Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Het viel gelukkig wel mee met het tuuteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 28 minuten geleden zei Thierryvane: Bijzonder dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 42 minuten geleden zei Thierryvane: Hahaha dit is toch uien? Ik vertik het om de arbitrage aan te wijzen, Oranje was gewoon slecht. Maar dat je dus zelf mag bepalen dat er geen doellijntechnologie is.. Pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Hahaha dit is toch uien? Ik vertik het om de arbitrage aan te wijzen, Oranje was gewoon slecht. Maar dat je dus zelf mag bepalen dat er geen doellijntechnologie is.. Pfff. Precies wat je zegt. Je mag niet gaan wijzen naar de arbitrage, geen doellijntechnologie, geen VAR. Natuurlijk is dat raar dat je zelf mag bepalen en dat de VAR bij zulke belangrijke wedstrijden niet aanwezig is. Maar wat waren onze (of nou ja Frank de Boer) zijn jongens niet best. Als ze zo spelen kan je niemand anders de schuld geven. Aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 14 uur geleden zei Vitesse88: Congrats. Die vrije trap, asociaal Waar was Demiral? Ik vond Turkije verder niet echt hoogstaand verder, als NL moet je dit ten aller tijde winnen en alsnog boven deze ploeg eindigen in de poule. Haha die was zeker asociaal, schootie lekker binnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 14 uur geleden zei cimbomcu: Echt genoten van Burak, ook het meevoetballen, bal bij zich houden en werken voor de ploeg, Nee Turkije was niet heel super, maar zit nog wel rek in denk ik. Demiral en Cengiz Under waren geblesseerd. Sterker nog. Ik vond Turkije ook gewoon heel slecht. Net als Nederland. Maar wel gefeliciteerd Cimmie bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 19 uur geleden zei Chiemel: Vond zijn volgende uitspraak in het interview naderhand wel typerend: het ging niet snel genoeg van links naar rechts. Dat is ook echt typisch hem en het passje-breed-voetbal wat er bij Ajax gespeeld werd. Denken dat het spel snel verplaatsten van de ene naar de andere kant niet extreem makkelijk te verdedigen is. Van Links naar Rechts? Denkt ie dat Snollebolleke is ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 (bewerkt) Zo kan het dus ook 25 maart 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Ik vind het zo'n hypocriet geneuzel. We zijn naar zuid-afrika met zijn allen geweest, waar arme mensen hun huizen werden uitgejaagd. Voor een stadion, Brazilie ook genoeg verhalen over. Dan nog OS in rusland en China, ook verhalen vol. En elke keer een jaar/ 2 jaar van te voren pas echt stroom van kritiek. Doe het even de jaren wanneer het is aangewezen ipv het leed allang is geleden, Dan komt er ineens iets los, terwijl iedereen rest van de jaren wegkijkt alsof er niks gebeurd. Ik kan er echt zo slecht tegen dat een discussie weer eens een jaar of 5 te laat wordt gevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) Bij de toewijzing in 2010 was er ook veel discussie over. De tien jaar daarna is 'ie wat gaan liggen, maar nu de kwalificatie begint(/is begonnen) laait deze weer op. De slum clearance in Rio vind ik een goed punt, daar denk ik ook nog vaak aan en heeft ook een directe relatie met het spelletje voetbal. Waarom ik Qatar zo erg vind (en dat is hypocriet) is dat er misstanden zijn bij het bouwen van de stadions. Dus letterlijk waar de wedstrijden in worden gespeeld. In Argentinië werden er politieke gevangen uit vliegtuigen gegooid, in Rusland oppositie leiders in het gevang gegooid, in China genocides op minderheden; allemaal onbeschrijfelijk erg maar niet direct te maken met het stoeltje, lijnen en veld. Dus als daar geen WK/OS gehouden zou worden, dan was alles hetzelfde gebleven. In Rio en Qatar heb je direct bijgedragen aan misstanden en doden/daklozen veroorzaakt door het organiseren van toernooien. 26 maart 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 12 uur geleden zei Dansmeister: Sterker nog. Ik vond Turkije ook gewoon heel slecht. Net als Nederland. Maar wel gefeliciteerd Cimmie bro. Dans <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 12 uur geleden zei voetbalfan14: Ik vind het zo'n hypocriet geneuzel. We zijn naar zuid-afrika met zijn allen geweest, waar arme mensen hun huizen werden uitgejaagd. Voor een stadion, Brazilie ook genoeg verhalen over. Dan nog OS in rusland en China, ook verhalen vol. En elke keer een jaar/ 2 jaar van te voren pas echt stroom van kritiek. Doe het even de jaren wanneer het is aangewezen ipv het leed allang is geleden, Dan komt er ineens iets los, terwijl iedereen rest van de jaren wegkijkt alsof er niks gebeurd. Ik kan er echt zo slecht tegen dat een discussie weer eens een jaar of 5 te laat wordt gevoerd. Is het ook. Dat werd laatst ook al door iemand op televisie benoemd. Het zou zo goed zijn voor de homorechten in Rusland. Wat hoor je daar nu nog over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 16 uur geleden zei Vitesse88: Zo kan het dus ook Wát een statement! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Nu gaat NL ook een statement geven. Beetje mosterd na de maaltijd. Durfden ze het niet in Turkije? Maja, anderzijds goed dat ze het alsnog doen. Zal iets eenmaligs zijn maar dit moet eigenlijk gewoon interland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) Op 17-9-2020 om 08:57 zei Rogier.: Hij zal zeker gerespecteerd worden in de groep en het team goed kunnen managen. Als hij dan op dezelfde manier als Koeman doorgaat, zie ik het nog wel goedkomen. Dat ligt in ieder geval wel voor de hand. Even terugblikken; man man man, wat zat ik ernaast. Hoe meer en meer je leest over en ziet van het Nederlands elftal, hoe minder vertrouwen ik erin heb. Aankomend EK laatste in de groepsfase met het ontslag van De Boer erachteraan, ik durf m'n geld er op in te zetten. 26 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Zat je toen om 08.57 uur al aan de drank ofso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Is het ook. Dat werd laatst ook al door iemand op televisie benoemd. Het zou zo goed zijn voor de homorechten in Rusland. Wat hoor je daar nu nog over? Welke debiel zei zoiets dan, dat WK voetbal goed is voor homo rechten in Rusland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Een andere dooddoener is 'verbetering'. "Ja het gaat al beter met de mishandeling van migranten". Dat is allemaal relatief he. Als ik maandag tien mensen vermoord en dinsdag nog maar vijf, dan zit daar ook verbetering in. Maar of je dan ook daadwerkelijk goed bezig bent, is een tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 2 uur geleden zei Rogier.: Even terugblikken; man man man, wat zat ik ernaast. Hoe meer en meer je leest over en ziet van het Nederlands elftal, hoe minder vertrouwen ik erin heb. Aankomend EK laatste in de groepsfase met het ontslag van De Boer erachteraan, ik durf m'n geld er op in te zetten. Nou inderdaad zeg. Ook de persconferentie van vandaag weer. Even wat quotes: "We proberen altijd zo snel en direct mogelijk te spelen" "Het gaat ineens over het breien ofzo, terwijl we de laatste wedstrijden volgens mij het hoogste aantal van balsnelheid en vooruit spelen hadden. Dus het is niet zo dat wij rustig aan hebben gedaan" "Volgens mij hebben we ook bijna niet teruggespeeld op Tim, bijvoorbeeld" Met dit soort opmerkingen moeten echt alle alarmbellen afgaan hoor, heeft dus duidelijk geen moment het idee dat het totaal niet loopt met de huidige tactiek en spelers op bepaalde posities. Leuk dat je baltempo dan goed is, maar als je amper tot balcontacten in of rondom de 16 komt en ook nog eens amper een schot op doel lost, dan heb je daar echt geen reet aan. Reactie vlak na de wedstrijd was ook al tekenend voor bovenstaand verhaal; "We hebben wel veel balbezit gehad". Gaan m'n nekharen echt recht van overeind staan. Pas toen ze meer risico begonnen te nemen en gewoon de bal maar voor de pot begonnen te schieten, kwamen er wat kansen uit. Het is gewoon allemaal veel te voorzichtig en behoudend, veel te bang om balverlies te lijden. Ook niks ten nadele van de kwaliteiten van bijv. Depay en Berghuis, maar dat zijn gewoon ongeschikte buitenspelers als je met deze tactiek speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik zie de Frank van Ajax terug, en dat is geen goed nieuws. Altijd op zoek naar excuses en ligt nooit aan hem of het elftal. Mooiste in die periode bij Ajax was dat je dan tegen PEC Zwolle speelt thuis en dat je zo super saai en tergend langzaam voetbalt dat je niks creert. Vervolgens heb je in minuut 5 wel 1 grote kans en daarna niks meer. Dan zei Frank na afloop altijd op de vraag waarom het zo moeizaam was en het niet aanvallend was ''ja, als je die kans maakt in minuut 5 dan krijg je veel meer ruimte en wordt het een hele andere wedstrijd'' zo vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 19 uur geleden zei Fabian.: Met dit soort opmerkingen moeten echt alle alarmbellen afgaan hoor, heeft dus duidelijk geen moment het idee dat het totaal niet loopt met de huidige tactiek en spelers op bepaalde posities. Vooral dit inderdaad. De 16-jarige ik had niet door hoe tactisch slecht De Boer eigenlijk is, en dat beeld is bij mij wel blijven hangen. Hij lijkt geen idee te hebben. Dan gaat dat om hoe hij zijn eigen speelstijl neer wil zetten, wat zou passen bij de spelers, hoe hij zijn ideeën moet tweaken op basis van de tegenstander, maar ook hoe hij een team (al helemaal een nationaal team, wat echt een ander vak is) moet managen. En dan nog het allerbelangrijkste, hij lijkt nul reflectievermogen te hebben. Echt bizar. Heel benieuwd naar vanavond, maar heb er weinig vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Typisch dat het in Nederland dan vooral gaat over Ajax. Daar heb je steevast zo'n beetje de beste selectie en is het ook passend om combinatievoetbal te spelen. Als je wekelijks een 6.5 haalt qua veldspel ben je aan het einde van het seizoen kampioen. In het buitenland heeft men het echter vooral over zijn volslagen wanprestaties bij Crystal Palace en Inter. Het is niet voor niets dat Mourinho hem de slechtste PL-manager ooit noemde en dat zoveel Inter-spelers zo ontzettend hard oordeelde over hem. Het is gewoon een koppig tactisch onbenul die maar één spelletje kent en voor de rest een beetje hard traint. Het voetbal dat zijn ploegen op de mat leggen is onzeker en wankel (Crystal Palace, Inter) en op zijn best is het inspiratieloos en saai (Atlanta United). Maar ik snap werkelijk niet waarom er nog zoveel Nederlanders zijn die dachten: goh, De Boer, dat moet best kunnen. Het is gewoon een slechte coach gebleken, klaar. Het is maar goed dat De Boer niet dagelijks met deze spelersgroep werkt, anders was er al helemaal geen hoop meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 9 minuten geleden zei Zeus: Typisch dat het in Nederland dan vooral gaat over Ajax. (...) Maar ik snap werkelijk niet waarom er nog zoveel Nederlanders zijn die dachten: goh, De Boer, dat moet best kunnen. Die verklaring is best makkelijk anders: De overgrote meerderheid van de Nederlandse voetbalkijkers kijkt voornamelijk naar Eredivisievoetbal. Wellicht ook nog naar de topploegen in Engeland en de CL. Maar niet naar clubs als Crystal Palace en al helemaal niet naar Atlanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Nee, maar het gaat er dus om dat obv zijn buitenlandse avonturen je veel meer over de (slechte) trainer De Boer kan zeggen dan obv zijn Ajax-periode. Door het alleen over Ajax te hebben en te zeggen: goh, maar bij Ajax dit of dat, dan steek je een beetje je kop in het zand. En als je nooit iets hebt gezien of meegekregen van zijn wanprestaties bij Palace, Inter en Atlanta: misschien dan gewoon geen mening hebben of vooraf met stelligheid verwachtingen uitspreken? Typisch De Boer-reflex overigens: Luuk de Jong erin. Vasthouden aan je 4-3-3. Dan maar wat fysieker, vaker de lange bal, voorzetten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten