Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Zeus:

Centraal achterin en voorin ben ik het met je eens, maar de backs en het middenveld.. Middelmatig imo.

Inderdaad, zeker omdat ze Ferdi en Lang bij de aanvallers zetten blijft er op het middenveld geen creativiteit over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei FlyD:

Inderdaad, zeker omdat ze Ferdi en Lang bij de aanvallers zetten blijft er op het middenveld geen creativiteit over. 

Dat betekent niet dat ze niet op het middenveld kunnen spelen..?

Kadioglu ken ik niet zo goed als speler, maar Lang vind ik nou ook niet echt creatief eerlijk gezegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Erwin.:

Dat betekent niet dat ze niet op het middenveld kunnen spelen..?

Kadioglu ken ik niet zo goed als speler, maar Lang vind ik nou ook niet echt creatief eerlijk gezegd

Zeker niet, maar het betekent waarschijnlijk wel dat ze in eerste instantie gezien worden als aanvaller. Als het plan van Van der Looi is om de eerste wedstrijd te starten met Ferdi of Lang op het middenveld dan hadden ze vermoedelijk wel bij de middenvelders gestaan.

Lang is wel iemand die vanuit het niets iets kan creëren met een actie, dat vermogen mis ik een beetje bij de andere middenvelders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Lang speelt bij Brugge vooral linksbuiten (bij Ajax eerder ook) en beschikt juist wel over creativiteit met zijn dribbels en passing.

Inderdaad. Denk ook dat linksbuiten zijn beste positie is, maar gezien de selectie van Jong Oranje zou ik hem overwegen als middenvelder te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik Lang ken is hij zeer laks, lui en fysiek matig. Dus dan sowieso niet als half of controleur, maar dan als tien. Dat zou nog wel kunnen. 

Vraag mij wel af wie je hiermee op rechtsbuiten moet zetten. Dilrosun lijkt de enige echte optie. Gakpo zou ik sowieso dan van links laten komen, dus dan kom je al bij Kluivert uit op rechts allicht. 

Spitspositie heb je in elk geval wel luxe met Boadu en Brobbey. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Zeus:

Zoals ik Lang ken is hij zeer laks, lui en fysiek matig. Dus dan sowieso niet als half of controleur, maar dan als tien. Dat zou nog wel kunnen. 

Vraag mij wel af wie je hiermee op rechtsbuiten moet zetten. Dilrosun lijkt de enige echte optie. Gakpo zou ik sowieso dan van links laten komen, dus dan kom je al bij Kluivert uit op rechts allicht. 

Spitspositie heb je in elk geval wel luxe met Boadu en Brobbey. 

Ja, Lang op het middenveld zie ik ook enkel als 10. Koopmeiners zal sowieso als controleur spelen en Harroui of Reis ernaast. De Wit en Ekkelenkamp verwacht ik niet in de basis. Ferdi speelt veel als rechtsbuiten bij Fenerbahce, maar Dilrosun lijkt me de meest logische optie inderdaad. Had daar toch graag Ihatarren gezien en anders was Chong nog een optie, die is aardig gestart bij Brugge.

Zou jij de keuze voor de spits laten afhangen van de tegenstander (Boadu meer als 'counterspits')?

En Timber - Botman als duo centraal achterin lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang     -     Boadu    -   Gakpo

Kadioglu   -   Koopmeiners  -   De Wit

Bakker      -     Botman      -     Teze       -      Zeefuik

Bijlow

Met traditioneel 4-3-3 lijkt me dit dan de beste opstelling, maar volg de buitenlandse talenten niet echt. Grotendeels basisspelers bij prima clubs. Vooral voorin met nog Dilrosun, Brobbey en Kluivert over veel diepte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Tete, St Juste, Babel, Stengs. Die voegen 0,0 toe aan Oranje. Geen Weghorst, geen Karsdorp. Het ergste is nog dat 95% van dit team sowieso naar het EK gaat. 

Mag juist hopen dat die nu een basisplaats krijgt en dat we onze grote vriend Dumfries niet hoeven te zien op het EK. Karsdorp in zijn plaats zou zeker mooi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Elsjorro1990:

@Kyrill kom er maar in vriend. The Steek.

Nee hoor, zo zuur en rancuneus ben ik niet. Mooi voor hem, de bondscoach bepaald. Ik heb er vrede mee, ongeacht of iemand wel of niet voor Ajax uitkomt. En ik kijk tegenwoordig maximaal eindrondes, vind wel prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei PJHoutman:

Klagen over het gebrek aan Wout fucking Weghorst :mrgy: Is goed jongens. Nog nooit een bal recht vooruit getrapt, maar och wat een gemis voor het Nederlands elftal. 

Best knap, alleen maar diagonaal scoren :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Mag juist hopen dat die nu een basisplaats krijgt en dat we onze grote vriend Dumfries niet hoeven te zien op het EK. Karsdorp in zijn plaats zou zeker mooi zijn.

Ach Denzel of Tete, maakt geen reet uit. Frankie moet eens mensen gaat selecteren die het verdienen. Donny had er gewoon bijgezeten als hij geen blessure had. Vind dat best zorgelijk. Stekelenburg kan ik nog wel mee leven. Maar eerder genoemde namen gaat gewoon nergens over. Dit EK gaat 1 groot drama worden en ik voorzie puntverlies in Turkije. Koeman maakte oranje een team waar je weer van ging houden. Waar je naar uitkeek om weer oranje te zien. Frankie trekt de lijn door van de voorgangers van Koeman. Jammerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Niet juichen als we met die cup staan hè. ;)

We doen helaas niet mee. Die naïeve Hollandse trainert moest zo nodig de Hollandse ziekte introduceren. Dan win je zelfs van Slovenië niet meer, helaas.

Dus nu gewoon maar weer voor tactisch meesterbrein Santos en zijn lekkertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites