Regis Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Zeus: Bij Donny zijn zulke aannames dus de standaard, hè. Had hem nog in de hoek geschoven ook. Ja Don is niet normaal. Onderschatte speler. Die Depay is trouwens met grote afstand de meest vermoeiende speler op de Europese velden he. Heeft nog een groter complex dan Berghuis met altijd de grote beslissende man willen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Yilmaz speelt wel een lekker potje he? Toch vind ik dat Krul wel thuis gelaten mag worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Begin nu wel te snappen waarom Lille minder presteert zonder Yilmaz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Lekkere bal van Krul zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Ongelofelijk wat een geweldige vrije trap zeg. Meteen weg hoop op evt. een punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: Ongelofelijk wat een geweldige vrije trap zeg. Meteen weg hoop op evt. een punt Gaat überhaupt nog een hele lastige kwalificatie worden op deze manier. Om nog maar nier over het EK te spreken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Van Aanholt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Kan er moeilijk wakker van liggen want dit is precies wat je kon verwachten met de aanstelling van Frank de Boer. Onbegrijpelijk dat er voor hem gekozen is. 4x kampioen van de armoede geworden met Ajax en verder overal gefaald. Is hij dan de man die het Nederlandse voetbal weet uit het slop trekt? Wat mij betreft niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Gaat überhaupt nog een hele lastige kwalificatie worden op deze manier. Om nog maar nier over het EK te spreken Nou dat zal wel meevallen toch. Tegen Letland en Gibraltar winnen we met een MU all star elftal ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 En dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Kijk niet, alleen de goals zojuist ff gezien. Een goede keeper had 3 van de 4 goals gewoon tegengehouden hoor. Krul is wel erg traag geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 4 minuten geleden zei Regis: Nou dat zal wel meevallen toch. Tegen Letland en Gibraltar winnen we met een MU all star elftal ook wel. Als je zo speelt kan je ook maar zo punten laten liggen tegen Letland. En dan zijn 6 punten tegen Gibraltar niet genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Typerend. Rest van de kwalificatiereeks dus ook geen pech meer in ieder geval. Heel jammer van het doelsaldo wel, kan nog belangrijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 17 minuten geleden zei Regis: Nou dat zal wel meevallen toch. Tegen Letland en Gibraltar winnen we met een MU all star elftal ook wel. Uit eigen ervaring waag ik dat te betwijfelen... Overigens maakt dat sowieso geen reet uit die potjes. Daar winnen Turkije en Noorwegen namelijk ook 4x van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 5 uur geleden zei Vitesse88: Gisteren ja? Ik weet het niet. Gaat verontwaardigd lopen doen, op gewoon een terechte vraag. Dat Gini dat verkeerd opvat en meteen in de verdediging schiet, is zijn probleem en wellicht tekortkoming. Waarom wel een statement tegen BLM maken (terecht overigens) maar niet tegen dit? Het is gewoon slavernij van de huidige tijd. Waarom spreken spelers zich hier niet tegen uit? Je hebt als voetballer toch een geweten. Nu denk ik dat een boycot meer bij de bonden/grote sponsors ligt. Het was gisteren gewoon een verwarring tussen beide. Geloof nooit dat Kamperman bewust een vergelijking wilde trekken. Wijnaldum mist de vraag natuurlijk een beetje, maar gaat wel in op wat mogelijk/vermoedelijk onder de vraag ligt (en je elders veel hoort). Namelijk dat je als je stevig tegen racisme keert, je dan ook stevig tegen Qatar als WK-land moet keren. Nou ben ik daar enorm voor, wat mij betreft doen spelers dat veel meer. Maar als het niet gebeurt, betekent dat niet dat het hypocriet is of dat hun anti-racismeboodschap minder belangrijk of oprecht is of dat soort dingen. En zo wordt het wel vaak gebracht. Goed imo dat Wijnaldum dat expliciet benoemd. Het is volgens mij namelijk niet veel meer dan een poging om voetballers die zich uitspreken de mond te snoeren. 'Als je daar iets over zegt, dan moet je daar ook iets over zeggen.' Dat hij weinig over Qatar zegt (helaas), zegt helemaal niets over de kracht van wat hij over racisme zegt. En laten we asjeblieft niet doen alsof dat wel zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Gaat überhaupt nog een hele lastige kwalificatie worden op deze manier. Om nog maar nier over het EK te spreken Ja dat sowieso, zie ze tegen Noorwegen sowieso punten laten liggen. Nederland sowieso verder ook erg matig, geen voldoendes op te noemen. Het gehele enthousiasme rondom Oranje, opgebouwd door Koeman, is volledig afgebrand. Door het team en de huidige staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Wel veilige manier om alsnog te boycotten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Citaat 'Een zeer teleurstellend resultaat. We moeten dingen beter gaan doen dan dat we vandaag hebben laten zien', stelde De Boer bij de NOS. 'Je weet dat zij loeren op de omschakeling en de eerste goal is daar een schoolvoorbeeld van. Al mogen de Turken ook niet klagen over het geluk. Die eerste goal die van richting wordt veranderd, eventueel nog een penalty voor ons: het zat niet mee', zo wees De Boer naar de 1-0 van Burak Yilmaz. Ik vind het echt gênant dat je na zo'n vertoning niet de hand in eigen boezem steekt. Het is Turkije, geen Duitsland of iets dergelijks. Met alle respect, hier hoor je niet van te verliezen. En dan komen met dooddoeners als "We moeten dingen beter gaan doen". Ja, dat had zelfs m'n oma die enkel de tussenstanden op Teletekst kijkt je kunnen vertellen. Deze man is echt heel ongeschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 6 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind het echt gênant dat je na zo'n vertoning niet de hand in eigen boezem steekt. Het is Turkije, geen Duitsland of iets dergelijks. Met alle respect, hier hoor je niet van te verliezen. En dan komen met dooddoeners als "We moeten dingen beter gaan doen". Ja, dat had zelfs m'n oma die enkel de tussenstanden op Teletekst kijkt je kunnen vertellen. Deze man is echt heel ongeschikt. Ik kreeg oprecht flashbacks naar het Oranje van Danny Blind. Leek oa wel op de wedstrijd tegen Bulgarije toen. De Boer haalt met dit tactisch plan zoveel frisheid en schwung uit dit elftal, dat het gewoon knap is. Ik blijf me ook verbazen over dezelfde fouten waar ze steeds weer in terugvallen. Dat eeuwige gebrei achterin deden we al tegen Mexico, dat je dan in de rust geen enkele wissel toepast maar ‘standaard’ na 60min is oprecht lachwekkend, alsof je het handboek Coach Betaald Voetbal erbij pakt. Maarja je wint straks van Letland en Gibraltar en dan is het allemaal ‘weer koek en ei’. Je gaat bijna hopen dat ze die wedstrijden ook verliezen. Des te sneller de beste man eruit gaat, des te beter voor de toekomst van dit elftal. Op het EK overleef je op deze manier de poulefase niet, en dat zou een uitermate knappe prestatie zijn met de enorme aantallen landen die doorgaan naar de KO’s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Genoten van Burak Yilmaz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Dusss... Tsja, ik vrees dat we van Letland en Gibraltar gaan winnen en dan op het EK de kwartfinale halen. Dan blijft Frankie zitten en verliezen ze ineens van Noorwegen en is het helemaal bijna afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 1 minuut geleden zei cimbomcu: Genoten van Burak Yilmaz Congrats. Die vrije trap, asociaal Waar was Demiral? Ik vond Turkije verder niet echt hoogstaand verder, als NL moet je dit ten aller tijde winnen en alsnog boven deze ploeg eindigen in de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 12 minuten geleden zei Vitesse88: Congrats. Die vrije trap, asociaal Waar was Demiral? Ik vond Turkije verder niet echt hoogstaand verder, als NL moet je dit ten aller tijde winnen en alsnog boven deze ploeg eindigen in de poule. Echt genoten van Burak, ook het meevoetballen, bal bij zich houden en werken voor de ploeg, Nee Turkije was niet heel super, maar zit nog wel rek in denk ik. Demiral en Cengiz Under waren geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Fabian.: Ik kreeg oprecht flashbacks naar het Oranje van Danny Blind. Leek oa wel op de wedstrijd tegen Bulgarije toen. De Boer haalt met dit tactisch plan zoveel frisheid en schwung uit dit elftal, dat het gewoon knap is. Ik blijf me ook verbazen over dezelfde fouten waar ze steeds weer in terugvallen. Dat eeuwige gebrei achterin deden we al tegen Mexico, dat je dan in de rust geen enkele wissel toepast maar ‘standaard’ na 60min is oprecht lachwekkend, alsof je het handboek Coach Betaald Voetbal erbij pakt. Vond zijn volgende uitspraak in het interview naderhand wel typerend: het ging niet snel genoeg van links naar rechts. Dat is ook echt typisch hem en het passje-breed-voetbal wat er bij Ajax gespeeld werd. Denken dat het spel snel verplaatsten van de ene naar de andere kant niet extreem makkelijk te verdedigen is. 24 maart 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Ook als ik zo'n Van der Looi hoor na die wedstrijd van Jong Oranje, dan voel je toch dat daar nog flink wat strijd uit komt. Uit Frank de Boer komt alleen maar onzinnigheden. Top 5 beste bondscoaches van de afgelopen 5 jaar. 1. Ronald Koemen 2. Dick Advocaat 3. Dwight Lodeweges 4. Fred Grim 5. Frank de Boer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten