Jotew Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ik heb het wel weer gezien, mijn god waar zitten we in godsnaam naar te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 3 minuten geleden zei Chiemel: Heb alleen nog de laatste 10 minuten gekeken. Daarin zijn Stengs en Hateboer echt dramatisch. Stengs speelt nog best oke. Wat zeg ik, krijgt een van de minst slechte cijfers. Ik vraag me ook af met welk idee De Boer deze gasten het veld in heeft gestuurd. Je ziet dat de lijnen naar Frenkie constant afgedekt worden, maar het lijkt erop alsof er geen enkel alternatief is. 1 minuut geleden zei Fabian.: Heb me net nog even kapot gelachen. Depay die bij een corner zegt dat ze voor hun man moeten komen bij de eerste paal. Dus dat doen drie a vier spelers, alleen Depay zet de bal voor achter de tweede paal, tsja daar stond niemand... Mooi moment was dit inderdaad. Ik denk oprecht dat het aan de skills van Depay ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 1 minuut geleden zei Rogier.: Stengs speelt nog best oke. Wat zeg ik, krijgt een van de minst slechte cijfers. Ik vraag me ook af met welk idee De Boer deze gasten het veld in heeft gestuurd. Je ziet dat de lijnen naar Frenkie constant afgedekt worden, maar het lijkt erop alsof er geen enkel alternatief is. Laatste 10 minuten was elk moment van hem balverlies of een overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Rogier.: Mooi moment was dit inderdaad. Ik denk oprecht dat het aan de skills van Depay ligt. Ik begrijp dat sowieso nooit echt, spitsen die een corner nemen. Dat zijn als het goed is juist de mannen die je in de zestien wil hebben voor de rebound. Daarnaast heeft Depay ook niet echt de fijne traptechniek om die bal keer op keer te leggen waar hij moet komen, waarom neemt Frenkie dat soort ballen niet? Zou mooi zijn als we binnen een halfjaar nog ff die regel introduceren dat je spelers mag inbrengen voor vrije trappen/corners/penalty’s, dan zien we toch nog Ruudje Vormer op een EK. 18 november 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 7 minuten geleden zei PJHoutman: Ik begrijp dat sowieso nooit echt, spitsen die een corner nemen. Dat zijn als het goed is juist de mannen die je in de zestien wil hebben voor de rebound. Ligt eraan wie het is. Kane kan 'm echt overal neerleggen. Frenkie heeft dat ook niet. Zijn ballen zijn niet hard genoeg ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Frenkie kan niet trappen, dat is weer een ander probleem. Sowieso een probleem bij dit elftal, spelers met een goede trap ontbreken. Blind kan dat wel, en Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Wel zeer goed gebruik gemaakt van de rust. Gewoon beginnen met dezelfde elf en niks aan de speelstijl veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 7 minuten geleden zei Fabian.: Wel zeer goed gebruik gemaakt van de rust. Gewoon beginnen met dezelfde elf en niks aan de speelstijl veranderen Niet eens tegen Klaassen gezegd dat hij andere schoenen aan moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Wat doet die Bednarek daar joh. Weg met die handen Jammer dat Italië van Bosnië gaat winnen nu wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Hou echt van Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Hup Bosnië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Vermakelijke 2e helft wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Wereldpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) Eerste heeft enorm geschrokken van de verdediging. Hateboer, Aanholt en Blind zijn klaar. Blind is echt te traag, wat deed hij ingodsnaam bij de 1-0? De Vrij ook erg onzeker. In maart iig Matthijs weer terug. Verder Wijndal, Denzel op de backpositie. Krul vond ik deze potten prima, niks fouts gedaan. Voorin zit het goed met kansen creëren. Afmaken is wel er dingetje. Malen en stengs denk ik nog wel te licht maar voldoende potentie. Middenveld vind ik op deze manier goed staan, Davy velen malen beter dat de Roon. Berghuis mag ook blijven staan. Maar dan depay. Ik weet het niet. Iedereen is best positief over hem maar ik vind hem laks en soms gewoon irritant/lui overkomen. Hij heeft daarentegen wel het meeste gevaar. Die pingel was natuurlijk asociaal goed ingeschoten Slechte eerste helft, 2e helft 40 minuten drukken en aanvallend gespeeld. Zelfs met 1-1 (en de 2/0 voor Italië) nog Luuk inbrengen, vind dat wel een positief punt. De wil om te winnen is er. 18 november 2020 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Momenteel de loting voor WK kwalificatie. Als je de mogelijke tegenstanders ziet, omdat je in pot 1 zit, moet je ongeacht de loting gewoon eerste worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Nederland - Turkije. Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Zuur dat je Turkije treft, als je met een 50% kans ook Slowakije of Roemenië kan tredden. Een van de sterkere ploegen uit pot 2 helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Turkije mag geen probleem vormen voor Nederland toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Die Turken moet je gewoon verslaan, stelt ook niks meer voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Zo goed presteren die toch niet? Maar kunnen best een aardig elftal opstellen inderdaad, zeker achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Werden laatste in een Nations League poule met Rusland, Hongarije en Servië. Noorwegen is wel vervelend met Haaland en Odegaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) We hebben nu al 12 punten 18 punten 7 december 2020 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Wel mooi om tegen die te spelen. Haaland komt wel goed als Van Dijk en De Ligt spelen. Als Blind centraal achterin staat ga je er dan weer een stuk of zes moeten incasseren. Stel je eens voor. De kracht én snelheid van Haaland tegen logge Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Wel mooi om tegen die te spelen. Haaland komt wel goed als Van Dijk en De Ligt spelen. Als Blind centraal achterin staat ga je er dan weer een stuk of zes moeten incasseren. Stel je eens voor. De kracht én snelheid van Haaland tegen logge Blind. Of met 1 van die dramatische keepers die wij hebben op doel. Ook lachen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Dit is voor de WK-kwalificatie zie ik net, ik dacht voor een EK. Maar die was al gedaan zeker he? Met Oostenrijk o.a. Ik volg dat allemaal veel te slecht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten