Jump to content

Nederlands Elftal

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Die heeft ook 0 goals bij Sevilla.

Nederland, Spanje, Zweden, België, Portugal, Engeland, [Servië + voorgangers], [Tsjechië], Italië is de volgorde van overwinningen. Spanje, Engeland, Italië hebben allemaal minder wedstrijden gespe

Ik ben het ook eens met Van Hanegem. Het lijkt wel alsof je geen kritiek mag hebben op de keuzes van Koeman omwille van de betere resultaten t.o.v. de periode pre-Koeman. Ik zie toch met name een ontw

Posted Images

Eerste heeft enorm geschrokken van de verdediging. Hateboer, Aanholt en Blind zijn klaar. Blind is echt te traag, wat deed hij ingodsnaam bij de 1-0? De Vrij ook erg onzeker. In maart iig Matthijs weer terug. Verder Wijndal, Denzel op de backpositie. Krul vond ik deze potten prima, niks fouts gedaan.

Voorin zit het goed met kansen creëren. Afmaken is wel er dingetje. Malen en stengs denk ik nog wel te licht maar voldoende potentie. Middenveld vind ik op deze manier goed staan, Davy velen malen beter dat de Roon.

Berghuis mag ook blijven staan. Maar dan depay. Ik weet het niet. Iedereen is best positief over hem maar ik vind hem laks en soms gewoon irritant/lui overkomen. Hij heeft daarentegen wel het meeste gevaar. Die pingel was natuurlijk asociaal goed ingeschoten :mrgy: 

Slechte eerste helft, 2e helft 40 minuten drukken en aanvallend gespeeld. Zelfs met 1-1 (en de 2/0 voor Italië) nog Luuk inbrengen, vind dat wel een positief punt. De wil om te winnen is er. 

Edited by Vitesse88
  • 3 weeks later...

Wel mooi om tegen die te spelen. Haaland komt wel goed als Van Dijk en De Ligt spelen. Als Blind centraal achterin staat ga je er dan weer een stuk of zes moeten incasseren. Stel je eens voor. De kracht én snelheid van Haaland tegen logge Blind.

1 minuut geleden zei Zeus:

Wel mooi om tegen die te spelen. Haaland komt wel goed als Van Dijk en De Ligt spelen. Als Blind centraal achterin staat ga je er dan weer een stuk of zes moeten incasseren. Stel je eens voor. De kracht én snelheid van Haaland tegen logge Blind.

Of met 1 van die dramatische keepers die wij hebben op doel. Ook lachen dan.

Dit is voor de WK-kwalificatie zie ik net, ik dacht voor een EK. Maar die was al gedaan zeker he? Met Oostenrijk o.a. Ik volg dat allemaal veel te slecht eigenlijk. 

EK-poule is inderdaad met Oekraine, Oostenrijk en Noord-Macedonië. Poule des doods ook wel genoemd.

WK is overigens sowieso moeilijker om je voor te plaatsen. Minder startbewijzen, dus je moet de kwalificatiepoule wel winnen eigenlijk.

9 minuten geleden zei Zeus:

Dan moet de rest van die Fjord vissers eerst de bal bij hem zien te krijgen. Dat kan met hun kwaliteiten alleen via een aftrap. Gibraltar is de lastigste ivm motivatie, onderschatting en parkeer de bus

2 minuten geleden zei Rossi:

Dan moet de rest van die Fjord vissers eerst de bal bij hem zien te krijgen. Dat kan met hun kwaliteiten alleen via een aftrap. Gibraltar is de lastigste ivm motivatie, onderschatting en parkeer de bus

Gibraltar is nou net de enige van die kutlandjes die probeert te voetballen. Zullen tegen Nederland vast wel iets verdedigender spelen maar het zal geen Luxemburg-verhaal worden.

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Gibraltar is nou net de enige van die kutlandjes die probeert te voetballen. Zullen tegen Nederland vast wel iets verdedigender spelen maar het zal geen Luxemburg-verhaal worden.

Ach, al met al moet je deze poule makkelijk winnen. Je hebt geluk dat je Zwitserland nog wist te passeren op de lijst waardoor je een makkelijke loting tegemoet ging

8 minuten geleden zei Rossi:

Zou dan niet juist Montenegro zo'n land zijn? Onder leiding van Savic. Hebben verder vast ook nog wel iets meer kwaliteit tov Gibraltar.

Zou dan niet juist Montenegro zo'n land zijn? Onder leiding van Savic. Hebben verder vast ook nog wel iets meer kwaliteit tov Gibraltar.

Nee joh die versla je gewoon twee keer.

Hoorde trouwens wel een leuk statistiekje. Nederland is het Europese land met de meeste gewonnen WK-kwalificatieduels