Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

19 minuten geleden zei 007mark:

Enkelblessure voor Steven Bergwijn, waardoor hij waarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer in actie kan komen. Heel erg benieuwd hoe Koeman dit de komende tijd gaat oplossen, ook met het oog op het EK.

Steven Berghuis?

4 uur geleden zei 007mark:

Enkelblessure voor Steven Bergwijn, waardoor hij waarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer in actie kan komen. 

Volgens Mourinho jah en die geloof ik niet.

Zei eerder dat Kane en Son ook pas in het nieuwe seizoen zouden terugkomen, terwijl de medische staf veel kortere (minder lange?) prognoses hadden gesteld.

Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig.

Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn.

Edited by Zeus

De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra.

Fer is echt wel uitgegroeid tot stabiele factor, speelt elke wedstrijd minstens een 7 imo. Komt voor een plek in Oranje wel tekort, mist echt de voetballende kwaliteiten daarvoor. Hij zal de definitieve selectie dan ook niet halen, lijkt mij. 

Dat Babel erbij zit is echt een regelrechte schande. Ga ik niet eens woorden aan vuil maken.

24 minuten geleden zei Zeus:

Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig.

Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn.

Oh ja ik ben ook zeker geen fan van Babel, maar ik snap wel dat Koeman hem niet direct laat vallen. 

4 minuten geleden zei Zeus:

De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra.

Koopmeiners :D Bedankt Zeus, had ik ff nodig. 

42 minuten geleden zei PJHoutman:

Fer doet het dit seizoen hartstikke goed, met afstand de beste controlerende middenvelder van Nederland imo. Wat zijn je alternatieven? Hendrix, Rosario, Ramselaar? 

Vormer.

Nee, het punt is daarnaast het totaal onnodig is om nog een extra middenvelder erbij te selecteren. Zeker als het Fer is, want die gaat toch geen enkele toevoeging brengen in het Nederlands Elftal. Daarbij is het ook een zeer beperkte middenvelder en zeker niet de beste van de Eredivisie.

Edited by 007mark

Goh, voor het eerst eens met @Hwb heeft bij Ajax natuurlijk nog helemaal niks laten zien, maar in oranje was het vaak wel gewoon voldoende/goed. Bij gebrek aan alternatieven snap ik het dan wel. Al had ik el ghazi niet eens een gekke gedachte gevonden, die doet het gewoon goed bij Aston villa.

maar misschien is Koeman bang dat hij ook een ippon krijgt net zoals bosz.