seizoen amper iets klaar bij psv, het is volkomen logisch dat hij niet opgeroepen wordt. 

Bergwijntje blijft thuis, logische keus. Verder hopen bij de aanvallers dat ook De Jong en Promes thuisblijven. Al zou ik het ook niet erg vinden dat Bergosso thuis blijft, want ben bang dat hij anders basisspeler gaat zijn..

Promes sowieso thuis laten. Luuk de Jong heeft de laatste maanden ook weinig potten kunnen breken dus mag toch aannemen dat Frank nu echt Weghorst boven hem verkiest.

Berghuis, tsja, op een EK kan je er niet veel mee, anderzijds: wie neem je dan wel mee?

De Jong zal sowieso meegaan. Promes en El Ghazi zouden allebei in de problemen kunnen komen, maar vind het toch wel logisch in elk geval die eerste niet mee te nemen.

Gepost (edited)
1 minuut geleden zei Tim':

De Jong zal sowieso meegaan. Promes en El Ghazi zouden allebei in de problemen kunnen komen, maar vind het toch wel logisch in elk geval die eerste niet mee te nemen.

Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout :-D

Edited by Jotew
Zojuist zei Jotew:

Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout.

Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee.

Zojuist zei Thierryvane:

Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee.

Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? ;e;e

Ik zou lekker met Weghorst in de basis beginnen, geen idee waarom. Mocht het niet lopen dan haal je hem lekker de eerste wedstrijd er uit en start je weer met Depay in de spits.

8 minuten geleden zei Jotew:

Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? ;e;e

Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt.

Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go!

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt.

Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go!

Krijg je hetzelfde spel als Barcelona dit seizoen, geloof me daar wordt je niet echt blij van. Tis dat ze Messi hebben anders werd er al helemaal niets gecreëerd. 

Citaat

De keuze om El Ghazi niet op te nemen in de definitieve selectie is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Uit het niets nam De Boer de vaste basiskracht van Aston Villa bij de voorlopige selectie. Maar zonder dat die ook maar één minuut de tijd kreeg om zijn kwaliteiten op een Oranje-training te tonen, werd El Ghazi alweer afgeserveerd.

Wat is dit voor show joh. :-D

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat is dit voor show joh. :-D

De KNVB gaat de acht afvallers uit de selectie voor het EK niet in één keer bekendmaken, zo meldt De Telegraaf. De voetbalbond gaat volgens de krant 'geforceerd mee in de trend om te scoren op social media' en zal de afvallers een voor een onthullen in een speciale presentatie. Die 'show' vindt dinsdagmiddag plaats tussen 14.00 uur en 15.30 uur.

Goh over show gesproken..